Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето

Мнениеот stypkata » Пет 27 окт 2017 12:26


Здравейте.Появи ми се нов проблем с паленето от скоро.При първо палене за деня няма проблем - пали на четвърт.Проблема е когато например спра на бензиностанция да заредя или до някой магазин ,т.е. двигателя е бил в покой 3-4мин при опит за палене понякога занулява часовника на километража,чува се едно тракане идващо от релето на бензиновата помпа и колата съответно не пали дори след 20 опита.Запалва след като изчакам повечко време - например 10-тина мин.Възможно ли е да е от клемореда на ключа за палене? Четох ,че неговите признаци са други - стартера въобще не завърта двигателя.А при мен двигателя се развърта,но не пали.Смятам да сменя клемореда,но преди това ми се иска да чуя и вашето мнение за да не сменям напразно.




Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето

Мнениеот javor_bg » Пет 27 окт 2017 13:07


Възможно е да. Друга причина може да бъде някое от релетата. Пипни в таблото с бушоните дали някое от релетата не е много горещо. При мене така се оправи единия път. Втория път се оказа, че снопа кабели е изгнил близо до ЕКУ-то и пак го оправиха.


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето

Мнениеот stypkata » Сря 15 ное 2017 12:38


Нацяло спря да пали .СМених клемореда (т.е. само сложих буксата на стария клеморед на новия ) без резултат.При даване на контакт реле109 цъка непрекъснато бързо ,лампите на таблото премигват а при опит за палене угасват ,километрите и часовника изчезват и километража се рестартира (чува се стържещия звук от километража,който се чува при свързване на акумулатор).Сега отивам да купя въпросното реле 109,въпреки че го пробвах и си работи.Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил? БЛагодара ако някой помогне ,че ще се побъркам!


Потребителски аватар
boar
Мнения: 314
Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
Автомобил: Golf III
Двигател: ADZ 1995
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето

Мнениеот boar » Сря 15 ное 2017 20:30


Как е акумулатора? Нямаш добър ток щом премигва или хлабава връзка!
Ако върти и не пали си провери-бобина ,реле 109,температурен датчик,палец и капачка на делкото...


Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето

Мнениеот Daniel Kuntov » Сря 15 ное 2017 20:41


Пробвай с директен + от кабел от акумулатора до масата на стартера,ако завърти и запали гаранция е клеморед.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето

Мнениеот vladovelin » Сря 15 ное 2017 20:59


Колега, ще направи късо съединение!!!


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето

Мнениеот stypkata » Чет 16 ное 2017 2:21


Клемореда и реле 109 и 167 са сменени (от тях се чуваха ненормални шумове).Проблема се появи,след като свалих стартер за профилактика и днес след като го свалих отново за проверка видях,че едната четка съм я сложил неправилно (настрани) и четкодържача не се движеше плавно в/у колектора а се усеща,че четките запират в каналчетата между медните пластини на колектора.Това може ли да е причина за окъсяване? Акумулатора падна за 0 време.Осъмних се в него,но пробвах с друг 100Ач и той започна много бързо да пада без нищо да се е развъртало или включвало,а е нов ,здрав акумулатор! Явно нещо черпи сериозен ток...Утре ще го сглобя пак с правилно монтирани четки и се надявам да е от това.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта