Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6152
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали

Мнениеот ktamen » Чет 07 сеп 2017 3:00


Да, в горната половина, но се сменя цялото делко. Внимавай да не прецакаш твърде много центровката.
Залагам 30ст, че и с другото делко няма да се появи искра.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали

Мнениеот radotom » Чет 07 сеп 2017 7:47


Я да видим дали е датчика или не е. :Mr Green Fun
Направи си отново установката за проверка на искрата - 1 свещ вън, опряна на корпус, с включена лула и подаден 'контакт' от ключа.
След това вадиш буксата от Хол-датчика и с едно изправено кламерче или с някакво тънко телче бръкваш в средното гнездо на купкунга на датчика и 'цъкваш' към маса.
Говоря за куплунга, дето е на кабелите, женския, не мъжкия, на самия датчик.
Ако проблема е в хол-датчика, ще цъкне искра.
Ако не цъкне - търси проблем след датчика - делкото ти ще да си е наред :c020


Потребителски аватар
MYSTIKAL
Мнения: 135
Регистриран на: Пет 18 яну 2013 14:32
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: AWX 2003
Местоположение: Добрич

Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали

Мнениеот MYSTIKAL » Съб 09 сеп 2017 13:24


Няма искра...


Потребителски аватар
bobovo
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали

Мнениеот bobovo » Съб 09 сеп 2017 15:09


Смени комутатора .


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6152
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали

Мнениеот ktamen » Съб 09 сеп 2017 15:41


Ако искаш да си оправиш сам колата, трябва да четеш внимателно какво те питат и да отговаряш също толкова внимателно. Явно не смяташ, че трябва да отговаряш на въпроси.......
Иди на майстор :exclaim


Потребителски аватар
MYSTIKAL
Мнения: 135
Регистриран на: Пет 18 яну 2013 14:32
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: AWX 2003
Местоположение: Добрич

Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали

Мнениеот MYSTIKAL » Нед 10 сеп 2017 21:32


Колега чета всичко и се опитах да оправя проблема сам, всичко съм прочел и мисля че съм отговорил, всичко пробвах което сте ми написали, ала искрата не идва, а къде се намира комутатора, че не го виждам?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6152
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали

Мнениеот ktamen » Нед 10 сеп 2017 21:47


Върху компютъра, завинтен с две винтчета.
И преди да тръгнеш да ми обясняваш, че нямаш компютър се върни на предната страница и ми отговори на въпросите. Щото те все още са си там и чакат отговор, въпреки че явно не са ти се сторили достатъчно интересни, че да им отговаряш.
ПП Залагам още 50ст, че и с друг комутатор няма да се появи искра.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали

Мнениеот moimoimoi » Пон 11 сеп 2017 18:18


буксата на датчика на хол/наделкото/ е с 3 кабела
двата крайни са захранването, а средния подава импулси минус към комутатора
вземи един светодиод,примерно бял и към единия му извод свържи резистор 750 ома
после към свободните изводи свържи по един тънък кабел по 25-30см
после това нещо го пробваш на акумулатора да видиш дали свети светодиода
когато светне гледаш кой кабел е към плюс и кой към минуса /може и да си ги маркираш/,и съответно ги свързваш към бобината плюс с плюс и минус с минус и въртиш на контакт и трябва диода да премигва
ако премигва но няма искра то бобината е финиширала
ако не премигва то проблема е или в датчика на хол в делкото или в комутатора,тогава продължаваш да измерваш с светодиода
минуса на светодиода свързваш със средния кабел на буксата на делкото а другия към плюс на акумулатора,след това въртиш на стартер и трябва светодиода да премигва-това значи че датчика на хол работи и съответно 99% проблема е в комутатора
ако не премигва то проблема е в датчика

Последна промяна от moimoimoi на Пон 11 сеп 2017 19:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19148
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали

Мнениеот stefan4o » Пон 11 сеп 2017 18:49


moimoimoi написа:буксата на комутатора е с 3 кабела

Искаш да кажеш към Датчика на Хол. Към комутатора е 7-пинова буксата.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Голф 2 91 год. 1.6 карбуратор, угасна и не пали

Мнениеот moimoimoi » Пон 11 сеп 2017 19:59


поправих се
но има и комутатори с 3 пина,но в случая имах предвид датчика на хол



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: КОРАТА и 238 госта