ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още!
Сега съм махнал колекторите и така ще кажа какво става и с горивото как е че едвам намерих манометър за горивото! На АБФ-а не мога да му въртя делкото, защото компютъра си управлява аванса! Вакуумите и компютъра са проверени даже щях да сменям Мапа с такъв от G60 200 kpa ама за сега се въздържам. И друго намерих 5 кабела към Ламбдата като единия (черният) е отрязан. Защо така някой идея? Към зеления е вързан компа за газовата и сега ще го проверявам него за някакви дефекти.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още
Днес мерих налягането на горивото и показва 3 бара на празен ход като стрелката играеше (вибрираше) не знам дали така трябва да е. Като откача вакуума на регулатора и налягането скача на 3,5 бара. Май всичко е добре а? Обаче като загася колата и налягането пада за 1-2 минути до 0 бара, значи или пикае дюза, или регулатора е повреден, или помпата. После откачих изходящата тръба за излишното гориво и я запуших. Стрелката на уреда удари 6 и нещо бара и така замръзна. Отпуснах с пръста и задържах на 4 бара няколко минути и така и си остана. Въпроса ми е какво да предприема? Регулатора дали е възможно да му се сменят гумичките и от там да е проблема?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още
Има ли гориво в тръбичката за вакуума на регулатора? Изпуска ти регулатора според мен, аз бих го сменил без да се замислям. Колко трябва да бъде налягането на горивото по спецификация за този двигател? Регулатора ти го дават за 3 бара, но с вакуума, мисля, че трявба да държи 2,5 бара.
На МАП сензора няма, какво да му се развали, щом дава грешка за липса на сигнал, сигурно имаш проблем по окабеляването или са му резнали кабела за сигнала газаджиите. Помпата ти прави налягане и не трябва да играе стрелката, ако си сложил манометъра плътно в маркуча на входящото гориво. Не е нормално да падне толкова бързо налягането от инжекторите
Имаш два проблема.
Ако я караш на газ, там може би има друг мап сензор и друг компютър, какво е изпълнението, нямам идея, защото нямам газ.
На МАП сензора няма, какво да му се развали, щом дава грешка за липса на сигнал, сигурно имаш проблем по окабеляването или са му резнали кабела за сигнала газаджиите. Помпата ти прави налягане и не трябва да играе стрелката, ако си сложил манометъра плътно в маркуча на входящото гориво. Не е нормално да падне толкова бързо налягането от инжекторите
Имаш два проблема.
Ако я караш на газ, там може би има друг мап сензор и друг компютър, какво е изпълнението, нямам идея, защото нямам газ.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още
Гориво в тръбата за регулатора няма. Май са заминали о-пръстените му щом връща гориво. Налягането го гледам по аутодата,че трябва да е:
-С вакуум 2.5 бара
-без вакуум 3 бара.
Аз както го меря е:
-С вакуум 3 бара
-без вакуум 3.5 бара.
Само една жица има на инсталацията за ламбда сондата, скъсана ли е отрязана ли е не знам и аз, но като проследих по инсталацията отива към буксата на компа с пин номер 65 Heated oxygen sensor (HO2S) - shield wire което какво ще рече?
-С вакуум 2.5 бара
-без вакуум 3 бара.
Аз както го меря е:
-С вакуум 3 бара
-без вакуум 3.5 бара.
Само една жица има на инсталацията за ламбда сондата, скъсана ли е отрязана ли е не знам и аз, но като проследих по инсталацията отива към буксата на компа с пин номер 65 Heated oxygen sensor (HO2S) - shield wire което какво ще рече?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още
На регулатора освен за спукана мембрана, за друга причина да губи налягане не съм чувал, той дали е оригиналният? Нали колата има чип, може и него да са го сменили да върви повече. В този случай може и да не е регулатора, може и от някой маркуч на помпата да изпуска бензина в резервоара.
Черният кабел на сондата е за сигнала, сондата е широколентова, това не е проблем, резнали са го газаджиите да не се бърка бензиновия комп.
2 ms на бензиновите инжектори ли ти е времето? Според мен е много малко, при мен е 3-4, отива и на 4,5 на празен ход, като натоваря с консуматори.
Пробвал ли си да караш само на бензин да елиминираш газовата? Гасненето студена може и да е от дросел клапата, потенциометрите, предполагам си я чистил и адаптирал.
Може и от МАП сензора да гасне, защото няма сигнал, не знам дали го гледа компа на първо палене, но определено при ускорение трябва да получава информация и от МАП-а, който е нещо, като дебитомер.
Черният кабел на сондата е за сигнала, сондата е широколентова, това не е проблем, резнали са го газаджиите да не се бърка бензиновия комп.
2 ms на бензиновите инжектори ли ти е времето? Според мен е много малко, при мен е 3-4, отива и на 4,5 на празен ход, като натоваря с консуматори.
Пробвал ли си да караш само на бензин да елиминираш газовата? Гасненето студена може и да е от дросел клапата, потенциометрите, предполагам си я чистил и адаптирал.
Може и от МАП сензора да гасне, защото няма сигнал, не знам дали го гледа компа на първо палене, но определено при ускорение трябва да получава информация и от МАП-а, който е нещо, като дебитомер.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още
Така за сега май проблема е решен с наляганего на горивото. Смених регулатора и о-пръстените и след измерване на налягането вече държи 2.8бара налягане,а след 10 минути налягането става 3.2бара при загасен мотор. Вече не ми гасне на празен ход като да падат оборотите от изключване на скорост и така,поне за малкия тест драйв който направих де! Утре ще видим с първото палене как е. Сега по-големия проблем според мен е защо ламбдата играе от 0,7v. до 0,00v. и я държи дълго на 0v. когато сместа трябва да е богата а тя е бедна? Да държи ми постоянно 2мс времето на инжекторите и много рядко качва на 2.5мс ужас направо! Къде да търся проблема с ламбдата и инжекторното време? Мапа за сега се застоя по ваг-кома сигурно заради новата гарнитура на колекторите.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още
Колега, нали караш на газ, какво ти пука за сондата. Щом не гасне и пали, си карай и не и се вглеждай толкова, нали целта ти е да достигнеш 30 градуса, като включи на газ излиташ и си ти.
Ламбдата е скъпа, пък и не виждам смисъл да купуваш нова, щом са и резнали кабела, явно има за какво.
Мапа ти дава, че няма сигнал, има прекъснат кабел най-вероятно, ако е проблема в сместа или налягането дава друга грешка, недействителна стойност (implausible signal) при теб е No signal, но ако си работи и така, аз не бих се занимавал.
Много вероятно е за газта да имаш друг МАП и друг компютър, питай газаджиите, нали е газов инжекцион?
Ламбдата е скъпа, пък и не виждам смисъл да купуваш нова, щом са и резнали кабела, явно има за какво.
Мапа ти дава, че няма сигнал, има прекъснат кабел най-вероятно, ако е проблема в сместа или налягането дава друга грешка, недействителна стойност (implausible signal) при теб е No signal, но ако си работи и така, аз не бих се занимавал.
Много вероятно е за газта да имаш друг МАП и друг компютър, питай газаджиите, нали е газов инжекцион?
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още
Сондата е чисто нова на Бош оригинална! Да имам друг компютър и друг мап за газта. Прави ми впечатление, че това е от скоро с мененето на волтажа на ламбдата и ми променя работата на мотора и променя картата на газта и за това ме дразни! Не знам от къде дойде тази промяна а и започна повечко да гори на газ.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още
Не е трябвало да я сменяш, тя работи само, като си на бензин, предишната предполагам, че са я прекъснали газаджиите. Сега тази сонда аз бих я махнал и ще се помъча да я продам. Посъветвай се с хора, които разбират от газови уредби и те ще ти кажат най-точно дали има смисъл да слагаш работеща ламбда сонда, според мен, не.
Колко даде за сондата, може да я продадеш на някой колега.
Мисля, че промяната е дошла от новата ламбда сонда, която си сложил.
Колко даде за сондата, може да я продадеш на някой колега.
Мисля, че промяната е дошла от новата ламбда сонда, която си сложил.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: ABF проблеми с първо палене + на ниски обороти и още и още и още
Сондата я смених, защото и със старата ми даваше такива стойности! Първоначално винаги си ми е била в границите до 0,4v. но и със старата започна да пада чак до 0v. и си стои. След което купих новата и с нея същата картинка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 247 госта