Здравейте, като цяло имам проблем с първото палене. Мъка е няма значение дали е топло, студено или каквото и да е щом е след повече от 4 5 часа. Просто завъртам ключа и се чува само как завърта стартера и евентуално ако задържа по-дълго пали ама не ми харесва много да задържам само на стартер и връщам. Втория път на 99% е успешен и то докато завъртя. Което ме наведе на мисълта ,че налягането спада и първото палене е за да си засмуче бензина. Бях чел преди време тук или някъде другаде за проблем подебен решен с вадене на маркучето което е от колектора. И на скоро и аз пробвах и се оказа ,че си пали без проблем с леко замисляне. Запуших края му и го оставих изкарано. Не съм запушвал регулатора. Стори ми се по-пъргава колата. Обаче на следващия ден без да съм отпушвал маркучето тръгнах да паля и отново не запали от първия път. По-късно през деня я пробвах пак обаче отпуших маркучето и отново запали. И така вече 5 6 пъти подред. Преди не искаше. Обаче не хващам логиката ,защо не пали след като маркучето е запушено и един вид няма външен въздух който да влиза от него, а като е отпушено и засмуква си пали...
До колкото знам вътре в регулатора има мембранка която така или иначе при вакуум ще затапи маркуча...
Зачудих се дали наистина той е проблема?
Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Колега, вадейки маркучето за вакуума на горивния регулатор при изправна горивна система ще вдигне работното налягане от 2.5 до над 3 бара, защото без вакуум регулатора не работи и не поддържа налягането на 2.5 бара. Когато мембраната е спукана в маркучето се усеща миризма на бензин.
Иначе и аз го имах проблема с първото палене след прекаляване с добавки за изчистване на горивната система. Заредих два пъти и проблема изчезна. Може и проблем с температурния датчик да е.
Sent from my LG-H420 using Tapatalk
Иначе и аз го имах проблема с първото палене след прекаляване с добавки за изчистване на горивната система. Заредих два пъти и проблема изчезна. Може и проблем с температурния датчик да е.
Sent from my LG-H420 using Tapatalk
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19689
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Аз имам същия проблем с първото палене, след като колата е престояла дълго време - 1.8 20v 125 к.с. - ще следя за развитие!
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Ами не е от температурния датчик. Сменях го преди 3 4 месеца с нов на феби. То дори стария показваше после данни близки до тея които трябва. Добавки не съм сипвал въпреки ,че възнамерявах ,а и преблема се появи известно време след като взех колата. Не знам преди това дали са наливали. За миризмата в маркучето до колкото успях да видя няма такова нещо. Смисъл до колкото знам уж през регулатора влиза бензин малко в маркучето ама при мен като го разкачих регулатора си остана незапушен и не е текло от него щото ще се види поне като пипнеш предполагам. Иначе и аз съм го вадил преди да видя дали не остава бензин. Просто малко не съм наясно как трябва да работи и ми е странно ,че запалва при наличие на излишен въздух , а при затапване не. Та се зачудих ако взема нов регулатор и го сложа няма ли да се поличи сеедно маркучето да е запушено. Ама пък си викам сигурно е направено да изсмуква първоначално въздуха в системата... Някой по-наясно да разясни ако може.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
От написаното - Потърси сервиз!
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Автомобилът има ли газ?
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Да има газов инжекцион. Пали на бензин и прехвърля на 30 градуса ако не се лъжа. Слаган е преди година и няколко месеца. Настройван е няколко пъти уж от хора дето от години слагат такива. Агис е електрониката.
Това със сервиза не ми хареса
Това със сервиза не ми хареса
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
gddbg написа:Да има газов инжекцион. Пали на бензин и прехвърля на 30 градуса ако не се лъжа. Слаган е преди година и няколко месеца. Настройван е няколко пъти уж от хора дето от години слагат такива. Агис е електрониката.
Това със сервиза не ми хареса
Просто за теста, за да изключим проблем с адаптацията на ГИ, няколко пъти поред, преди да стигнеш на последната си дестинация, там където ще стои колата няколко часа измини послените си 1-2 км на бензин. Виж какво е поведението след това. Има вариант, при който ако не ти е настроен ГИ добре, корекцията на бензиновите времена повреме на работа на газ да са по-големи. След опит да запалиш на бензин изисква малко повече време да се възстановят правилните времена и от там описаното поведение. Това е само хипотеза, но се е случвало и лесно можеш да тестваш.
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Забравих да кажа ,че съм карал 4 5 дена само на бензин със завито кранче на бутилката и нарочно направени няколко опита да запали на газ ,за да съм сигурен ,че няма нищо по маркучите. И резултата е абсолютно същия. Не пали от първия път. И аз подозирах дюзите на газовото обаче явно не е там проблема или въобще свързан с газта.
Нямам никакви грешки на компютъра освен за липса на катализатор и то аз си я трия. И аз смятам да правязамерване на налягането на горивото просто ще стане след някоя друга седмица. Но много ме съмнява тоя регулатор. Вадя маркуча и е ок всичко. Някакъв тест да му направя мога ли или то ще е очевидно ако е прецакан?
Нямам никакви грешки на компютъра освен за липса на катализатор и то аз си я трия. И аз смятам да правязамерване на налягането на горивото просто ще стане след някоя друга седмица. Но много ме съмнява тоя регулатор. Вадя маркуча и е ок всичко. Някакъв тест да му направя мога ли или то ще е очевидно ако е прецакан?
Последна промяна от gddbg на Нед 22 окт 2017 10:22, променено общо 1 път.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Значи вече се ириентираш към бензиновата система. Регулатора на налягане наистина е заподозрян, защото както го описваш изглежда като спад в налягането.
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
И при мен се чува едно жужене като дам на контакт ама не знам точно от дросела ли е или от помпата. Ама ако е от помпата то като извадя маркуча няма ли пак да е зле? Работата е там ,че са по 70 80 лв иначе да бях взел до сега да пробвам. Имало по 30 ама нещо ми казаха ,че уж не са сполочливи ама то знаеш ли само имената уж различни...
По на горе забравих да добавя ,че проблем с оборотите няма за сега. Имаше преди само след като запали и то за 3 4 секунди и то леко ама се оправя веднага докато съм още на място.
По на горе забравих да добавя ,че проблем с оборотите няма за сега. Имаше преди само след като запали и то за 3 4 секунди и то леко ама се оправя веднага докато съм още на място.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Колега регулатора представлява вакуумен клапан. Не е задължителто да ти е скъсана мембраната просто иглата дето затваря не държи има секви гадасти по бензина може и от боклуче да е или друго. Като го свалиш ще видиш че има и малка цетка , обикновено е затлачена и мръсна. Ходи да ти замерят налягането. Ако пада до 0 след като изгасиш сменяй го .
П.с. бензиновата система няма нищо общо с газовата
П.с. бензиновата система няма нищо общо с газовата
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
javor_bg написа:Колега, вадейки маркучето за вакуума на горивния регулатор при изправна горивна система ще вдигне работното налягане от 2.5 до над 3 бара, защото без вакуум регулатора не работи и не поддържа налягането на 2.5 бара.
Не само не поддържа налягане а и не връща излишния бензин. След време може и помпата да си отиде ако кара с извадено 'маркучле'
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Замислих се оня ден да го сваля и да го почистя ,защото четох за тая цедка ама като видях на две клипчета как се разпадна тя и още една пласмаска при ваденето се отказах ,че нямам с какво да го сменя. Значи не е хубаво да карам с изваден маркуч. А сега ако не бачка самия регулатор хубаво връща ли поне горивото?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта