Пак ще ти набие грешка за мапа, огледай егр клапана, не съм се занимавал с егр-и, тъй като имам едно вакуум клапанче, което е нещо, като импровизиран егр, обаче като част от системата на картерната вентилация егр-а е свързан с вакуума и от там с показанията на мапа. Егр-а трябва да е свързан с дросел клапата.
В момента, какво е положението с ЕГР клапана? Казваш, че маркучето за вакуум е било затапено с винтче, ти махна ли го винтчето или пак си е така? Затапи го отново. Доколкото си спомням, компа отваря егр клапан при ускорение, да изгори газовте и точно тогава ако дърпа въздух сместа беднее и придърпва.
Да не би да влиза в нещо, като авариен режим, все едно дросел клапата не работи, за да губи мощност и после да се оправя.
Казваш, че проблема го има и на двете горива, изчистваш грешките, тогава си нулира адаптациите, след това, ако пак придърпва, значи не е са от адаптациите вследствие на газовата уредба.
Първата ламбда сонда не дава грешка, защото може да са я успали, да не се бърка бензиновия комп, нямам идея как са вързали газовата.
Блоковете за адаптациите са 032 дългосрочни и 033 краткосрочни, на първите блокове може да видиш, температурата на въздуха, на антифриза, налягането, което е в mbar, при изгасен двигател, трябва да бъде близко до атмосферното, при мен е около 950 мбар.
Нещата са по сложни, защото имаш и газов инжекцион, той има и отделен мап по принцип, отделно компа не трябва да разбира, че му е сменено горивото, регулиращата сонда по някой път я режат, слагат емулатор или всеки път при палене се нулират адаптациите.
Колега Ivwan, няма значение, колко са бобините, принципът е един и същ в крайна сметка. Аз също не съм разбирач, а просто ми се е налагало да викам неволята и просто споделям наблюденията си, в крайна сметка форума е за аматьори, не за професионалисти.
Иначе моята "кошница" си беше кошница, но сега е вече, като нова, в истинския смисъл на думата, излезе ми златна.
Голф 4 1.6 16v-AZD-2001г.Придърпва
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
- holi_jolie
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 16:59
- Автомобил: Golf 4 1600 16v
- Двигател: AZD 2001
- Местоположение: Мездра
Re: Голф 4 1.6 16v-AZD-2001г.Придърпва
Такааа,вероятно открих виновника за придърпването.Изключих буксата на ЕГР и колата стана друга,минах 20-30 км само градско на 2-ра и 3-та скорост в рамките на 2000-3000 оборота при които беше придърпването.Нито веднъж не е придърпала или прикълвала.Сега стои въпроса може ли да се кара така известно време и ако може ще има ли някакви последсвия.Поздрави
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.6 16v-AZD-2001г.Придърпва
Много хора карат със затапен егр и не са се оплаквали. Разликата е в това, че ще ти събира повече гняс в сепаратора и трябва да сменяш маслото на по-малко километри, системата за картерните газове извежда също и влагата, особено зимата се образува доста конденз, вследствие на разликата в температурите. Мисля, че към 250 лв струваше егр клапана, но аз не бих ги дал за 17 г. кола, мисля, че е подобре да си сменям маслото по често, отколкото да давам пари за някакъв клапан, пък и не се знае, колко е амортизиран двигателя и колко картерни газове преминават през егр-а, може и да задръстят и новия.
Попитай някой колега, който го е изолирал, той ще ти каже най-добре, какъв е ефекта от това, има доста теми за егр-а и във форума.
Попитай някой колега, който го е изолирал, той ще ти каже най-добре, какъв е ефекта от това, има доста теми за егр-а и във форума.
- holi_jolie
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 16:59
- Автомобил: Golf 4 1600 16v
- Двигател: AZD 2001
- Местоположение: Мездра
Re: Голф 4 1.6 16v-AZD-2001г.Придърпва
А някой може ли да каже със сигурност тези грешки за коя сонда са?
17526-oxygen(lambda)sensor heating;B1 S2
p1118-35-00-open circuit
17513-oxygen(lambda)sensor heating B1 S2;heating circuit
p1105-35-00-short to plus
17526-oxygen(lambda)sensor heating;B1 S2
p1118-35-00-open circuit
17513-oxygen(lambda)sensor heating B1 S2;heating circuit
p1105-35-00-short to plus
Re: Голф 4 1.6 16v-AZD-2001г.Придърпва
Аз карах около половин година със затапен егр на АUS двигателя и като цяло беше ок работата ама нямах такива придръпвания. Просто едва се наемаше в ниските. Чистих го и тръбичката. Дори и колектора и пак. Грешки не ми е давал преди да го затапя. Като го затапих обаче на всеки 100ина км ми светваше чека. И щото ми беше писнало през ден два да го чистя бях спрял за около месец. После като го изчистих явно дето постоянно си я е набивало грешката усетих голяма разлика. С изчистена грешка това. Ама за жалост няма как да не излиза. Поне на моя двигател и с откачен кабел показва и затапен като е. До твоя може да са променили нещо ама да имаш на предвид.
- holi_jolie
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 16:59
- Автомобил: Golf 4 1600 16v
- Двигател: AZD 2001
- Местоположение: Мездра
Re: Голф 4 1.6 16v-AZD-2001г.Придърпва
Грешката за ЕГР си я има и чека свети, но не ме дразни така ще я карам до като не си купя нов ЕГР.Сега трябва да реша въпроса с ламбда сондата,но незнам грешката за коя от двете се отнася.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.6 16v-AZD-2001г.Придърпва
Преди да набиеш пари за нов егр огледай маркучите, тръбичката около егр-а, може и проблема да не е точно в егр-а, вероятно, като отвори егр клапана дърпа въздух или му идват в повече картерните газове, което е по-малко вероятно.
Според мен няма нужда да сменяш втората ламбда сонда, като нямаш катализатор, как очакваш да не дава грешка?
От втората ламбда сонда нищо не зависи, тя е сложена да показва, какво е състоянието на катализатора, но ти нямаш катализатор, за това ти дава и грешката.
Нека си дава грешка, най-вероятно сондата е здрава, това може да провериш, ако сложиш катализатор, но не виждам смисъл да даваш още пари.
Ако колата си върви нормално аз не бих инвестирал още пари, всеки сам си решава.
Според мен няма нужда да сменяш втората ламбда сонда, като нямаш катализатор, как очакваш да не дава грешка?
От втората ламбда сонда нищо не зависи, тя е сложена да показва, какво е състоянието на катализатора, но ти нямаш катализатор, за това ти дава и грешката.
Нека си дава грешка, най-вероятно сондата е здрава, това може да провериш, ако сложиш катализатор, но не виждам смисъл да даваш още пари.
Ако колата си върви нормално аз не бих инвестирал още пари, всеки сам си решава.
- holi_jolie
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 16:59
- Автомобил: Golf 4 1600 16v
- Двигател: AZD 2001
- Местоположение: Мездра
Re: Голф 4 1.6 16v-AZD-2001г.Придърпва
Маркучетата са здрави,тръбичката около ЕГР също.Що се отнася до ламбдата нямам идея да я сменям а да разбера дали грешките идват от първата или от втората сонда.Поздрави
Re: Голф 4 1.6 16v-AZD-2001г.Придърпва
Колега,само да споделя,това,че ти дава грешка Ланда сонда,не означава,че сондата е за смяна.Ако си решил да копувайте егр в ебей има точно за azd нов и цената е с доставката 86лв .
- holi_jolie
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 16:59
- Автомобил: Golf 4 1600 16v
- Двигател: AZD 2001
- Местоположение: Мездра
Re: Голф 4 1.6 16v-AZD-2001г.Придърпва
Благодаря колега, но за сега ще карам със затапен ЕГР.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], nikname и 202 госта