Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот javor_bg » Съб 28 окт 2017 21:45


Колега, релето е при кутията с бушоните и релетата над акумулатора. Иначе помпата е под дясната задна седалка. Маха се един капак и под нея. Търсиш дебела жица и тя трябва да е плюса и трябва да има и маса. Другите кабели са за нивомера. Аз направих връзка към съответните пинове с вкарване на кламер в буксата в пиновете отгоре. Между другото и аз също съм с газова и при мене така забиваше на бензин студена след първо палене, но я попродухах и й смених бензина и се оправи.




Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот ivuchev » Нед 29 окт 2017 21:07


gddbg написа:Момчета смених регулатора и ефект точно при паленето няма.


А защо не премери налягането в рейката преди да купуваш каквото и да било ? Ти ли го сменява или води колата при чичо доктор ? Сега и помпата смени и гаранция че ще се оправи и паленето :rolleyes


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот javor_bg » Нед 29 окт 2017 21:31


Аааа не е гаранция.....


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот ivuchev » Пон 30 окт 2017 8:12


Относно моя проблем , ето тая сутрин запали нормално и не ми е гаснела , всичко беше нормално , явно почистването на релетата свърши работа ( абе фордова история при мене )


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот javor_bg » Пон 30 окт 2017 8:49


А ти кои релета почисти ?


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот ivuchev » Пон 30 окт 2017 14:41


javor_bg написа:А ти кои релета почисти ?


Абе освен проблема който споменах през има няма 700 км ми се показва грешка

1 Fault Found:
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-00 - -
това е система за вторичен въздух при студен мотор подава въздух директно в изспускателните клапани ( до колкото съм чел и съм запознат това е за по бързо загряване на катализатора и сондата ) след 2 мин цъка това въпросно реле помпата ( въздушната ) спира и оборотите заковават на 800 . Та това въпросно реле и релето за бензиновата помпа евентуално от нагар по контакта вътре в релето заради съмнения за лош контакт и утечка за който ти ми спомена .По контакта на рел. за бенз помпа имаше малко но не нещо фрапантно но по другото повече и даже като е щракало от страни по стените на кутийката имаше очадено .
П.с На стария голф 3 2е мотор нямах подобни проблеми при 8 годишна брутална меко казано експлоатация .


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот ivuchev » Пон 30 окт 2017 19:09


javor_bg написа:Аааа не е гаранция.....


Е да де после следва свещи , кабели, темп.датчици и др. :horror


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот ivuchev » Пон 30 окт 2017 19:32


Аз едно време за голфа ми казаха ми да сменя темп. Датчик . Взех на детето каната тя е с термометър и измервания здраво на 10. На 20 на 30 на 40 и така до 90 С и мерех съпротивлението съответно оказа се ябсолютно здрав според това което пише в аутодата. Там беше една друга история . Изгоря бенз. Помпа оригиналната, сменихме я с неква българска майче беше spectromatic тя работеше когато си поиска. Накрая сложих италианска на магнети марели и заспа. Така че вече без тестове и измервания можеш да олекнеш доволно и накрая нищо.


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот javor_bg » Пон 30 окт 2017 20:39


Само мога да ти кажа голямо ЕВАЛА, че се бориш сам и не се предаваш !


gddbg
Мнения: 244
Регистриран на: Съб 18 юни 2016 20:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот gddbg » Пет 03 ное 2017 18:34


Какво напрежение трябва да има на буксата на помпата при контакт? Че измерих неска едни стойности... Ама утре пак ще пробвам ,че ме съмнява нещо. До колкото знам трябва да е 12v някъде. Ако получавам по-малко релето може ли да има нещо общо или да видя първо как е бушона въпреки ,че до колкото знам той или бачка или не. Вчера се заиграх и свалих релето 409 и му поизчистих контактите с контактен спрей. И самата букса пръсках. Не ми се сториха мръсни въпреки, че бяха леко пожълтели.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот ivuchev » Пон 20 ное 2017 21:46


И такаа да повдигна малко темата и по скоро по моят проблем с паленето сутрин и гаснене който не само че не се оправи ами се усложни и стана комплексен . Мислех че се е оправил след почистване на релето за бензиновата помпа , НО явно това е било сигурно защото е било по топло времето . И така сега след като застуде тези дни при палене сутрин колата пали от раз стига 1500 оборота и след 2 сек устремглаво надолу и гасне ( след второта запалване няма проблем ) , викам си то ще си покаже рано или късно нещо ще стане и стана . Бензиновата помпа започна да издава странни звуци в началото като настъпя повече , не и обърнах голямо внимание докато един ден настъпвам си аз както обикновенно и чакам да ме подритне турбото ама нъцки нещо няма мощност после превключвам на по висока предавка добре е оправи се . Ок Прибирам се нямам време да се занимавам утре ще видим как е .
На другия ден пак същото 1 , 2 , 3 газ все едно недостига гориво , а помпата започна да бучи амам много да бучи чуваше се ясно и отчетливо и от вън и от вътре , като поставя ръка върху нея усещах вибраций чак , викам си това е помпата ще ме предаде в най лошия момент ще се сменява . Взех на Pierburg за 130 лв 3 бара 85 л. на час както я дават по рама на колата .
След смяната на помпата веднага проверих какво е налягането с нея че ми беше интересно , но за мое учудване баровете си бяха пак същите а именно 2,2 бара на празен ход , след подаване на газ 2,8 . Но поне вече не се чуваше как работи , проблема със забиването изчезна напълно на 100 % вече си набира на всички скорости ,НО гасненето сутрин пак остана !!!
Змислих се да не би пък регулатора да е виновен но отхвърлям този ватиант защото все пак имаше налягане не много но нормално пък и колата си пали от раз . Преди малко слязох и решех да замеря този прословут датчик за температурата на охл. течност .
На колата имам точно 3 броя - единия е на радиатора с 3 извода ( предполагам че са за перките 1 и 2 степен ) другите 2 са едни и същи с 2 извода само се различават по цвета . След кратки тестове разбрах че единия е за таблото съответно другия би трябвало да е за компа .
Е този за таблото който явно си работи замерих го при 80 гр 690 ома , така меря аз другия нищо 0 ама не омове, не кило омове , не М омове нищо брате кръгла нула . Утре го поръчвам и вечерта го монтирам и пак ще пиша . Извинявам се за дългия пост , но нека който има подобен като моя проблем да провери тези работи , извинявам се че пиша за мой проблем и на автора на темата , но предполагам няма да се сърди .


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот KBK » Вто 21 ное 2017 10:24


Колега ivuchev,
това за помпата ясно че се е предала, но има няколко неща които нещо не ми се връзват.
1. Не знам каква помпа си взел, но според каталога на Pierburg за твоята кола помпата трябва да е 4 бара.
Sharan AWC.jpg

В същото време виждам че други производители на помпи за твоята кола предлагат помпи на 3 бара.
2. Проверих и регулатора на рейката - за твоята кола трябва да е 0 280 160 557 на 3 бара - ако е така не се притеснявай помпата е ок да е на 3 бара. Това което не е нормално при теб е да имаш толкова ниско налягане в рейката. Ако приемем че регулатора е 3 бара (провери го на корпуса му е щамповано работното налягане) това означава че на празен ход в рейката трябва да има 3 бара налягане, при поддаване на газ трябва да стигне за секунди до 3.6 бара. Ако си сигурен че манометъра ти е верен имаш проблем с регулатора и трябва да го смениш - около 40 лева е.


gddbg
Мнения: 244
Регистриран на: Съб 18 юни 2016 20:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот gddbg » Сря 22 ное 2017 11:34


Аз моя го оправих почети. Просто слагам по А100 вече и пали 99% от първия път. Явно А95 не е много А95...


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот ivuchev » Сря 22 ное 2017 15:51


KBK написа:Колега ivuchev,
1. Не знам каква помпа си взел, но според каталога на Pierburg за твоята кола помпата трябва да е 4 бара.
Sharan AWC.jpg

В същото време виждам че други производители на помпи за твоята кола предлагат помпи на 3 бара.
2. Проверих и регулатора на рейката - за твоята кола трябва да е 0 280 160 557 на 3 бара - ако е така не се притеснявай помпата е ок да е на 3 бара. Това което не е нормално при теб е да имаш толкова ниско налягане в рейката. Ако приемем че регулатора е 3 бара (провери го на корпуса му е щамповано работното налягане) това означава че на празен ход в рейката трябва да има 3 бара налягане, при поддаване на газ трябва да стигне за секунди до 3.6 бара. Ако си сигурен че манометъра ти е верен имаш проблем с регулатора и трябва да го смениш - около 40 лева е.



Помпата я взех по номер на рама не съм много сигурен дали е 3 или 4 бара , защото ми предлагаха е някаква VEGA за 40 лв. която веднага отхвърлих като вариант защото колата се кара само на бензин и не ми се рискува с някакви български или китайски .
Регулатора е 3 баров - така си пише на него .Аз до колкото успях да разбера от тази тема когато е 3 бара това означава че на празен ход с мушнато маркуче за вакуума който ( на празен ход ) трябва да е -0,6 трябва да отчита 2,4 бара и като се подаде газ да стане 3 . Както и да е ще му дойде времето и на него сега съм се съсредоточил върху температурния датчик . На моята кола има 3 , единия е на радиатора за перките , другия за таблото ( тествано ) а онзи който не отчита нищо когато го замеря е предполагам за управлението на празен ход . Именно този го няма никъде по магазините , само и единствено оригинален . Днес го поръчах от порше изток за 54 лв с 3 дни доставка .
Другия за таблото ми го намират на swag за 19 лв, но буксите са им различни .! В петък или събота ще го взема .
Това с бензина което разправя колегата - наистина има разлика между 95 и 100 октана , но за моята и дават 95 по книжка и когато я взех 7000км . не съм имал никакви ядове с 95 , а и колата няма газ , кара се само на бензин !


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос

Мнениеот KBK » Сря 22 ное 2017 18:31


Принципа на клапана е както съм ти описал - ако пише 3 бара на него означава че с вакуум е 3 бара - без е 3.6 бара.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта