Налягане на актуатора при празен ход - Golf 4 1.8 GTI 150ks

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zidarov
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 26 дек 2012 8:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Налягане на актуатора при празен ход - Golf 4 1.8 GTI 150ks

Мнениеот zidarov » Пет 11 авг 2017 14:14


Здравейте. Дъщерями ми е на гости и реших да и прегледам Голфа( Golf 4 1.8 20v GTI 150кс. ). Направи ми впечатление, че турбото не се усеща (аз карам Голф 4, 1.9 TDI). Реших да видя дали се движи на ръка актуатора. Издърпва се без проблеми. Реших да замеря налягането след N75, но на празен год няма никой.
Въпросът ми е?
1. В какво положение трябва да бъде лоста на актуатора при празен ход и при какви обороти трябва да се придвижва?
2. Какво е налягането към актуатора на празен ход и кога се увеличава? ( технически вдявам бързо но разполагам с малко време до заминаването на дъщеря ми)
Моля за помощ.
Лека на всички




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Налягане на актуатора при празен ход - Golf 4 1.8 GTI 150ks

Мнениеот pas1.8mi » Пет 11 авг 2017 18:44


На празен ход там няма налягане.Налягане към актуатора има при натоварен двигател в момент на разтоварване ,и то е толкова,колкото създаде турбото. Най-добре закачи манометъра някъде по смукателният колектор и направи тест драйв. Трябва да прави пик 0.6 и да задържи на 0.5бар(ако не е чипвана).


zidarov
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 26 дек 2012 8:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Налягане на актуатора при празен ход - Golf 4 1.8 GTI 150ks

Мнениеот zidarov » Съб 12 авг 2017 7:34


Благодаря колега. Днес ще направя това, което ме съветваш и ще пиша.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kassy и 188 госта