Евала , колега за "добрия тон". Разбрах, че "не знам устройството на горивната система". Като не знам ще се науча
Казах да си представим, че регулатора затваря напълно. Тогава може да има ситуация при която ако това стане няма да е добре.
Да, грешно съм го написал. Обратното гориво се връща в кошницата, а не в помпата. Регулатора ми на налягане на Хюндая ми се намира на кошницата и горивен филтър няма, а има само цедка на помпата.
Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Човек, има граници на търпение. Изнервяш положението с фрапантно невежество и липса на опит да разбереш.
Правя последен опит.
МИсля, че разбирам откъде идва проблема с неразбирането.
Конструктивно клапана е монтиран в самата рейка. Само че под рейката върви една тръбичка, която не сте и обърнали внимание и регулатора отваряйки, изпуска налягането(горивото) през тая тръба, съответно и маркуча за обратно гориво.
Представете си, че регулатора не е на рейката, а е сложен на самия маркуч на обратното гориво.Има вход и изход, маркуча се прерязва и се монтира. Клапанът е като възвратен клапан на бойлер примерно, над определено налягане отваря (само че този има и управление по налягане) По този начин се поддържа зададено налягане в частта от помпата-филтъра-рейката с дюзите- до самия клапан.
Повечето перформънс горивни регулатори се монтират именно по този начин, на обратното гориво.
иначе има варианти регулатора да е монтиран и на горивния филтър, както е на доста коли след 2000г, и до рейката върви само един маркуч, (маркуча за обратното гориво стига до филтъра естествено), може да има регулатор и около помпата. Принципа винаги е един и същ.
Правя последен опит.
МИсля, че разбирам откъде идва проблема с неразбирането.
Конструктивно клапана е монтиран в самата рейка. Само че под рейката върви една тръбичка, която не сте и обърнали внимание и регулатора отваряйки, изпуска налягането(горивото) през тая тръба, съответно и маркуча за обратно гориво.
Представете си, че регулатора не е на рейката, а е сложен на самия маркуч на обратното гориво.Има вход и изход, маркуча се прерязва и се монтира. Клапанът е като възвратен клапан на бойлер примерно, над определено налягане отваря (само че този има и управление по налягане) По този начин се поддържа зададено налягане в частта от помпата-филтъра-рейката с дюзите- до самия клапан.
Повечето перформънс горивни регулатори се монтират именно по този начин, на обратното гориво.
иначе има варианти регулатора да е монтиран и на горивния филтър, както е на доста коли след 2000г, и до рейката върви само един маркуч, (маркуча за обратното гориво стига до филтъра естествено), може да има регулатор и около помпата. Принципа винаги е един и същ.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Да се върнем към проблема.
Според мен, е все тая, дали вакуума е закачен или не, двигателят би трябвало да пали без проблеми, а разликата в паленето се дължи, че най вероятно регулатора изпуска и влиза бензин в тръбичката към всмукателния колектор, за това с откачена тръбичка пали без проблеми.
Друга причина за трудното палене със закачена вакуумна тръбичката не виждам. Има ги тия регулатори нови по 40 лв, по мои спомени и се сменят за нула време.
Според мен, е все тая, дали вакуума е закачен или не, двигателят би трябвало да пали без проблеми, а разликата в паленето се дължи, че най вероятно регулатора изпуска и влиза бензин в тръбичката към всмукателния колектор, за това с откачена тръбичка пали без проблеми.
Друга причина за трудното палене със закачена вакуумна тръбичката не виждам. Има ги тия регулатори нови по 40 лв, по мои спомени и се сменят за нула време.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
freelancer написа:Според мен, е все тая, дали вакуума е закачен или не, двигателят би трябвало да пали без проблеми...
абсолютно
щом двигателя не е запален, налягането в колектора е равно на атмосферното, което е равносилно на това да е откачено маркучето.
Едва след запалване, колектора ще се създаде вакуум (реално има някакъв, докато се върти на стартер)
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
javor_bg написа: Затова хората за защитили тази ситуация и са направили регулатора винаги да пуска бензин през вакуума. Тази сутрин това е изпробвано лично от мене. Шишето при изваден вакуум се пълнеше. Тоест няма как регулатора да ти затвори съвсем напълно. Маркуча за обратното гориво отива в помпата .
Колега 5 пъти ти чета поста - правилно ли разбирам че ни казваш че докато колата работи и извадиш маркуча за вакуума който влиза в клапана и от него тече бензин. Не съм много сигурен че това казваш но като чета подчертаното от мен това излиза. Моля да потвърдиш и ако е така.....
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Голяма грешка. Ужас..... :(
-изваждам малкото маркуче за вакуума на регулатора
-прекъсвам маркуча за обратно гориво там, където има бърза връзка(на рейката има стрелки за посоката на влизане на горивото)
-потапям изходящия маркуч от рейката в шише
-паля колата
-наблюдавам как шишето се пълни с бензин
-изваждам малкото маркуче за вакуума на регулатора
-прекъсвам маркуча за обратно гориво там, където има бърза връзка(на рейката има стрелки за посоката на влизане на горивото)
-потапям изходящия маркуч от рейката в шише
-паля колата
-наблюдавам как шишето се пълни с бензин
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Самото налягане в регулатора на горивото се предава към мембраната и тя от своя страна избутва пружината и променя дебита на обратното гориво.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
можело значи...
а правиш ли разлика между двата регулатора - различават се по мястото за монтаж.
а правиш ли разлика между двата регулатора - различават се по мястото за монтаж.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
pe6kata написа:можело значи...
а правиш ли разлика между двата регулатора - различават се по мястото за монтаж.
Горния е моя , монтиран е в края ( след) на рейката на обратното а долния предполагам че се монтира преди рейката може и да е на филтъра поради това към рейката дефакто върви само един маркуч.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Проблема : Значи , от скоро сутрин паля , запалва , качва 1500 оборота и след 5 сек . гасне . Паля втори път и работи нормално с 1200 оборота след което падат на 800 .
Измервания : Днес сложих манометър на входа на рейката и: Паля показанията са 2,2 бар. Давам газ 2,8 , отпускам газта 2,2 . На празен ход 2,2 вадя маркучлето на регулатора 2,8 и така си седи , слагам маркучлето 2,2 . Гася колата и почва бавно да се вдига и стигна до 2,5 и така си остана вече 30 мин.
Пояснение : Манометъра е от 6 лв с клас на точност 1,6 . Регулатора е 3 баров .Манометъра преди да го закача на горивната рейка го тествах на една от гумите - показа 2 бар. Отидох на бензиностанцията и същата гума показа 2,2 с техен манометър , но и двата манометъра са с клас на точност 1,6 ( възможно е вече фирмата производител да играе роля )
Извод : По горе описаните неща мисля че всичко е наред по горивната система . Някъде другаде ли да търся проблема въпреки че 2,2 малко ми се вижда снижено ( като изключим класа на точност на манометъра ) . Утре ще видя колко е паднало налягането след престой от над 10 часа .
Измервания : Днес сложих манометър на входа на рейката и: Паля показанията са 2,2 бар. Давам газ 2,8 , отпускам газта 2,2 . На празен ход 2,2 вадя маркучлето на регулатора 2,8 и така си седи , слагам маркучлето 2,2 . Гася колата и почва бавно да се вдига и стигна до 2,5 и така си остана вече 30 мин.
Пояснение : Манометъра е от 6 лв с клас на точност 1,6 . Регулатора е 3 баров .Манометъра преди да го закача на горивната рейка го тествах на една от гумите - показа 2 бар. Отидох на бензиностанцията и същата гума показа 2,2 с техен манометър , но и двата манометъра са с клас на точност 1,6 ( възможно е вече фирмата производител да играе роля )
Извод : По горе описаните неща мисля че всичко е наред по горивната система . Някъде другаде ли да търся проблема въпреки че 2,2 малко ми се вижда снижено ( като изключим класа на точност на манометъра ) . Утре ще видя колко е паднало налягането след престой от над 10 часа .
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Аз на манометрите на бензиностанциите не вярвам много. 2.2 не е пък чак пък толкова ниско. Имаш ли възможност с мултицет да премериш колко волта напрежение идват на помпата докато работи колата? Може да има пад върху релето.
Аз ползвам манометър за течности и също струваше 6-7лв. Монтирах на него тройник.
Аз ползвам манометър за течности и също струваше 6-7лв. Монтирах на него тройник.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Малко е нисичко налягането но знам ли. Провери и дебита на помпата- виж за 1 мин колко гориво ще прехвърли.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Значи почти нямам никакво време да пиша че с тия нощни на 12 часа 4 подред имам само малко време да се занимавам с автомобила . До тука се занимавах с почистване на релето за гор. помпа ( контакта вътре в него ) + релето за помпата за вторичен въздух , че имам съмнение и може би играе роля за поддържане на обороти , защото когато загрее след 2 мин. цъква релето и оборотите падат на 800 .
След наблюденията за спада на налягането мога да кажа че държи налягане в рейката за 3 / 4 часа след което почва да пада и за 12 часа беше паднало на 0 . След като отворих вратата помпата се включи за известно време и налягането стана 2,5 бара, НО пак запали вдигна 1500 оборота и угасна . След 2 рото палене няма проблем - работи си . След 5 или 6 часа докато подремвах след нощната отидох и налягането отново беше 0 , НО този път запали и си работеше нормално ( може би като истине много тогава става нещо ) .
Утре ще видим как ще се държи след почистване на релетата . Иначе към бензиновата помпа си отиват 12,4 волта , като работи колата 13,5. Дебит още не съм мерил. Иначе си върви колата прилично без менене на обороти държи стабилно 800 , набира не прекъсва .
След наблюденията за спада на налягането мога да кажа че държи налягане в рейката за 3 / 4 часа след което почва да пада и за 12 часа беше паднало на 0 . След като отворих вратата помпата се включи за известно време и налягането стана 2,5 бара, НО пак запали вдигна 1500 оборота и угасна . След 2 рото палене няма проблем - работи си . След 5 или 6 часа докато подремвах след нощната отидох и налягането отново беше 0 , НО този път запали и си работеше нормално ( може би като истине много тогава става нещо ) .
Утре ще видим как ще се държи след почистване на релетата . Иначе към бензиновата помпа си отиват 12,4 волта , като работи колата 13,5. Дебит още не съм мерил. Иначе си върви колата прилично без менене на обороти държи стабилно 800 , набира не прекъсва .
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Момчета смених регулатора и ефект точно при паленето няма... Вярно взех за 30ина лева топран поне да не съжалявам ама едва ли няма да върши работа още нов. Обаче сега при съвсем леко подаване на газ като излизам от мястото където е спряна няма едно притрисане леко и е малко по-чувствителна. Преди като я настъпех малко по-рязко след като е запалена от скоро ,да речем да мина някой светофар където чакам да завия едно се задавваше ,а сега поне за няколко дена от както съм с другия регулатор го няма това. Друго като цяло не забелязвам сякаш за подобрение. Само дето е супер тъпото да вадиш рейката заради мястото където се хваща двигателя при вадене... Щеше да ми спести доста време ако не го бяха направили сякаш нарочно точно там да е ухото ама както и да е.
Да попитам само помпата при голф 4 под седалката отзад ли се намира или в багажника? Да я замеря поне с мултицет ,че нищо не ми коства. А това реле за което се говори по-на горе кое е и мога ли да го тествам някак си.
Да попитам само помпата при голф 4 под седалката отзад ли се намира или в багажника? Да я замеря поне с мултицет ,че нищо не ми коства. А това реле за което се говори по-на горе кое е и мога ли да го тествам някак си.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта