Здравейте колеги,
След смяна на 4 амортисьора със Sachs газови и 4 пружини Lesjöfors и всички тампони, при натиск колата не се връща в горно положение и да спре, а има и движение надолу. Също така има и заклащане напред, ако се натиска отзад и заклащане назад когато се натиска отпред. Това нормално ли е? И като цяло очаквах по стегнат резултат. Поведението на колата на пътя ми се струва, че е ОК, особено на фона на лодката, която беше преди смяната.
На старата кола, Vento TDI, бях с газови Sachs и нормални пружини и беше доста по стегнато. Колата трудно поддаваше при натиск и като се пусне веднага се връщаше в първоначално горно положение без никакви други заклащания.
Моля за Вашите мнения дали поведението на комбито както го описах е нормално и какво е необходимо да се направи за да се подобрят нещата без да се слагат тампони в пружините спортни пружини и да се сваля колата.
VW Bora 1,9 TDI - Странно поведение след смяна на амортисьори и пружини
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: VW Bora 1,9 TDI - Странно поведение след смяна на амортисьори и пружини
Според мен ,щом в движение е ОК ,всичко е наред.Поначало поведението на газовите и маслените амове е леко различно.Аз също карах венто и на мен ми се струва ,че беше някак ''по-стегнато'' от голфа ми сега,който е комби.
- creamware
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
- Автомобил: VW Bora TDI
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Lovech
Re: VW Bora 1,9 TDI - Странно поведение след смяна на амортисьори и пружини
Колеги,
препоръчайте стандартни газови амортисьори максимално твърди за тази кола. В момента поведението на колата не е като да е с нови газови амортисьори, а все едно е с маслени, леко тръгнали да си заминават! Незнам на какво се дължи - просто такива са газовите амортисьори на ЗАКС за тази кола или са проблемни, въпреки, че са нови. Номерата на амортисьорите са предни - 200 954 и задни - 556 273.
препоръчайте стандартни газови амортисьори максимално твърди за тази кола. В момента поведението на колата не е като да е с нови газови амортисьори, а все едно е с маслени, леко тръгнали да си заминават! Незнам на какво се дължи - просто такива са газовите амортисьори на ЗАКС за тази кола или са проблемни, въпреки, че са нови. Номерата на амортисьорите са предни - 200 954 и задни - 556 273.
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: VW Bora 1,9 TDI - Странно поведение след смяна на амортисьори и пружини
А сигурен ли си, че амортисьорите имат някакъв ход спрямо пружината?
- creamware
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 22:03
- Автомобил: VW Bora TDI
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Lovech
Re: VW Bora 1,9 TDI - Странно поведение след смяна на амортисьори и пружини
Smeagol написа:А сигурен ли си, че амортисьорите имат някакъв ход спрямо пружината?
Пружините също са нови - предни LESJÖFORS 4295026 и задни LESJÖFORS 4295043. Това излиза, че е за колата. Но е факт, че колата е мека при разклащане, а и като поведение на пътя. Как да съм сигурен, че имат ход амортисьорите? След смяната колата се вдигна отпред и отзад с около 1,5-2 см. При натиск отзад се чува съскане от амортисьора, отпред - не!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта