Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот javor_bg » Вто 24 окт 2017 11:30


Евала , колега за "добрия тон". :mhihi Разбрах, че "не знам устройството на горивната система". Като не знам ще се науча :mhihi

Казах да си представим, че регулатора затваря напълно. Тогава може да има ситуация при която ако това стане няма да е добре.
Да, грешно съм го написал. Обратното гориво се връща в кошницата, а не в помпата. Регулатора ми на налягане на Хюндая ми се намира на кошницата и горивен филтър няма, а има само цедка на помпата.




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот pe6kata » Вто 24 окт 2017 11:45


Човек, има граници на търпение. Изнервяш положението с фрапантно невежество и липса на опит да разбереш.
Правя последен опит.



МИсля, че разбирам откъде идва проблема с неразбирането.

Конструктивно клапана е монтиран в самата рейка. Само че под рейката върви една тръбичка, която не сте и обърнали внимание и регулатора отваряйки, изпуска налягането(горивото) през тая тръба, съответно и маркуча за обратно гориво.

Представете си, че регулатора не е на рейката, а е сложен на самия маркуч на обратното гориво.Има вход и изход, маркуча се прерязва и се монтира. Клапанът е като възвратен клапан на бойлер примерно, над определено налягане отваря (само че този има и управление по налягане) По този начин се поддържа зададено налягане в частта от помпата-филтъра-рейката с дюзите- до самия клапан.


Повечето перформънс горивни регулатори се монтират именно по този начин, на обратното гориво.

иначе има варианти регулатора да е монтиран и на горивния филтър, както е на доста коли след 2000г, и до рейката върви само един маркуч, (маркуча за обратното гориво стига до филтъра естествено), може да има регулатор и около помпата. Принципа винаги е един и същ.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот freelancer » Вто 24 окт 2017 13:52


Да се върнем към проблема. :biggrin
Според мен, е все тая, дали вакуума е закачен или не, двигателят би трябвало да пали без проблеми, а разликата в паленето се дължи, че най вероятно регулатора изпуска и влиза бензин в тръбичката към всмукателния колектор, за това с откачена тръбичка пали без проблеми.
Друга причина за трудното палене със закачена вакуумна тръбичката не виждам. Има ги тия регулатори нови по 40 лв, по мои спомени и се сменят за нула време.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот pe6kata » Вто 24 окт 2017 14:31


freelancer написа:Според мен, е все тая, дали вакуума е закачен или не, двигателят би трябвало да пали без проблеми...


абсолютно :th_up

щом двигателя не е запален, налягането в колектора е равно на атмосферното, което е равносилно на това да е откачено маркучето.
Едва след запалване, колектора ще се създаде вакуум (реално има някакъв, докато се върти на стартер)


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот KBK » Вто 24 окт 2017 15:09


javor_bg написа: Затова хората за защитили тази ситуация и са направили регулатора винаги да пуска бензин през вакуума. Тази сутрин това е изпробвано лично от мене. Шишето при изваден вакуум се пълнеше. Тоест няма как регулатора да ти затвори съвсем напълно. Маркуча за обратното гориво отива в помпата .



Колега 5 пъти ти чета поста - правилно ли разбирам че ни казваш че докато колата работи и извадиш маркуча за вакуума който влиза в клапана и от него тече бензин. Не съм много сигурен че това казваш но като чета подчертаното от мен това излиза. Моля да потвърдиш и ако е така.....


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот javor_bg » Вто 24 окт 2017 15:25


Голяма грешка. Ужас..... :(

-изваждам малкото маркуче за вакуума на регулатора
-прекъсвам маркуча за обратно гориво там, където има бърза връзка(на рейката има стрелки за посоката на влизане на горивото)
-потапям изходящия маркуч от рейката в шише
-паля колата
-наблюдавам как шишето се пълни с бензин


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот javor_bg » Вто 24 окт 2017 18:02


Изображение

Изображение

Самото налягане в регулатора на горивото се предава към мембраната и тя от своя страна избутва пружината и променя дебита на обратното гориво.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот pe6kata » Сря 25 окт 2017 8:46


можело значи... :icon_lol

а правиш ли разлика между двата регулатора - различават се по мястото за монтаж.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот ivuchev » Чет 26 окт 2017 7:54


pe6kata написа:можело значи... :icon_lol

а правиш ли разлика между двата регулатора - различават се по мястото за монтаж.


