Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Qnev99
Мнения: 63
Регистриран на: Сря 10 май 2017 10:52
Автомобил: Audi A3
Двигател: AHF 1999

Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот Qnev99 » Пон 13 ное 2017 10:30


Здравейте,колеги предстои ми смяна на гарнитура на глава . Въпроса ми е следния колко пари да си подготвя и ако може да предложите сервиз във Варна!




Потребителски аватар
Qnev99
Мнения: 63
Регистриран на: Сря 10 май 2017 10:52
Автомобил: Audi A3
Двигател: AHF 1999

Re: Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот Qnev99 » Пон 13 ное 2017 15:54


Извинете за пропуска колата е Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан.Причината е,че вчера видях казанчето за антифриза празно,което вече се случва доста често на месец по около 1л-1,5л .Днес отново видях,че казанчето е празно и долях,след около 1 час спрях да проверя дали има,в казанчето не видях антифриз а някаква гъста течност(кафява) също така колата пуши доста(бяло),но загуба на масло не съм забелязъл до сега !

Последна промяна от Qnev99 на Пон 13 ное 2017 16:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот Voluminer » Пон 13 ное 2017 16:57


На мен ми излезе 200лв като се има в предвид че аз си я свалях. Шлайф на глава, припасване на клапани, гумички, ако има повдигачи за смяна. Ако ще ти я сваля майстор приготви едни 300лв според мен. Да не са и отгоре...


Потребителски аватар
MK3Shift
Мнения: 252
Регистриран на: Пет 07 ное 2014 20:49
Автомобил: Passat 3B3
Двигател: AVF

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот MK3Shift » Пон 13 ное 2017 23:04


Правих наскоро глава, 420 лева ми излезе, главата 210 лева - шлайф, надуване за да се види да не е спукана, нови водачи на клапаните, притриване на клапаните обработване леглата на клапаните, гумички и семеринг на разпр. Вал, 80 лева за труд, друготоо за части, гарнитура и нови болтове елринг, гарнитута изпускателни/всмукателни колектори и масла и филтри. На тебе ще ти трябва промивка и на охладителната система.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот инжектопляктор » Вто 14 ное 2017 2:50


Можеш да минеш с 200лв работа и части, ако няма да пилиш клапани и няма да правиш проба.
Главата щом е била здрава едва ли се е спукала..ти си знаеш.
500лв за тоя дарак 1.4 да дадеш и то да ремонтираш само една глава е абсурдно.
Освен ако нямаш намерение още дълго да я караш. Дерзай..


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот Iezekil » Вто 14 ное 2017 6:44


Цена според майстора.
2 пъти свалях глава,1 път без шлайф 250 лв.,втория при друг майстор,със шлайф + 1бр. клапан-200лв.


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот stypkata » Вто 14 ное 2017 7:30


На мен смяна на гарнитура ми излезе 60лв ,като части купувам с 40% отстъпка ,а шлайф и надуване ми е без пари (съсед).труда - от мен.в сервиз предполагам труда ще е от 200лв на горе за толкова работа.Суми от 4-500лв не знам как ги давате за кола струваща има-няма 1000лв

Последна промяна от stypkata на Вто 14 ное 2017 7:34, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
Qnev99
Мнения: 63
Регистриран на: Сря 10 май 2017 10:52
Автомобил: Audi A3
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот Qnev99 » Вто 14 ное 2017 7:31


инжектопляктор написа:Можеш да минеш с 200лв работа и части, ако няма да пилиш клапани и няма да правиш проба.
Главата щом е била здрава едва ли се е спукала..ти си знаеш.
500лв за тоя дарак 1.4 да дадеш и то да ремонтираш само една глава е абсурдно.
Освен ако нямаш намерение още дълго да я караш. Дерзай..

И аз така мисля за 1.4 файда няма !


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот Iezekil » Вто 14 ное 2017 14:54


Докато неможе да се намери Голф3 за 500лв,всяка поддръжка от този порядък е оправдана.Правиш и караш,иначе квво му предлагате?Да я даде за желязо за 150лв. и да изсипе още 2 бона за друг дарак,с потенциален проблем по мотора?


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот инжектопляктор » Вто 14 ное 2017 18:06


Iezekil написа:иначе квво му предлагате?

Предлагам му да направи гарнитурата за 200лв, без да пили клапани и т.н, само шлайфа и гарнитурата и айдеее...
То ако почне пилене, ама легла, ама после сегменти и къде ще му излезе края?
За 600-700лв продават в момента Голф3, вярно разсипани малко, но с работещи двигатели.
А да я дава за желязо - абсурд! Аз от Вентото взех доста повече от 150лв от частите като го разглобих и продадох. И това без да съм свалил скоростна кутия, глава на двигател или хидравлична рейка - нямах инструменти за това.
Та, предлагам да смени гарнитурата, да не меши антифриз и масло или да не бие антифриз в цилиндрите и да си кара.
п.п За 700лв взех моя пасат с чупен джам и криви дискове...Толкова.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот stefan4o » Вто 14 ное 2017 18:41


Аз на предната Джета й смених гарнитурата с нови болтове Елринг и толкоз. Ремонтът ми излезе около 40 кинта общо, щото със зет ми я правихме двамата. После година и нещо, че дали не и две, си я карах без проблеми. Ако не е крива главата - колата не е прегрята не виждам смисъл да се наливат грешни пари, в кола, дето струва 700-800 лева.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот инжектопляктор » Вто 14 ное 2017 18:45


stefan4o написа:...с нови болтове Елринг..

Те болтовете има ли предписание да се сменят?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7654
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот goppa » Вто 14 ное 2017 19:02


Винаги!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот Iezekil » Вто 14 ное 2017 19:09


Няма грешни пари за текущ ремонт.То по тая логика на един 18 годишен Пасат за 5 бона,за кво да се дават 1,5 бона за съединители?Искаш ли да караш-правиш.Друга кола е като котка в чувал,вземаш за 700лв. пасат,после джам,дискове,лагери,па тропане,амортисьори,па това-онова-и хоп,той си дошъл на цената,на която щеше да вземеш Пасат слънце,че и с екстрички......това в кръга на шегата донякъде.Дава си 200 лв. за глава и си кара кочинката с алките данк и застраховка момчето,кво да кара с тия пари?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 3 1.4 1995г. Бензин/метан - Смяна на гарнитура на главата ?

Мнениеот muns61 » Вто 14 ное 2017 19:17


Сваляш главата и махаш вала и колекторите. То и без това при сваляне на главата изпускателния остава към тръбите надолу.
Обръщаш главата с клапаните нагоре и наливаш в горивните камери газ, АМБ-разредите, или нещо подобно. Ако не пропуснат клапаните, носиш я на шлайф, почистваш челото на блока и монтираш с нови гарнитури. Болтовете може да не сменяш, но задължително почистване на резбите им и резбите в блока.
Това е програма минимум.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта