Голф 4 1.6i 101к.с. - когато загрее почва да държи високи обороти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Kanev34
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 14 ное 2017 10:13
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1.6i 101к.с. - когато загрее почва да държи високи обороти

Мнениеот Kanev34 » Вто 14 ное 2017 10:26


Колеги имам голям проблем.Паля студена-върви перфектно,когато загрее почва да държи високи обороти,форсира се сама,пали трудно.Почистих дросела и пак нищо.Изписва грешка 00513 (сензор за обороти).Какво да правя?Някои да ме насочи ако е имал същия проблем.




Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот Spas » Вто 14 ное 2017 11:12


Замислял ли си се, след като изкарва и грешка даже, дааа......смениш сензора за обороти??


Kanev34
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 14 ное 2017 10:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот Kanev34 » Вто 14 ное 2017 11:40


Да но незнам кое точно да сменя колега.Насочи ме да се отърва от проблема.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот Spas » Вто 14 ное 2017 11:44


За да не стане така, че да сменяш после още, намери специалист, който да носи отговорност. Той да смени. Представи си, не е в това проблема, сменяш, после пишеш пак тук. Закарай колата при специалист.


Kanev34
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 14 ное 2017 10:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот Kanev34 » Вто 14 ное 2017 12:20


Такъв специалист око мен на близо няма колега.Колата е внос без регистрация,мъча се да я оправя и да я закарам на латформа до КАТ.Казаха ми да сменя датчика на коляновия вал ако не се оправи да сменя дросела.Според теб има ли логика в това?


Потребителски аватар
Dimitrov_123
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 10 апр 2016 12:25
Автомобил: MK IV
Двигател: APF

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот Dimitrov_123 » Вто 14 ное 2017 12:37


Колега не сменявай дросела това е една торба пари и според мен проблема не е в него.
За оборотите си смени датчик на коляновия вал, но може проблема да е и в температурния датчик!


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6062
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 14 ное 2017 12:40




Kanev34
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 14 ное 2017 10:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот Kanev34 » Вто 14 ное 2017 13:19


Температурния датчик го смених колега.Спиит сензора и датчика на коляновия вал два различни ли са.За да знам какво да сменя утре.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6062
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 14 ное 2017 13:51


темата в линка, който ти пратих прочете ли ?


Kanev34
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 14 ное 2017 10:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот Kanev34 » Вто 14 ное 2017 15:01


Да но не схващам напълно дали са два различни датчика.Утре се канех да сменя този на коляновия вал.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6062
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 14 ное 2017 15:31


The Engine Speed Sensor (G28) is also used as a reference sensor for the crankshaft position

п.с.
crankshaft - колянов вал
camshaft - разпределителен вал

00513 - Engine Speed Sensor (G28)
00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот freelancer » Вто 14 ное 2017 16:15


Много ясно, че са различни, единият ти е за температурата на антифриза, с другият компа следи оборотите, като загрее двигателя, тогава прави проблема, това е характерно за този датчик, на всичкото отгоре ти дава и грешка за него. Има ли грешка за този датчик, ако не е стара грешка, останала от преди, означава, че датчика ти е заминал.
Добре е, че си сменил и температурния датчик, той и без това дава фира след толкова време ползване. Термостата сигурно и той е заминал.
Не знам, какво се чудиш колега? :wink


Kanev34
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 14 ное 2017 10:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Голф 4 1.6i 101к.с.

Мнениеот Kanev34 » Вто 14 ное 2017 20:53


Утре ще сменя датчика на коляновия вал,след тода и термостата ще сменя задължително.


Kanev34
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 14 ное 2017 10:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6i 101к.с. - когато загрее почва да държи високи обороти

Мнениеот Kanev34 » Сря 15 ное 2017 17:28


Колеги смених датчика на коляноеия вал.Сега колата се оправи от ким вървене,не пука.Но държи топла 1200об.Свещите,филтрите, акумулатора сичко е сменено,грешката не се показва вече.Някой идва ли му на ум от какво може да е проблема?


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6i 101к.с. - когато загрее почва да държи високи обороти

Мнениеот batmit » Сря 15 ное 2017 17:52


Колега, на студен двг колко са оборотите като запали и след това без да подаваш газ как се движат, както обясняваш, изглежда като не напълно отворен дросел, все едно караш на "смукач". На моят голф са на студено около 1000 и след 1-2мин падат на 800. Смени дросела за проба ако намериш от някой колега читав. Може да провериш маркучетата за вакуума. На толкова години всичко се е отпуснало. Аз взех 1м маркуч за обратна нафта и смених всички за вакуума.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта