Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот muns61 » Сря 19 юли 2017 11:18


Няма страшно, едва ли си изкривил повече от 4 клапана.




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот freelancer » Сря 19 юли 2017 14:33


Толкова е Континентал, има много ментаци, оригинални ремъци Континентал произвеждат в Румъния, и аз съм с такива, ангренажен и пистов.


Потребителски аватар
SNikolov4
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 10:04
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL 2000

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот SNikolov4 » Сря 19 юли 2017 14:59


Уж е оригинален, не вярвам майстора като го е сменял да е взел менте ама утре ще видим уж ще идва представител на континентал за рекламация.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 19 юли 2017 15:12


всички ролки ли сменихте, водна помпа ?


Потребителски аватар
SNikolov4
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 10:04
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL 2000

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот SNikolov4 » Сря 19 юли 2017 15:14


Да всичко смених


Потребителски аватар
SNikolov4
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 10:04
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL 2000

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот SNikolov4 » Чет 20 юли 2017 12:17


Ъп, всичко е мармалад... Оказа се, че чисто нов болт е бил някаде закачен и е изронил всичко. Човека от Continental бе достатъчно добър да ме снабди с нужните части, но главата трябва да се отваря тъй като е набила клапани. Какви последствия да очаквам и ако някой претърпял подобно нещо да ми каже ориентировъчна цена...


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот barutchiev » Чет 20 юли 2017 15:56


Според мен, по-евтино ще ти легне един двигател. Поне ги има доста. Лошото е, че не се знае на какъв ще попаднеш и трябва да се гледа с познат, който е наясно със симптомите и да знае какво точно да гледа.
Иначе предполагам, че един пълен ремонт няма да падне под хилядарка и то при положение, че свалянето и качването е от теб. Колеги минали през този път могат да те насочат повече, но при мен ревизията само на главата излезе около 300 кинта(качването и свалянето беше от мен)


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот muns61 » Чет 20 юли 2017 17:12


SNikolov4 написа:Ъп, всичко е мармалад... Оказа се, че чисто нов болт е бил някаде закачен и е изронил всичко. Човека от Continental бе достатъчно добър да ме снабди с нужните части, но главата трябва да се отваря тъй като е набила клапани. Какви последствия да очаквам и ако някой претърпял подобно нещо да ми каже ориентировъчна цена...

Кое всичко е мармалад и какво е изронено?
Първо свали главата и огледай пораженията. Купуването на мотор не го коментирам.


Потребителски аватар
SNikolov4
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 10:04
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL 2000

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот SNikolov4 » Чет 20 юли 2017 17:51


Мотор се надявам да не се копува тъй като този е на реално малко километри ( ~250 000 или 133000 по табло :icon_lol ) и най-вече винаги е добре обслужван. Оказа се, че има болт заклещен между ролката на ангренажния ремък ( може и да не се изказвам правилно) и е изронил ролките и ремъци, тях ги смениха както и ангренажа. Ще го водим утре най-вероятно да гледат главата и ще пиша тогава. Намекнаха ми, че е въможно някой които иска да прави мръсно да го е сложил този болт (нямам кора под двигателя) болта беше чисто нов видимо неизползван. Също така бях напревил основен ремонт на стойност 1 к лв. преди 3000 км, пръвоначалното ми съмнение беше, че повреме на ремонта е изпуснат, но няма логика понеже още на първите километри трябва да е станало каквото става :gruebel Според вас възможно ли е това ?


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот barutchiev » Чет 20 юли 2017 18:34


Смятам, че ако някой ти сложи болт, няма да минеш много голямо разстояние. Смятам, че веднага ще вземе да стърже. Колко км.мина преди да стане това?


Потребителски аватар
SNikolov4
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 10:04
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL 2000

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот SNikolov4 » Чет 20 юли 2017 18:45


Преди да скъсам ремъка съм минал около 50 км в същия ден. първите 30 км не съм пускал радиото и не е имало някакви шумове но последните 20 км ги минах със силна музика и дори и да е стържело няма как да съм го чул, в интерес на истината дори като го скъса просто се изключи колата никакви други шумове


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот freelancer » Чет 20 юли 2017 19:09


И на мен ми се случи подобен проблем, като купих колата я обслужих, но бяха ми сложили помпа менте и се беше отпрал един О-пръстен, метален на точкови заварки, ангренажа откъсна половината от пръстена и беше подкарал парчето, чух го съвсем случайно, двигателят започна да издава странен шум, стържеше по пластмасовия капак на ангренажа, даже го пукна, добре, че го чух, защото после утихна, все едно нищо не е станало, но парчето си беше там, на дъното на пластмасовите капаци.
Предполагам, че един ден, можеше ангренажния ремък да го завърти отново, ако тръсне примерно колата и парчето да отиде на ремъка.
Според мен болта може да си е бил там, но при някакви обстоятелства да е попаднал на ремъка, нещо, като руска рулетка, иначе, кой ще ти се навира под колата, да повдига капака да ти слага болт, явно е останал след ремонта, мърлячи, колкото си искаш.


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот barutchiev » Чет 20 юли 2017 19:16


И аз мисля така.


Потребителски аватар
SNikolov4
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 10:04
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL 2000

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот SNikolov4 » Чет 20 юли 2017 19:37


И така да е за жалост няма какво да направя освен да вливам още пари в 17 годишна кола :rolleyes Тва трябва да е някакъв вид мазохизъм :mhihi Дори и немога да я продам на добра цена понеже е одрана и единия калник е намачкан с тръгнала ръжда. Добри съседи колкото щеш :confused


Потребителски аватар
SNikolov4
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 29 сеп 2016 10:04
Автомобил: Golf 4
Двигател: AKL 2000

Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.

Мнениеот SNikolov4 » Сря 26 юли 2017 18:55


Да завърша темата като кажа, че колата вече е готова и бяха набити само 4 клапана и то леко. Явно дори и при много ниска скорост скъсването на ангренажа нанася щети на двигателя. Благодаря на всички вкючили се в темата :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта