Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 10 окт 2017 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
Здравейте скоро се сдобих с голф 4 2.8 в6 и въпроса ми е на колко км се сменя верига и за София къде мога да го извърша. Ходих при няколко майстори и не искаха да се заемат със смяната.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Верига смяна на голф 4 2,8 В 6
играчка е, реално са 3 вериги и ако се обслужва всичко се сваля целия мотор или поне се вдига, т.е. се откачат скорости и всичко, ако питаш vw, на 200-250к предпоръчват смяна.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 10 окт 2017 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Верига смяна на голф 4 2,8 В 6
Защото се чува едно леко тракане и може би е от обтегача, дали е възможна смяната само на обтегача?
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Верига смяна на голф 4 2,8 В 6
трудно може да се каже без да се отвори, а отвориш ли.... най-добре вземи и обслужи, др е въпроса, кой колко пари ще ти обяви за смяна, отваряне на мотор или там каквото се решиш. Аз лично съм чувал цени от сорта на 500-1000лв само за работа, като сложиш и гарнитури, 3те вериги и всичките им плъзгачи, обтегачи, гумички на клапаните и т.н. цената може да скокне драстично.
Има и др... това че си мислиш, че е обтегач, всъшност може да са 1001 др неща и реално ремонта да ти излезе доста повече от колкото си мислиш, много зависи от това КОЙ и какви пари ще ти взима за работа, ако сам ще се заемеш, имаш свободно време и ще се харчиш само за части, тогава ще спестиш пари колкото са ти частите необходими за обслужване.
Има и др... това че си мислиш, че е обтегач, всъшност може да са 1001 др неща и реално ремонта да ти излезе доста повече от колкото си мислиш, много зависи от това КОЙ и какви пари ще ти взима за работа, ако сам ще се заемеш, имаш свободно време и ще се харчиш само за части, тогава ще спестиш пари колкото са ти частите необходими за обслужване.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 10 окт 2017 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
Може ли да ми препоръчаш майстор в София.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
не бих... като цяло навсякъде надуват цената за работа, за да не го правиш при тех и да те изгонят, мен лично са ми обявявали цени от 600-1600лв само за работа, за това и не бих се наел да предпоръчвам когото и да е било. Малко са местата на които биха ти свършили тази работа за под 600лв, само това мога да ти кажа със сигурност, инак ангрежнажния к-т, 3те вериги със всичките им плъзгачи и обтегачи е към 500лв. На теб проблема може изобщо да не ти е във веригата, може някой повдигач да е или др проблем, но отвориш ли мотора(и решиш да го правиш), предпоръчвам ти да свършиш и тази работа, така или иначе ще дадеш цифра пари за работа, поне да обслужиш и мотора.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 10 окт 2017 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
Благодаря колега.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
zografski написа:... 3те вериги..
И кои са тия 3 вериги, за които постоянно пишиш?!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 10 окт 2017 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
Наистина са 3 аз гледах схемата. Като цяло смяната е мн трудна, защото се зацепват на 3 места с инструмент. Обявиха ми 850 лв за работа....
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
Много тъпо измислено.
По принцип са две при вр-ите.
По принцип са две при вр-ите.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
всъшност не е тъпо, сметнали са, че така се разпределя по-добре напрежението в/у веригите, не случайно сток 4ката излиза повече коне, просто мотора е измислен да носи на повече. Отделно се смята, че 4ките са подобрени 3ки, на дали няма смисъл от тва веригите да са 3 :D
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
и защо реши, че е добро решение?! Замислял ли си се, по твоята логика, защо не е приложено при р32, р36...
Честно казано, дори и не съм предполагал, че така е реализирано при 2.8 на 4-ката (мисля, че е така само на определени кодове на мотора)
Напълно безсмислено има още една верига и съответния обтегач за нея
Не си мисли, че при по-новите модели обезателно нещата са по-умно направени.
При 3-ката се ползва двойна верига(горната),нещата са доста презапасени.
Ангренажа предава само обороти, няма никакво отношение към мощността.
Както и да е, отклоняваме се от темата...
Към автора: ангренажа е на кофти място, обикновено смяната му съвпада с тази за необходимостта от смяна и на съединителя. Така че, си планирай нещата наведнъж. По колата се работи по-трудно, но в крайна сметка 800+лв за труд само ми се виждат прекалено. Не е като да не се налага смяна на съединител на голф 4х4, а свали ли се съединителя, е свършена 90% от работата по смяна на ангренажа.
Честно казано, дори и не съм предполагал, че така е реализирано при 2.8 на 4-ката (мисля, че е така само на определени кодове на мотора)
Напълно безсмислено има още една верига и съответния обтегач за нея
Не си мисли, че при по-новите модели обезателно нещата са по-умно направени.
При 3-ката се ползва двойна верига(горната),нещата са доста презапасени.
Ангренажа предава само обороти, няма никакво отношение към мощността.
Както и да е, отклоняваме се от темата...
Към автора: ангренажа е на кофти място, обикновено смяната му съвпада с тази за необходимостта от смяна и на съединителя. Така че, си планирай нещата наведнъж. По колата се работи по-трудно, но в крайна сметка 800+лв за труд само ми се виждат прекалено. Не е като да не се налага смяна на съединител на голф 4х4, а свали ли се съединителя, е свършена 90% от работата по смяна на ангренажа.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
ами не сме се отклонили, все пак темата е за смяна на верига и сродни неща, просто пусналия темата още не е отворил мотора и не зане от какво трака, честно казано, до колкото знам веригата не трака, а звука от разтегната е като румолене, така че при него по-скоро проблема не е от това. Инак честно да ти кажа като си вземах колата не съм го мислил дали веригите са 3 или 2, като цяло за мен нямаше голямо значение.
То всъшност и не това оскъпява смяната, а това, че се откачат скорости, цялата предница и се вади мотора, което не всеки майстор, монтьор или сервиз е съгласен да направи, защото тая кола автоматично почва да му заема място в гаража за около 1-4 седмици (просто защото доставката на 50% от частите е след 10тина ден, има 1-2 дена разглабяне и толко обратната процедура...).
То всъшност и не това оскъпява смяната, а това, че се откачат скорости, цялата предница и се вади мотора, което не всеки майстор, монтьор или сервиз е съгласен да направи, защото тая кола автоматично почва да му заема място в гаража за около 1-4 седмици (просто защото доставката на 50% от частите е след 10тина ден, има 1-2 дена разглабяне и толко обратната процедура...).
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 2.8 V6 - Смяна на верига?
за 2 дена работа спокойно, какви да тия 4 седмици?
естествено, че първо ще си подсигуриш частите, едва след това ще я разхвърлиш.
имал съм случай, при който пластмасовия водач е счупен и веригата опираше на капака, а тя е супер разтегната, бая си трака
никога не съм ползвал спец фв инструмент, от много време само на око ги зацепвам
естествено, че първо ще си подсигуриш частите, едва след това ще я разхвърлиш.
имал съм случай, при който пластмасовия водач е счупен и веригата опираше на капака, а тя е супер разтегната, бая си трака
никога не съм ползвал спец фв инструмент, от много време само на око ги зацепвам
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dontaskdontsay и 74 госта