Фолксваген Бора 2000г. 1,6 кубика 105коня двигател ATN проблем при топло палене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
teodorg
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 22 яну 2008 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Фолксваген Бора 2000г. 1,6 кубика 105коня двигател ATN проблем при топло палене

Мнениеот teodorg » Вто 07 ное 2017 18:11


Помогнете ....... Проблем при топло палене на бората.Сутрин пали от четвърт но след 20 минути престой непали веднага а от третия път ако запаля веднага след гасенето пали без проблем но след 20 минути след третия път.Почистих дюзите смених горивен филтър сменени мембраните на газовия редуктор проверен за теч на газ няма.Идва най странното че изписва имобилайзер на елкона но неизлиза на борда проблем от него.Ходих при Кольо рокера в пловдив каза че не е от имобилайзера.Колеги помагайте в чудо съм се видял!Давам си телефона 0898735081




vandu
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 30 юни 2014 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Фолксваген Бора 2000г. 1,6 кубика 105коня двигател ATN проблем при топло палене

Мнениеот vandu » Сря 08 ное 2017 11:07


Температурен датчик! Поне на моя голф това се оказа. Около 10 градуса даваше грешна информация. В един момент се скапа тотално и паленето се оказа сериозен проблем по всяко време.


Потребителски аватар
teodorg
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 22 яну 2008 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Фолксваген Бора 2000г. 1,6 кубика 105коня двигател ATN проблем при топло палене

Мнениеот teodorg » Пет 08 дек 2017 13:56


Проблема е решен след едномесечна мъка оказа се регулатора на бензина за налягане!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта