Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето
Здравейте.Появи ми се нов проблем с паленето от скоро.При първо палене за деня няма проблем - пали на четвърт.Проблема е когато например спра на бензиностанция да заредя или до някой магазин ,т.е. двигателя е бил в покой 3-4мин при опит за палене понякога занулява часовника на километража,чува се едно тракане идващо от релето на бензиновата помпа и колата съответно не пали дори след 20 опита.Запалва след като изчакам повечко време - например 10-тина мин.Възможно ли е да е от клемореда на ключа за палене? Четох ,че неговите признаци са други - стартера въобще не завърта двигателя.А при мен двигателя се развърта,но не пали.Смятам да сменя клемореда,но преди това ми се иска да чуя и вашето мнение за да не сменям напразно.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето
Възможно е да. Друга причина може да бъде някое от релетата. Пипни в таблото с бушоните дали някое от релетата не е много горещо. При мене така се оправи единия път. Втория път се оказа, че снопа кабели е изгнил близо до ЕКУ-то и пак го оправиха.
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето
Нацяло спря да пали .СМених клемореда (т.е. само сложих буксата на стария клеморед на новия ) без резултат.При даване на контакт реле109 цъка непрекъснато бързо ,лампите на таблото премигват а при опит за палене угасват ,километрите и часовника изчезват и километража се рестартира (чува се стържещия звук от километража,който се чува при свързване на акумулатор).Сега отивам да купя въпросното реле 109,въпреки че го пробвах и си работи.Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил? БЛагодара ако някой помогне ,че ще се побъркам!
- boar
- Мнения: 314
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето
Как е акумулатора? Нямаш добър ток щом премигва или хлабава връзка!
Ако върти и не пали си провери-бобина ,реле 109,температурен датчик,палец и капачка на делкото...
Ако върти и не пали си провери-бобина ,реле 109,температурен датчик,палец и капачка на делкото...
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето
Пробвай с директен + от кабел от акумулатора до масата на стартера,ако завърти и запали гаранция е клеморед.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето
Колега, ще направи късо съединение!!!
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.6i 101 AЕК 96г Проблем с паленето
Клемореда и реле 109 и 167 са сменени (от тях се чуваха ненормални шумове).Проблема се появи,след като свалих стартер за профилактика и днес след като го свалих отново за проверка видях,че едната четка съм я сложил неправилно (настрани) и четкодържача не се движеше плавно в/у колектора а се усеща,че четките запират в каналчетата между медните пластини на колектора.Това може ли да е причина за окъсяване? Акумулатора падна за 0 време.Осъмних се в него,но пробвах с друг 100Ач и той започна много бързо да пада без нищо да се е развъртало или включвало,а е нов ,здрав акумулатор! Явно нещо черпи сериозен ток...Утре ще го сглобя пак с правилно монтирани четки и се надявам да е от това.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта