Повдигане на Голф 4,хетчбек

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Повдигане на Голф 4,хетчбек

Мнениеот IvailoOo » Чет 13 мар 2014 21:30


Има писано във форума доста,но реално никой май не е показал как се повдига Golf Mk4 хетбек, с предпо предаване. Отпред ми е ясно. Процедурата съм я правил вече на октавията...а именно втулка над амортисьора. Но за отзад не намирам нищо. Целта ми е повдигане от порядъка на от 1.5 до 2см - не повече,не по-малко. Говорим за повдигане без смяна на пружини с такива от друга кола. Пружини имам,при това смея да твърдя хубави и искам да карам с тях,но да не е толкова ниска.Така че всякакви идеи са добре дошли. Мислех си за тампон от Опел,но те са тънки и не изкарват много.Не знам дали варианта с подложки от регулируемо окачване ще стане на моите пружини и дали няма да се вдигне пък прекалено много.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 5847
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Повдигане на Голф 4,хетчбек

Мнениеот samo_pechka » Пет 14 мар 2014 10:16


Миналата есен познат ме пита за точно същото нещо . Преди имаше Г3 - там става лесно , пружината е в амортисьора. При Г4 е външна. Сигнахме до извода ,че най-добре ще е да се вземе друга по-дълга пружина или ако се ползва старата, да се направи чашка-дистанционна от лек материал ( ал.) с форма каквато е на долната основа , пък тя да се закрепи надеждно към основата с болт/ове. Скоро не съм го виждал , да видя какво е направил.
П.п. Обадих му се, похвали се ,че е сложил от седан Б3 Пасат пружини . Станало бетон , пробвал е и от комби , но ставало прекалено.




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Повдигане на Голф 4,хетчбек

Мнениеот IvailoOo » Пет 14 мар 2014 17:11


Това с пружините ми е ясно как става. Работата е там,че аз имам пружини Weitec 30/30. Искам тях да сложа,но просто да не "падне с 3см надолу,а с 1,може би 1,5см максумум,защото иначе това означава постоянни ремонти,защото дори в момента ми опира по чудесния лунен пейзаж,а е с оригиналните пружини(които не искам да виждам повече в интерес на истината). За отзад обаче,ако сложа подложка ме притеснява дали няма да се изметне пружината




Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 561
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Повдигане на Голф 4,хетчбек

Мнениеот the_red_camel » Пет 14 мар 2014 17:16


Колеги вие добре сте намислили, но след тази процедура не се ли нарушава работата на амортисьора и дефакто не му ли се скъсява живота, тъй като не е сумати време е работил в един режим, а след по-висока пружина почва да работи в друг режим.. :rolleyes




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Повдигане на Голф 4,хетчбек

Мнениеот IvailoOo » Пет 14 мар 2014 17:20


Пак казвам...говорим за пружини 30/30,които дефакто намалят клиренса с 3см. След като падне с 3см. и сложим втулка 2см примерно...реално колата си е по-ниска с 1см.,но с много по-добра возия и управление. Не виждам кое ще му се наруши на амортисьора.




Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 561
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Повдигане на Голф 4,хетчбек

Мнениеот the_red_camel » Пет 14 мар 2014 17:27


Аааа ти еми ти по-горе си споменал за повдигане колега, ама всъщност крайният резултат е много малко да се свали :smile ами същата работа става пак, ма нека да се изкажат, тези които са по-навътре с нещата. Иначе да попитам и аз: мога ли да сложа задни пружини от голф4 или бора комби на моя голф4 хечбек, без никакви преправяния :question




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Повдигане на Голф 4,хетчбек

Мнениеот IvailoOo » Пет 14 мар 2014 19:38


Стават те,но ще те болят бъбреците.Иначе по темата... ето какво изрових от VwVortex форума

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

линк към темата : http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4652210-DIY-2-Lift-kit




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Повдигане на Голф 4,хетчбек

Мнениеот IvailoOo » Съб 19 апр 2014 21:00


Явно темата сам ще си я тъкмя,та поне да я завърша! Днес имах малко свободно време и монтирах предните пружини с втулките (22 мм). Разликата в клиренса е нищожна...има няма 5-6мм.

Изображение
Втулките са правени по тази схема,но с разликата,че са 48мм диаметър. И за отзад съм запланувал нещо,но като го направя ще го споделя.




Потребителски аватар
diqnlukov
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 30 юли 2016 10:14
Автомобил: голф 4
Двигател: 1998
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Повдигане на Голф 4,хетчбек

Мнениеот diqnlukov » Нед 12 ное 2017 20:48


Здравейте колеги Първо ще почна от гумите събират се 205 70 15 джипови гуми с висок и здрав борд колегите искат да повдигат заради ниската част на картера и планката която е захваната за скоростната кутия и двигателя Стърчи Болт Аз карам с джипове гуми от година и три месеца ремонта мина ходовата част струва 60 лв всеки да си направи сметката кое е по-добре картер за 300 лв или ходова част за максимум 100 лв ако някой знае какви пружини мога да сложа на Голф 4 бензин 1 и 6 100 коня А кл двигател които да са по-твърди и по-дълги моля да сподели от коя марка модел или модификация





Върни се в “Golf”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта