Имам следния проблем на диагностиката ми излиза грешка с ламбда сонда. Интересува ме къде се намира ламбда сондата понеже знам че са две.
П. П
Пускам на ново темата защото ми заключиха предишната понеже не бях написал с какъв мотор е.
VW Golf 4 1.8T 150ps AUM проблем с ламбда сонда - грешка 17584
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
VW Golf 4 1.8T 150ps AUM проблем с ламбда сонда - грешка 17584
Последна промяна от SlaviGavrilov на Пет 20 окт 2017 23:04, променено общо 1 път.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.8T 150ps проблем с ламбда сонда - грешка 17584
Това е втората ламбда сонда, след катализатора - това значи - Behind catalyst
А другата грешка е за клапанът на обтегача на ангренажната верига, който е между двата вала.
16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
Като възможни причини:
- Самият клапан е прецакан, или буксата му
- Реле на горивната помпа
- Неправилно зацепен ангренаж
Щеше да е добре да напишеш и кода на мотора. не случайно се изисква по шаблон, защото има значение дали си с хидравличен или електрохидравличен клапан, но те нали правилата са за другите
Golf 4 1.8T 150 к.с. има с 5 различни кода на мотора - сигурно има някаква разлика
А другата грешка е за клапанът на обтегача на ангренажната верига, който е между двата вала.
16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
Като възможни причини:
- Самият клапан е прецакан, или буксата му
- Реле на горивната помпа
- Неправилно зацепен ангренаж
Щеше да е добре да напишеш и кода на мотора. не случайно се изисква по шаблон, защото има значение дали си с хидравличен или електрохидравличен клапан, но те нали правилата са за другите
Golf 4 1.8T 150 к.с. има с 5 различни кода на мотора - сигурно има някаква разлика
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 1.8T 150ps AUM проблем с ламбда сонда - грешка 17584
Къде се намира по точно тази ламбда сонда какво ще рече след катализатора. Знам че има една отгоре на катализатора и една някъде около колекторите.
Колкото до втората грешка дава ми я само от време на време примерно 3 месеца веднъж.
П.п.
Написах и кода на мотора в заглавието
Колкото до втората грешка дава ми я само от време на време примерно 3 месеца веднъж.
П.п.
Написах и кода на мотора в заглавието
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf 4 1.8T 150ps AUM проблем с ламбда сонда - грешка 17584
Задната сонда е на тръбата след катализатора. Тя няма голямо значение за работата на двигателя и играе основно функцията да ти светне лампата, когато катализаторът ти не работи - да го смениш.
Двигателят се управлява от предната сонда.
Двете сонди можеш да ги проследиш къде са по кабелите към тях:
Двигателят се управлява от предната сонда.
Двете сонди можеш да ги проследиш къде са по кабелите към тях:
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 1.8T 150ps AUM проблем с ламбда сонда - грешка 17584
Аз нямам никакъв проблем с работата на двигателя просто преди да загрее харчи много от порядъка на 30-35 и ми казаха че това било от ламбда сондата защото тя до като достигне до работна температура подавала сигнал към компютъра колата да държи по високи обороти до като стигне работна температура сондата. Тоя разход ми е в порядъка на първите 3-5 мин. После спада постепенно до като колата загрее, до сега не ми беше проблем но се притеснявам зимата да не стане двоен разхода до като загрее.
П.П
Когата колата е студена и работи на място на борда пише 6л на час , след като загрее 0.9-1.0-1.1 зависи от горивото.
П.П
Когата колата е студена и работи на място на борда пише 6л на час , след като загрее 0.9-1.0-1.1 зависи от горивото.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 266 госта