Горния е моя , монтиран е в края ( след) на рейката на обратното а долния предполагам че се монтира преди рейката може и да е на филтъра поради това към рейката дефакто върви само един маркуч.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот pe6kata » Чет 26 окт 2017 9:32


:th_up


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот ivuchev » Пет 27 окт 2017 10:43


Проблема : Значи , от скоро сутрин паля , запалва , качва 1500 оборота и след 5 сек . гасне . Паля втори път и работи нормално с 1200 оборота след което падат на 800 .
Измервания : Днес сложих манометър на входа на рейката и: Паля показанията са 2,2 бар. Давам газ 2,8 , отпускам газта 2,2 . На празен ход 2,2 вадя маркучлето на регулатора 2,8 и така си седи , слагам маркучлето 2,2 . Гася колата и почва бавно да се вдига и стигна до 2,5 и така си остана вече 30 мин.
Пояснение : Манометъра е от 6 лв с клас на точност 1,6 . Регулатора е 3 баров .Манометъра преди да го закача на горивната рейка го тествах на една от гумите - показа 2 бар. Отидох на бензиностанцията и същата гума показа 2,2 с техен манометър , но и двата манометъра са с клас на точност 1,6 ( възможно е вече фирмата производител да играе роля )
Извод : По горе описаните неща мисля че всичко е наред по горивната система . Някъде другаде ли да търся проблема въпреки че 2,2 малко ми се вижда снижено ( като изключим класа на точност на манометъра ) . Утре ще видя колко е паднало налягането след престой от над 10 часа .


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот javor_bg » Пет 27 окт 2017 11:49


Аз на манометрите на бензиностанциите не вярвам много. 2.2 не е пък чак пък толкова ниско. Имаш ли възможност с мултицет да премериш колко волта напрежение идват на помпата докато работи колата? Може да има пад върху релето.

Аз ползвам манометър за течности и също струваше 6-7лв. Монтирах на него тройник.


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот KBK » Пет 27 окт 2017 21:24


Малко е нисичко налягането но знам ли. Провери и дебита на помпата- виж за 1 мин колко гориво ще прехвърли.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот ivuchev » Съб 28 окт 2017 14:36


Значи почти нямам никакво време да пиша че с тия нощни на 12 часа 4 подред имам само малко време да се занимавам с автомобила . До тука се занимавах с почистване на релето за гор. помпа ( контакта вътре в него ) + релето за помпата за вторичен въздух , че имам съмнение и може би играе роля за поддържане на обороти , защото когато загрее след 2 мин. цъква релето и оборотите падат на 800 .
След наблюденията за спада на налягането мога да кажа че държи налягане в рейката за 3 / 4 часа след което почва да пада и за 12 часа беше паднало на 0 . След като отворих вратата помпата се включи за известно време и налягането стана 2,5 бара, НО пак запали вдигна 1500 оборота и угасна . След 2 рото палене няма проблем - работи си . След 5 или 6 часа докато подремвах след нощната отидох и налягането отново беше 0 , НО този път запали и си работеше нормално ( може би като истине много тогава става нещо ) .
Утре ще видим как ще се държи след почистване на релетата . Иначе към бензиновата помпа си отиват 12,4 волта , като работи колата 13,5. Дебит още не съм мерил. Иначе си върви колата прилично без менене на обороти държи стабилно 800 , набира не прекъсва .


gddbg
Мнения: 244
Регистриран на: Съб 18 юни 2016 20:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот gddbg » Съб 28 окт 2017 15:22


Момчета смених регулатора и ефект точно при паленето няма... Вярно взех за 30ина лева топран поне да не съжалявам ама едва ли няма да върши работа още нов. Обаче сега при съвсем леко подаване на газ като излизам от мястото където е спряна няма едно притрисане леко и е малко по-чувствителна. Преди като я настъпех малко по-рязко след като е запалена от скоро ,да речем да мина някой светофар където чакам да завия едно се задавваше ,а сега поне за няколко дена от както съм с другия регулатор го няма това. Друго като цяло не забелязвам сякаш за подобрение. Само дето е супер тъпото да вадиш рейката заради мястото където се хваща двигателя при вадене... Щеше да ми спести доста време ако не го бяха направили сякаш нарочно точно там да е ухото ама както и да е.
Да попитам само помпата при голф 4 под седалката отзад ли се намира или в багажника? Да я замеря поне с мултицет ,че нищо не ми коства. А това реле за което се говори по-на горе кое е и мога ли да го тествам някак си.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта