Да, в горната половина, но се сменя цялото делко. Внимавай да не прецакаш твърде много центровката.
Залагам 30ст, че и с другото делко няма да се появи искра.
Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали
Я да видим дали е датчика или не е.
Направи си отново установката за проверка на искрата - 1 свещ вън, опряна на корпус, с включена лула и подаден 'контакт' от ключа.
След това вадиш буксата от Хол-датчика и с едно изправено кламерче или с някакво тънко телче бръкваш в средното гнездо на купкунга на датчика и 'цъкваш' към маса.
Говоря за куплунга, дето е на кабелите, женския, не мъжкия, на самия датчик.
Ако проблема е в хол-датчика, ще цъкне искра.
Ако не цъкне - търси проблем след датчика - делкото ти ще да си е наред
Направи си отново установката за проверка на искрата - 1 свещ вън, опряна на корпус, с включена лула и подаден 'контакт' от ключа.
След това вадиш буксата от Хол-датчика и с едно изправено кламерче или с някакво тънко телче бръкваш в средното гнездо на купкунга на датчика и 'цъкваш' към маса.
Говоря за куплунга, дето е на кабелите, женския, не мъжкия, на самия датчик.
Ако проблема е в хол-датчика, ще цъкне искра.
Ако не цъкне - търси проблем след датчика - делкото ти ще да си е наред
- MYSTIKAL
- Мнения: 135
- Регистриран на: Пет 18 яну 2013 14:32
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: AWX 2003
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали
Няма искра...
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали
Смени комутатора .
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали
Ако искаш да си оправиш сам колата, трябва да четеш внимателно какво те питат и да отговаряш също толкова внимателно. Явно не смяташ, че трябва да отговаряш на въпроси.......
Иди на майстор
Иди на майстор
- MYSTIKAL
- Мнения: 135
- Регистриран на: Пет 18 яну 2013 14:32
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: AWX 2003
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали
Колега чета всичко и се опитах да оправя проблема сам, всичко съм прочел и мисля че съм отговорил, всичко пробвах което сте ми написали, ала искрата не идва, а къде се намира комутатора, че не го виждам?
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали
Върху компютъра, завинтен с две винтчета.
И преди да тръгнеш да ми обясняваш, че нямаш компютър се върни на предната страница и ми отговори на въпросите. Щото те все още са си там и чакат отговор, въпреки че явно не са ти се сторили достатъчно интересни, че да им отговаряш.
ПП Залагам още 50ст, че и с друг комутатор няма да се появи искра.
И преди да тръгнеш да ми обясняваш, че нямаш компютър се върни на предната страница и ми отговори на въпросите. Щото те все още са си там и чакат отговор, въпреки че явно не са ти се сторили достатъчно интересни, че да им отговаряш.
ПП Залагам още 50ст, че и с друг комутатор няма да се появи искра.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали
буксата на датчика на хол/наделкото/ е с 3 кабела
двата крайни са захранването, а средния подава импулси минус към комутатора
вземи един светодиод,примерно бял и към единия му извод свържи резистор 750 ома
после към свободните изводи свържи по един тънък кабел по 25-30см
после това нещо го пробваш на акумулатора да видиш дали свети светодиода
когато светне гледаш кой кабел е към плюс и кой към минуса /може и да си ги маркираш/,и съответно ги свързваш към бобината плюс с плюс и минус с минус и въртиш на контакт и трябва диода да премигва
ако премигва но няма искра то бобината е финиширала
ако не премигва то проблема е или в датчика на хол в делкото или в комутатора,тогава продължаваш да измерваш с светодиода
минуса на светодиода свързваш със средния кабел на буксата на делкото а другия към плюс на акумулатора,след това въртиш на стартер и трябва светодиода да премигва-това значи че датчика на хол работи и съответно 99% проблема е в комутатора
ако не премигва то проблема е в датчика
двата крайни са захранването, а средния подава импулси минус към комутатора
вземи един светодиод,примерно бял и към единия му извод свържи резистор 750 ома
после към свободните изводи свържи по един тънък кабел по 25-30см
после това нещо го пробваш на акумулатора да видиш дали свети светодиода
когато светне гледаш кой кабел е към плюс и кой към минуса /може и да си ги маркираш/,и съответно ги свързваш към бобината плюс с плюс и минус с минус и въртиш на контакт и трябва диода да премигва
ако премигва но няма искра то бобината е финиширала
ако не премигва то проблема е или в датчика на хол в делкото или в комутатора,тогава продължаваш да измерваш с светодиода
минуса на светодиода свързваш със средния кабел на буксата на делкото а другия към плюс на акумулатора,след това въртиш на стартер и трябва светодиода да премигва-това значи че датчика на хол работи и съответно 99% проблема е в комутатора
ако не премигва то проблема е в датчика
Последна промяна от moimoimoi на Пон 11 сеп 2017 19:58, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали
moimoimoi написа:буксата на комутатора е с 3 кабела
Искаш да кажеш към Датчика на Хол. Към комутатора е 7-пинова буксата.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали
поправих се
но има и комутатори с 3 пина,но в случая имах предвид датчика на хол
но има и комутатори с 3 пина,но в случая имах предвид датчика на хол
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: КОРАТА и 238 госта