Колеги след преминаване от GOLF 3 FACE към VENTO FACE предния капак при пълно затваряне стои като леко хлътнал на вътре,когато го освободя от лостчето в купето седи както нормално трябва да седи при пълно затваряне.С капака от голф-а нямаше такъв проблем,затваряше се нормално но,с този от вентото седи като хлътнал.Фугата между капака и двата калника е равна по цялата дължина и от двете страни както и капака от към стъклопа пасва на калниците перфектно (ръбовете),не е нито на пред нито на зад нито на криво поставен. Другото което ми прави впечетление е че сякаш по-трудно се затваря (иска повече натиск) и при напълно затворен стои под напрежение един вид (усещам го при освобождането от лостчето в купето,някак си по-рязко се вдига на горе от голфовия капак).Все едно ушето което е на капака е по-късо от това на капака на голф-а ...
Някакви идей ?
Голф 3 97г. АФН - предния капак хлътва при затваряне
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 3 97г. АФН - предния капак хлътва при затваряне
Ceco_bg написа:Все едно ушето което е на капака е по-късо от това на капака на голф-а ...
Сам си си отговорил
- Ceco_bg
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пон 04 мар 2013 22:46
- Автомобил: Vw Golf mk4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 97г. АФН - предния капак хлътва при затваряне
Хм,странно.Бая инфо изчетох за тази интервенция и никъде не видях да споменават тази тънкост.Идея как се отстранява този дефект без рязане и заваряване (все пак гледам да избегна бояджията) ?
П.П.С : Проблема е решен,ключалката се държи с два болта,отвиват се леко и може да се коригира нагоре и надолу с няколко сантиметра.Отделно над фаровете има черни тампони които с въртене може също да се коригират нагоре и надолу колко да подпират ъглите на капака ако пак са по ниско от калника.
П.П.С : Проблема е решен,ключалката се държи с два болта,отвиват се леко и може да се коригира нагоре и надолу с няколко сантиметра.Отделно над фаровете има черни тампони които с въртене може също да се коригират нагоре и надолу колко да подпират ъглите на капака ако пак са по ниско от калника.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта