Здравейта колеги!
Имам голф 3 с двигател 1.4 АБД , 60к.с., 1992г. Вчера преди да изключа колата чух откъм таблото шум като сработване на реле. Въпреки цъкането на релето ??? двигателя работеше. Изгасих двигателя и запалих отново - двигателя работи без никакви забележки. Всичко по арматурното табло реагира адекватно. Никакви проблеми по останалите консуматори като осветление, мигачи и датчици. От време на време цъкането спира и отново започва. Въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и как го е разрешил.
Golf МК3 1992г. 1.4 ABD - Някое от релетата без причина се включва(изключва)
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Golf МК3 1992г. 1.4 ABD - Някое от релетата без причина се включва(изключва)
Последна промяна от pecata12310 на Чет 03 авг 2017 16:06, променено общо 3 пъти.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Някое от релетата без причина се включва(изключва)
Работи ли ти задната чистачка?
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf МК3 1992г. 1.4 ABD - Някое от релетата без причина се включва(изключва)
Здравейте!
Задната чистачка работи. Налични са следните номера написани върху релетата: 18, 21, 53, 72, 99, 167. Чудя се кое може да цъка и как би се отразило на експлоатацията на колата?
Задната чистачка работи. Налични са следните номера написани върху релетата: 18, 21, 53, 72, 99, 167. Чудя се кое може да цъка и как би се отразило на експлоатацията на колата?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf МК3 1992г. 1.4 ABD - Някое от релетата без причина се включва(изключва)
Ако си на газ, може да цъка релето на бензиновата помпа.
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Golf МК3 1992г. 1.4 ABD - Някое от релетата без причина се включва(изключва)
По спомен, ако не бъркам:
18 може да цъка при контакт/стартер.
21 е за климатик, вентилатор радиатор.
53 е за клаксон.
72 мигачи.
99 е за чистачки с интервал.
167 е за бенз.помпа.
Ако продължава да цъка, опипай с пръст всяко едно и ще разбереш кое е.
18 може да цъка при контакт/стартер.
21 е за климатик, вентилатор радиатор.
53 е за клаксон.
72 мигачи.
99 е за чистачки с интервал.
167 е за бенз.помпа.
Ако продължава да цъка, опипай с пръст всяко едно и ще разбереш кое е.
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf МК3 1992г. 1.4 ABD - Някое от релетата без причина се включва(изключва)
Благодаря за информацията какви функции изпълняват релетата.
Нямам инсталирана газова уредба.
Направих следните операции на база функциите.
При включване на контактния ключ - всичко е нормално.
По време на стартирането изгасват фарове както трябва да бъде според мен.
След запалване на двигателя се появява цъкането.
При този режим проверих предни чистачки, фарове, габарити, стопове, мигачи и клаксоните - всичко работи нормално.
Когато увелича оборотите цъкането спира и се появява отново при минимални обороти.
Тези дни със стетоскоп ще се опитам да открия кое е релето.
Все още след получените данни не мога да открия причината.
Нямам инсталирана газова уредба.
Направих следните операции на база функциите.
При включване на контактния ключ - всичко е нормално.
По време на стартирането изгасват фарове както трябва да бъде според мен.
След запалване на двигателя се появява цъкането.
При този режим проверих предни чистачки, фарове, габарити, стопове, мигачи и клаксоните - всичко работи нормално.
Когато увелича оборотите цъкането спира и се появява отново при минимални обороти.
Тези дни със стетоскоп ще се опитам да открия кое е релето.
Все още след получените данни не мога да открия причината.
- poliboy
- Мнения: 131
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf МК3 1992г. 1.4 ABD - Някое от релетата без причина се включва(изключва)
Здравейте, пиша от тел, така че предварително се извинявам.Аз имам същия дерт със цъкането (vw lupo 1.4tdi amf), като махна бушона който е за аварийните се получава следното: при изклюен бутон цъкането си остава, при включен бутонна аварйните не цъка но пък мигачите не работят. По едно време в движение, преди да махна бушона за аварийните леко изпуши нещо при волана. Като разбутах кабеляците не видях нагоряло никъде. Странното е че цъкането се чува от към бутона за аварийните, който е по средата на таблото. Бутах лоста за мигачите и цъкането се променя, но незнам дали е меродавно.
Някой с такъв проблем да е открил отговора на ребуса... дали е от релето за мигачите или от от лоста при волана? Съмнявам се накоя от контактните пътеки на лоста да не окъсява и затова да цъка релето, нопък като цъка не светят мигачите при изключено положение на лоста...
PP. от това което прочетох из нета, а и което най-ме приближава до истината, е че проблема е от контактните пътеки при лоста на волана
тъкмо си оправих лентовия кабел преди година, после се прецака пръскалката на задното стъкло, оправих и нея и венага нов проблем....
Някой с такъв проблем да е открил отговора на ребуса... дали е от релето за мигачите или от от лоста при волана? Съмнявам се накоя от контактните пътеки на лоста да не окъсява и затова да цъка релето, нопък като цъка не светят мигачите при изключено положение на лоста...
PP. от това което прочетох из нета, а и което най-ме приближава до истината, е че проблема е от контактните пътеки при лоста на волана
тъкмо си оправих лентовия кабел преди година, после се прецака пръскалката на задното стъкло, оправих и нея и венага нов проблем....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov и 203 госта