Еми извади връщащия маркуч запали на бензин и ще разбереш, но преди това сложи един маркуч и в шише да не се запалиш.
С извадено маркучле не тряяа да връща с мушнато тряа да врьща . Пробвай това е па най лесно. Акоо врьща и в двата случая значи не държи и тряа смяна.
Вместо да ходиш по знайни и незнайни майстори на които до болка им е писнало да поправят ЧУЖДИ коли па камо ли да го правят с мерак като свое, само знаят как да те одрусат.
Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: RE: Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Съвета ми е да не караш с изяадено маркуче. Премери налягането на бензиновата помпа според мене и ако е 2.5 бара регулатора е изправен. Цедката на бензиновата помпа е малко досада, но се сменя. Горивен филтър сменян ли е?
Последна промяна от javor_bg на Нед 22 окт 2017 14:55, променено общо 1 път.
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Сменян е филтъра с ман преди няма 2хил км. Само това с теста с тоя маркуч дето връща как да разбера кой е. Че не се сещам какъв цвят беше тоя на филтъра.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Проследи го . Виж входящия трее да влиза в рейката по средата на регулатора а изходящия от долу на регулатора
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Все пак аз си мисля, че регулатора е здрав.
Преди време бях прекалил с добавка и по същия начин палеше колата. Наложи се да я покарам известно време на по-високи обороти и след това заредих два пъти за по малко и се оправи. Явно дюзите не бяха много добре. И при колегата може да е така и просто по-високото налягане да оправя нещата с първо палене.
Преди време бях прекалил с добавка и по същия начин палеше колата. Наложи се да я покарам известно време на по-високи обороти и след това заредих два пъти за по малко и се оправи. Явно дюзите не бяха много добре. И при колегата може да е така и просто по-високото налягане да оправя нещата с първо палене.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
javor_bg написа:Все пак аз си мисля, че регулатора е здрав.
Защо трее да предполагаме . Нека направи теста или да измери налягането при изгасен дв. Дали спада нищо не му пречи . Апа ако искаш сипи за 40 лв изкарай я на магистрала вкарай я в червено както те съветва колегата па се моли да се оправи
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
ivuchev написа:Еми извади връщащия маркуч запали на бензин и ще разбереш, но преди това сложи един маркуч и в шише да не се запалиш.
С извадено маркучле не тряяа да връща с мушнато тряа да врьща . Пробвай това е па най лесно. Акоо врьща и в двата случая значи не държи и тряа смяна.
Вместо да ходиш по знайни и незнайни майстори на които до болка им е писнало да поправят ЧУЖДИ коли па камо ли да го правят с мерак като свое, само знаят как да те одрусат.
тоя тест силно ме заинтригува
би ли се спрял по-подробно за тази проверка на регулатора
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Колко по подробно колега , регулатора е клапан през който преминава бензин през отвор със сечение съответстващо на дебита и налягането на бенз. Помпа така че когато работи колата в рейката да има налягане от 2.5 до 3 бара на и същевременно да връща и обратно бензин . Когато е изваден вакума е затворен и не би трябвало да връща . Но се създава налягане в рейката над 6 бара и помпата почва да се мъчи. Сслед като изгасиш мотора клапана затвара и би трябвало да го държи това налягане, ако има боклуче или по някаква друга причина иглата пропуска - пада и налягането , и то доста бързо до 0 . Така че не е задължително да е скъсана мембраната че да работи неправилно. Това е мое мнение разбира се.
Сега вътре това игла ли е , съчма ли е не съм го резал да вида но има някакъв пропусквателен режим на това платно.
Сега вътре това игла ли е , съчма ли е не съм го резал да вида но има някакъв пропусквателен режим на това платно.
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Ами съмнява ме да се оправи от високи обороти ,но не го изключвам. Като цяло в месеца имам поне 2 3 карания по магистрала само в едната посока по 40тина км, а и като цяло си я понастъпвам винаги за известно време ,защото съм чувал ,че като се кара в града основно е хубаво да се понастъпва след това. 5500 ,6000 по-рядко но я понастъпвам. Обаче ми се струва ,че на червено не иска да ходи то и като цяло на 1ва 2ра само няколко пъти съм се опитвал да го направя ,но ми направи впечатление ,че забива около първите чертички на червеното. И стрелката не мърда. Чувал съм ,че имало заключени уж. Явно ще проверя или с това което казаха по-нагоре или направо на сервиз някой и тогава ще се останови. Ако дюзите са позапушени примерно няма ли пак да си прави номера без него? И ако помпата нещо не прави налягане би трябвало според мен с включен регулатор и с изключен пак да не успява да се вдигне налягането, а с изключен явно успява. Днеска пак си запали без него ама сложих маркучето и се усети леко по-мудна работа на бензин.
Благодаря за мненията момчета!
Благодаря за мненията момчета!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
ivuchev написа:Колко по подробно колега , регулатора е клапан през който преминава бензин през отвор със сечение съответстващо на дебита и налягането на бенз. Помпа така че когато работи колата в рейката да има налягане от 2.5 до 3 бара на и същевременно да връща и обратно бензин . Когато е изваден вакума е затворен и не би трябвало да връща . Но се създава налягане в рейката над 6 бара и помпата почва да се мъчи. Сслед като изгасиш мотора клапана затвара и би трябвало да го държи това налягане, ако има боклуче или по някаква друга причина иглата пропуска - пада и налягането , и то доста бързо до 0 . Така че не е задължително да е скъсана мембраната че да работи неправилно. Това е мое мнение разбира се.
