Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Колега, релето е при кутията с бушоните и релетата над акумулатора. Иначе помпата е под дясната задна седалка. Маха се един капак и под нея. Търсиш дебела жица и тя трябва да е плюса и трябва да има и маса. Другите кабели са за нивомера. Аз направих връзка към съответните пинове с вкарване на кламер в буксата в пиновете отгоре. Между другото и аз също съм с газова и при мене така забиваше на бензин студена след първо палене, но я попродухах и й смених бензина и се оправи.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
gddbg написа:Момчета смених регулатора и ефект точно при паленето няма.
А защо не премери налягането в рейката преди да купуваш каквото и да било ? Ти ли го сменява или води колата при чичо доктор ? Сега и помпата смени и гаранция че ще се оправи и паленето
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Аааа не е гаранция.....
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Относно моя проблем , ето тая сутрин запали нормално и не ми е гаснела , всичко беше нормално , явно почистването на релетата свърши работа ( абе фордова история при мене )
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
А ти кои релета почисти ?
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
javor_bg написа:А ти кои релета почисти ?
Абе освен проблема който споменах през има няма 700 км ми се показва грешка
1 Fault Found:
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-00 - -
това е система за вторичен въздух при студен мотор подава въздух директно в изспускателните клапани ( до колкото съм чел и съм запознат това е за по бързо загряване на катализатора и сондата ) след 2 мин цъка това въпросно реле помпата ( въздушната ) спира и оборотите заковават на 800 . Та това въпросно реле и релето за бензиновата помпа евентуално от нагар по контакта вътре в релето заради съмнения за лош контакт и утечка за който ти ми спомена .По контакта на рел. за бенз помпа имаше малко но не нещо фрапантно но по другото повече и даже като е щракало от страни по стените на кутийката имаше очадено .
П.с На стария голф 3 2е мотор нямах подобни проблеми при 8 годишна брутална меко казано експлоатация .
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
javor_bg написа:Аааа не е гаранция.....
Е да де после следва свещи , кабели, темп.датчици и др.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Аз едно време за голфа ми казаха ми да сменя темп. Датчик . Взех на детето каната тя е с термометър и измервания здраво на 10. На 20 на 30 на 40 и така до 90 С и мерех съпротивлението съответно оказа се ябсолютно здрав според това което пише в аутодата. Там беше една друга история . Изгоря бенз. Помпа оригиналната, сменихме я с неква българска майче беше spectromatic тя работеше когато си поиска. Накрая сложих италианска на магнети марели и заспа. Така че вече без тестове и измервания можеш да олекнеш доволно и накрая нищо.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Само мога да ти кажа голямо ЕВАЛА, че се бориш сам и не се предаваш !
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Какво напрежение трябва да има на буксата на помпата при контакт? Че измерих неска едни стойности... Ама утре пак ще пробвам ,че ме съмнява нещо. До колкото знам трябва да е 12v някъде. Ако получавам по-малко релето може ли да има нещо общо или да видя първо как е бушона въпреки ,че до колкото знам той или бачка или не. Вчера се заиграх и свалих релето 409 и му поизчистих контактите с контактен спрей. И самата букса пръсках. Не ми се сториха мръсни въпреки, че бяха леко пожълтели.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
И такаа да повдигна малко темата и по скоро по моят проблем с паленето сутрин и гаснене който не само че не се оправи ами се усложни и стана комплексен . Мислех че се е оправил след почистване на релето за бензиновата помпа , НО явно това е било сигурно защото е било по топло времето . И така сега след като застуде тези дни при палене сутрин колата пали от раз стига 1500 оборота и след 2 сек устремглаво надолу и гасне ( след второта запалване няма проблем ) , викам си то ще си покаже рано или късно нещо ще стане и стана . Бензиновата помпа започна да издава странни звуци в началото като настъпя повече , не и обърнах голямо внимание докато един ден настъпвам си аз както обикновенно и чакам да ме подритне турбото ама нъцки нещо няма мощност после превключвам на по висока предавка добре е оправи се . Ок Прибирам се нямам време да се занимавам утре ще видим как е .
На другия ден пак същото 1 , 2 , 3 газ все едно недостига гориво , а помпата започна да бучи амам много да бучи чуваше се ясно и отчетливо и от вън и от вътре , като поставя ръка върху нея усещах вибраций чак , викам си това е помпата ще ме предаде в най лошия момент ще се сменява . Взех на Pierburg за 130 лв 3 бара 85 л. на час както я дават по рама на колата .
След смяната на помпата веднага проверих какво е налягането с нея че ми беше интересно , но за мое учудване баровете си бяха пак същите а именно 2,2 бара на празен ход , след подаване на газ 2,8 . Но поне вече не се чуваше как работи , проблема със забиването изчезна напълно на 100 % вече си набира на всички скорости ,НО гасненето сутрин пак остана !!!
Змислих се да не би пък регулатора да е виновен но отхвърлям този ватиант защото все пак имаше налягане не много но нормално пък и колата си пали от раз . Преди малко слязох и решех да замеря този прословут датчик за температурата на охл. течност .
На колата имам точно 3 броя - единия е на радиатора с 3 извода ( предполагам че са за перките 1 и 2 степен ) другите 2 са едни и същи с 2 извода само се различават по цвета . След кратки тестове разбрах че единия е за таблото съответно другия би трябвало да е за компа .
Е този за таблото който явно си работи замерих го при 80 гр 690 ома , така меря аз другия нищо 0 ама не омове, не кило омове , не М омове нищо брате кръгла нула . Утре го поръчвам и вечерта го монтирам и пак ще пиша . Извинявам се за дългия пост , но нека който има подобен като моя проблем да провери тези работи , извинявам се че пиша за мой проблем и на автора на темата , но предполагам няма да се сърди .
На другия ден пак същото 1 , 2 , 3 газ все едно недостига гориво , а помпата започна да бучи амам много да бучи чуваше се ясно и отчетливо и от вън и от вътре , като поставя ръка върху нея усещах вибраций чак , викам си това е помпата ще ме предаде в най лошия момент ще се сменява . Взех на Pierburg за 130 лв 3 бара 85 л. на час както я дават по рама на колата .
След смяната на помпата веднага проверих какво е налягането с нея че ми беше интересно , но за мое учудване баровете си бяха пак същите а именно 2,2 бара на празен ход , след подаване на газ 2,8 . Но поне вече не се чуваше как работи , проблема със забиването изчезна напълно на 100 % вече си набира на всички скорости ,НО гасненето сутрин пак остана !!!
Змислих се да не би пък регулатора да е виновен но отхвърлям този ватиант защото все пак имаше налягане не много но нормално пък и колата си пали от раз . Преди малко слязох и решех да замеря този прословут датчик за температурата на охл. течност .
На колата имам точно 3 броя - единия е на радиатора с 3 извода ( предполагам че са за перките 1 и 2 степен ) другите 2 са едни и същи с 2 извода само се различават по цвета . След кратки тестове разбрах че единия е за таблото съответно другия би трябвало да е за компа .
Е този за таблото който явно си работи замерих го при 80 гр 690 ома , така меря аз другия нищо 0 ама не омове, не кило омове , не М омове нищо брате кръгла нула . Утре го поръчвам и вечерта го монтирам и пак ще пиша . Извинявам се за дългия пост , но нека който има подобен като моя проблем да провери тези работи , извинявам се че пиша за мой проблем и на автора на темата , но предполагам няма да се сърди .
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Колега ivuchev,
това за помпата ясно че се е предала, но има няколко неща които нещо не ми се връзват.
1. Не знам каква помпа си взел, но според каталога на Pierburg за твоята кола помпата трябва да е 4 бара.
В същото време виждам че други производители на помпи за твоята кола предлагат помпи на 3 бара.
2. Проверих и регулатора на рейката - за твоята кола трябва да е 0 280 160 557 на 3 бара - ако е така не се притеснявай помпата е ок да е на 3 бара. Това което не е нормално при теб е да имаш толкова ниско налягане в рейката. Ако приемем че регулатора е 3 бара (провери го на корпуса му е щамповано работното налягане) това означава че на празен ход в рейката трябва да има 3 бара налягане, при поддаване на газ трябва да стигне за секунди до 3.6 бара. Ако си сигурен че манометъра ти е верен имаш проблем с регулатора и трябва да го смениш - около 40 лева е.
това за помпата ясно че се е предала, но има няколко неща които нещо не ми се връзват.
1. Не знам каква помпа си взел, но според каталога на Pierburg за твоята кола помпата трябва да е 4 бара.
В същото време виждам че други производители на помпи за твоята кола предлагат помпи на 3 бара.
2. Проверих и регулатора на рейката - за твоята кола трябва да е 0 280 160 557 на 3 бара - ако е така не се притеснявай помпата е ок да е на 3 бара. Това което не е нормално при теб е да имаш толкова ниско налягане в рейката. Ако приемем че регулатора е 3 бара (провери го на корпуса му е щамповано работното налягане) това означава че на празен ход в рейката трябва да има 3 бара налягане, при поддаване на газ трябва да стигне за секунди до 3.6 бара. Ако си сигурен че манометъра ти е верен имаш проблем с регулатора и трябва да го смениш - около 40 лева е.
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Аз моя го оправих почети. Просто слагам по А100 вече и пали 99% от първия път. Явно А95 не е много А95...
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
KBK написа:Колега ivuchev,
1. Не знам каква помпа си взел, но според каталога на Pierburg за твоята кола помпата трябва да е 4 бара.
В същото време виждам че други производители на помпи за твоята кола предлагат помпи на 3 бара.
2. Проверих и регулатора на рейката - за твоята кола трябва да е 0 280 160 557 на 3 бара - ако е така не се притеснявай помпата е ок да е на 3 бара. Това което не е нормално при теб е да имаш толкова ниско налягане в рейката. Ако приемем че регулатора е 3 бара (провери го на корпуса му е щамповано работното налягане) това означава че на празен ход в рейката трябва да има 3 бара налягане, при поддаване на газ трябва да стигне за секунди до 3.6 бара. Ако си сигурен че манометъра ти е верен имаш проблем с регулатора и трябва да го смениш - около 40 лева е.
Помпата я взех по номер на рама не съм много сигурен дали е 3 или 4 бара , защото ми предлагаха е някаква VEGA за 40 лв. която веднага отхвърлих като вариант защото колата се кара само на бензин и не ми се рискува с някакви български или китайски .
Регулатора е 3 баров - така си пише на него .Аз до колкото успях да разбера от тази тема когато е 3 бара това означава че на празен ход с мушнато маркуче за вакуума който ( на празен ход ) трябва да е -0,6 трябва да отчита 2,4 бара и като се подаде газ да стане 3 . Както и да е ще му дойде времето и на него сега съм се съсредоточил върху температурния датчик . На моята кола има 3 , единия е на радиатора за перките , другия за таблото ( тествано ) а онзи който не отчита нищо когато го замеря е предполагам за управлението на празен ход . Именно този го няма никъде по магазините , само и единствено оригинален . Днес го поръчах от порше изток за 54 лв с 3 дни доставка .
Другия за таблото ми го намират на swag за 19 лв, но буксите са им различни .! В петък или събота ще го взема .
Това с бензина което разправя колегата - наистина има разлика между 95 и 100 октана , но за моята и дават 95 по книжка и когато я взех 7000км . не съм имал никакви ядове с 95 , а и колата няма газ , кара се само на бензин !
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Принципа на клапана е както съм ти описал - ако пише 3 бара на него означава че с вакуум е 3 бара - без е 3.6 бара.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта