Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ttip
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 сеп 2016 18:24
Автомобил: GOLF
Двигател: CAXA

Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот ttip » Чет 02 ное 2017 10:34


Сервиз ДИМОВ Пловдив ми смениха гумичките на клапаните. Golf 4 1.4 16v AHW сега има теч двигателно масло,теч на антифриз и капе хидравлична течност - за няколко дни изтича по 1л масло, антифриз и хидравлика. Четири (4) пъти ходя нищо не направиха, смениха корпус на антифриза и пак тече, плащам всеки път за части, масла и антифриз, отделно и за ремонт всеки път. Пуши бяло непрекъснато. Преди нито пушеше, нито течеше. Дайте майстор за Пловдив. Голфа го имам от 8години и много добре знам че нямаше тези проблеми, Димов са некоректни.

Ново - гори много повече моторно масло след смяна на гумичките и не спира да пуши сиво - на 300км 1литър масло гори




Потребителски аватар
Karaboev
Мнения: 380
Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Двигател: M272
Местоположение: G.Oriyahovitza

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот Karaboev » Чет 02 ное 2017 19:56


А 300 км 1литър масло, то направо си е заместител на горивото, сигурно са забравили да сложат гумички на клапаните. Сега сериозно: колегите в Пловдив да кажат за сервиз, но трябва да се види от компетентен майстор, ча там където си ходил наливаш от пусто в празно.


fighter-interceptor
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHW 2000
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот fighter-interceptor » Чет 02 ное 2017 22:04


Като ги "нямаше тези проблеми",защо си отишъл в този сервиз?


ttip
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 сеп 2016 18:24
Автомобил: GOLF
Двигател: CAXA

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот ttip » Пет 03 ное 2017 0:12


Защото гореше моторно масло малко над 1л на 1000км, затова реших да сменя гумичките на клапаните. Смениха ги, взех си колата и на другата сутрин видях, че тече антифриз, хидравлична и масло. Таблото взе да писука, че няма антифриз и масло. Антифриз и хидравлична никога не съм доливал. Имах една туба 1л хидравлична от Шкода магазина, 7г седя пълна, сега я глътна за няколко дни.
Днес бях на сервиз, корпуса на антифриза бил залепен със силикон и капе яко. Явно не са сложили уплътнения. Рейката капе от един маркуч точно под регистрационния номер. Течът на моторно масло е малък, но както писах на 300км пада от малко над максимум на малко под минимум, значи 1литър на 300км
Сипах Бардал стоп радиатор теч, да видим какво ще стане.
За рейката ще ходя на Актив2001, там ми я бяха рециклирали преди 7г и нито веднъж не се наложи да доливам, а често проверявах.
Но какво да правя с разхода на моторно масло и при кой майстор да ида?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот vanesto » Пет 03 ное 2017 6:40


За маслото има много теми за този двигател, използвай търсачката. Виж и в раздел сервизи.


ttip
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 сеп 2016 18:24
Автомобил: GOLF
Двигател: CAXA

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот ttip » Съб 04 ное 2017 14:56


В търсачката даже пише че след след смяна на семеринги и гумички пак гори
(``тия мотори са лейки , а тука идват на по 300 000км Блока е алуминиев с повърхностна обработка на стените на цилиндрите. Блока не подлежи на ремонт/шлайф/ Ако и цилиндрите са износени на елипса каквито и сегменти да се сложат след малък пробег пак лейка``)

Нямам познат майстор да го направи качествено, предложете някой от Пловдив!
С масло 20w50 няма ли да спре?
В антифриза сложих Бардал стоп, а рейката ще ходя при Радко


barutchiev
Мнения: 561
Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
Автомобил: VW BORA
Двигател: AUS 2000

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот barutchiev » Пон 06 ное 2017 10:35


На 1.6 16V AUS блока НЕ Е алуминиев!Предполагам, че и твоя не е. Скоро ремонтирах главата. Колега, ще ти дам тел. на лични, обади се да ти обясня кой ще ти свърши работата.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот stefan4o » Пон 06 ное 2017 12:39


С маслото 20w50 зимата ще ти е нужен акумулатор за дизелова кола, че да може да завърти стартерът. Не си прецаквай колата зорлеМ.


transform
Мнения: 227
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
Автомобил: Golf 4 1.4 16V
Двигател: AHW 1999
Местоположение: silistra

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот transform » Вто 07 ное 2017 23:25


Не съм специалист по ДВГ, но пък карам същия автомобил.
ttip написа:Защото гореше моторно масло малко над 1л на 1000км, затова реших да сменя гумичките на клапаните.

Аз пък въобще не се хванах на тоя филм с гумичките за моята, която гореше литър масло на 800км. След доста четене по форумите, разбрах, че проблема се решева със смяна на сегменти. Смениха ми ги, вече масло не бута. Според мен хората това би трябвало да го знят по сервизите за този двигател...едва ли такъв разход ще е само от гумички.
ttip написа:Течът на моторно масло е малък

Откъде тече?


ttip
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 сеп 2016 18:24
Автомобил: GOLF
Двигател: CAXA

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот ttip » Пон 13 ное 2017 19:04


Не тече, проверено е.
Мерси за телефона, но намерих сервиз брабус. Ще се сменят сегменти.3броя ли са? Ще се шлайфа, нови гарнитури и гумички. Може сегашните гумички да са малък размер и маслото да се качва горе... Ще ползвам Мотул 15ве50, няма да слагам 20ве
Какво друго да сменя и без това ще се отваря двигателя?

Последна промяна от ttip на Пон 13 ное 2017 19:48, променено общо 1 път.


apolon
Мнения: 856
Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
Автомобил: BORA 1.6 16V
Двигател: AUS 2000
Местоположение: Razgrad

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот apolon » Пон 13 ное 2017 19:46


Заедно с гумичките и маслените сегменти се сменя и масления сепаратор.Той е една пластмасова кутия с гумено клапанче в нея (на AUS е зад мотора) .Води се консуматив и почистването му е безрезултатно.Т.е сменя се с нов-около120лв.Шлайфа се главата на клапаните и ако е необходимо се сменят и клапани(при мен смениха 8те изпускателни).


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4227
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот tdi fen » Пон 13 ное 2017 19:55


може и биели лагери да смениш


lubo_Y10
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
Автомобил: lancia y10 golf 3
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4 1.4 16v AHW теч масло, антифриз и хидравлика

Мнениеот lubo_Y10 » Пон 13 ное 2017 20:53


Da ти проверят хлабините в основните и биелните лагери, хлабина м/у водач и стеблото на клапана, износване на цилиндри, да извадят един испускателен клапан да се види контактната повърхност. Гумичките могат да останат същите а главата ако наистина е шлайфана не е необходимо да се дялка наново ако не си прегрявал мотора, Всичко това се знае от майсторите...ама щом питаш



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petar_a и 77 госта