Сега вътре това игла ли е , съчма ли е не съм го резал да вида но има някакъв пропусквателен режим на това платно.
За разлика от теб, аз отлично знам за какво служи и как работи регулатора и ти заявявам, че бъркаш!
Играл съм си да го описвам подробно в някоя тема, нямам намерение да се повтарям и потретвам.
Масово се бърка с тоя клапан.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Колега ти бъзикаш ли се с мен ? Троша си пръстите да ти пиша как действа регулатора през телефона а ти отлично си знаел . Вземи да напишеш с едно изречение нещо по темата ако знаеш и не се прави на интересен. Ако те мързи да пишеш пусни един линк към темата ти да видим ние неуците как виждаш ли работи този мноого сложен КЛАПАН !!!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Доста по-лесно е, вместо да си трошите пръстите, да ползвате търсачката - спестява и време и нерви
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=3548203#p3548203
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=3548203#p3548203
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
Говориме с пешо за едно и също по различен начин казано. Само че пешо нищо не казва за вакуума . Пешо без вакум че има ли обратно гориво ако пампата и регулатора са 6. И още една поправка. Пешо уж знаеш как се мери дебит, а кажи ми как ще премериш дебита на помпата след регулатора като той пропуска през малък отвор. До колкото знам дебит е количеството течност за определено време. И ако затапиш обратния незнам как колата ще заработи по добре на 6 бара.може ама няма да е за дълго.А и на колегата колата си му работи добре,само първото му палене сутрин е зле
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
ivuchev написа:Колега ти бъзикаш ли се с мен ? Троша си пръстите да ти пиша как действа регулатора през телефона а ти отлично си знаел . Вземи да напишеш с едно изречение нещо по темата ако знаеш и не се прави на интересен. Ако те мързи да пишеш пусни един линк към темата ти да видим ние неуците как виждаш ли работи този мноого сложен КЛАПАН !!!
Не се бъзикам. Не беше ясно какво точно твърдиш, затова се обърнах към теб да обясниш по-подробно тезата си. Разбрах те и ти заявих абсолютно категорично, че бъркаш относно начина на работа на горивната система.
Смятах, че това ще ти е достатъчно- да те насоча, а ти да довършиш. Не за пръв път се сблъсквам с неблагодарници, които смятат че си задължен да го образоваш от-до, при това напълно безвъзмездно.
С едно изречение не мога да обясня.
Благодаря на Влад за линка, но някъде май писах конкретно за регулатора. Нямам много време и възможност да ровя с търсачката.
Горивният регулатор е прогресивен клапан, затова има управление по нялагане - целта е поддържа винаги постоянно налягане при впръскване на горивото през дюзите.
Например:
3 баров регулатор ще се държи по следния начин:
— при изгасен мотор(за определено време след изгасяне) или при цялата газ, или при откачен маркуч(т.е атмосферно налягане) , налягането което ще държи в рейката е 3 бара.
— при режим на празен ход (мотора работи на около 0.6 бара вакуум), ще е 2.4 бара
— при режим на принудителен празен ход - 2.1 бара
— в бууст при турбомоторите- примерно 0.8 бара бууст - ще държи 3.8 бара в случая.
Идеята е, че горивото винаги ще се впръсква под 3 бара налягане, понеже във всмукателния колектор има различно налягане, дюзата има строго определен дебит и по този начин ЕСU знае точно колко гориво впръсква.
Ако регулатора е с откачен маруч, при работа на мотора под вакуум (т.е всички режими освен пълна газ) ще се работи с преобогатена смес, тъй като се впръсква повече гориво. В режим празен ход например реалното налягане на впръскване на горивото ще е 3.6 бара - 3 бара от регулатора + 0.6 бара от вакуума в колектора, къдо се впръсква горивото. Ако има режими в буст, тогава ще обеднява съответно.
Изменение от 1 бар в налягането дава около 10% в дебита на дюзата!
Колегата да пробва да подкачи гориво, подавайки няколко пъти "на контакт" преди да завърти на стратер. Ако пали без проблем в този случай - помпа.
П. П. Пиша от таблет, което не е много готино, а и имам далеч по-смислени неща да правя. Най-важното, че е писано многократно.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 1.6 16v регулатор за налягане на горивото въпрос
ivuchev написа:Говориме с пешо за едно и също по различен начин казано. Само че пешо нищо не казва за вакуума . Пешо без вакум че има ли обратно гориво ако пампата и регулатора са 6. И още една поправка. Пешо уж знаеш как се мери дебит, а кажи ми как ще премериш дебита на помпата след регулатора като той пропуска през малък отвор. До колкото знам дебит е количеството течност за определено време. И ако затапиш обратния незнам как колата ще заработи по добре на 6 бара.може ама няма да е за дълго.А и на колегата колата си му работи добре,само първото му палене сутрин е зле
Напротив не говорим за едно и също нещо
Обратно гориво има винаги!!! при изправна и работеща система.
Регулаторът регулира прецизно налягането именно чрез промяна на дебита си. Ти твърдиш, отворът му е малък, аз твърдя, че е голям!
Един 4 цилиндров мотор например, конумира средно около 1л бензин на час при работа на празен ход. Една помпа има дебит 100 литра на час, често надвишава 200 л/ч, къде мислиш отива това гориво.
Аз ползвам например оригинална рейка и регулатор и помпа с над 300л/ч - никакъв проблем с дебита през регулатора-очевидно се справя и с над 300л/ч
И последно - имаш мноооого да четеш, преди да си помислиш наистина да ме поправяш
Успех!