Голф 4 1.6i 101к.с. - когато загрее почва да държи високи обороти
Голф 4 1.6i 101к.с. - когато загрее почва да държи високи обороти
Колеги имам голям проблем.Паля студена-върви перфектно,когато загрее почва да държи високи обороти,форсира се сама,пали трудно.Почистих дросела и пак нищо.Изписва грешка 00513 (сензор за обороти).Какво да правя?Някои да ме насочи ако е имал същия проблем.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.
Замислял ли си се, след като изкарва и грешка даже, дааа......смениш сензора за обороти??
Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.
Да но незнам кое точно да сменя колега.Насочи ме да се отърва от проблема.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.
За да не стане така, че да сменяш после още, намери специалист, който да носи отговорност. Той да смени. Представи си, не е в това проблема, сменяш, после пишеш пак тук. Закарай колата при специалист.
Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.
Такъв специалист око мен на близо няма колега.Колата е внос без регистрация,мъча се да я оправя и да я закарам на латформа до КАТ.Казаха ми да сменя датчика на коляновия вал ако не се оправи да сменя дросела.Според теб има ли логика в това?
- Dimitrov_123
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 12:25
- Автомобил: MK IV
- Двигател: APF
Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.
Колега не сменявай дросела това е една торба пари и според мен проблема не е в него.
За оборотите си смени датчик на коляновия вал, но може проблема да е и в температурния датчик!
За оборотите си смени датчик на коляновия вал, но може проблема да е и в температурния датчик!
Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.
Температурния датчик го смених колега.Спиит сензора и датчика на коляновия вал два различни ли са.За да знам какво да сменя утре.
Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.
Да но не схващам напълно дали са два различни датчика.Утре се канех да сменя този на коляновия вал.
Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.
The Engine Speed Sensor (G28) is also used as a reference sensor for the crankshaft position
п.с.
crankshaft - колянов вал
camshaft - разпределителен вал
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
п.с.
crankshaft - колянов вал
camshaft - разпределителен вал
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.
Много ясно, че са различни, единият ти е за температурата на антифриза, с другият компа следи оборотите, като загрее двигателя, тогава прави проблема, това е характерно за този датчик, на всичкото отгоре ти дава и грешка за него. Има ли грешка за този датчик, ако не е стара грешка, останала от преди, означава, че датчика ти е заминал.
Добре е, че си сменил и температурния датчик, той и без това дава фира след толкова време ползване. Термостата сигурно и той е заминал.
Не знам, какво се чудиш колега?
Добре е, че си сменил и температурния датчик, той и без това дава фира след толкова време ползване. Термостата сигурно и той е заминал.
Не знам, какво се чудиш колега?
Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.
Утре ще сменя датчика на коляновия вал,след тода и термостата ще сменя задължително.
Re: Голф 4 1.6i 101к.с. - когато загрее почва да държи високи обороти
Колеги смених датчика на коляноеия вал.Сега колата се оправи от ким вървене,не пука.Но държи топла 1200об.Свещите,филтрите, акумулатора сичко е сменено,грешката не се показва вече.Някой идва ли му на ум от какво може да е проблема?
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 1.6i 101к.с. - когато загрее почва да държи високи обороти
Колега, на студен двг колко са оборотите като запали и след това без да подаваш газ как се движат, както обясняваш, изглежда като не напълно отворен дросел, все едно караш на "смукач". На моят голф са на студено около 1000 и след 1-2мин падат на 800. Смени дросела за проба ако намериш от някой колега читав. Може да провериш маркучетата за вакуума. На толкова години всичко се е отпуснало. Аз взех 1м маркуч за обратна нафта и смених всички за вакуума.