Голф МК4 1.8тAGU пробит блок

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
banevskiq
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 06 авг 2013 12:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок

Мнениеот banevskiq » Съб 10 фев 2018 17:09


Spas написа:
banevskiq написа:
Spas написа:Не кой я е настройвал, а кой я е сглобявал?

колата беше направена когато я купих просто нямаше настроика ( сет ъп от ауди с3 с 4елен кулер и генерация на ф70 ) писах кой я настроива и каза, че всичко е добре направено
след счупването аз съм я правил с изключение на шлайфането и пасването на клапаниете ..
всичко е правено по учебник както се казва.... но не ми става ясно с какво точно това кои я е правил ще помогне за решаване на проблема


Елементарно, след като два пъти е умряла, обясни ми как ти не виждаш къде е проблема? :mhihi :mhihi :mhihi Добре, че не взимаме пари за консултации, защото направо, ако взимахме, щях да ти ги върна. :mhihi

Сега, научно, след като си я правил ти, по учебник, или пращаш линк към КОЙ точно учебник си се придържал, или ни обясняваш мега подробно какво точно си правил, за да разберем откъде иде грешката и какво не правиш както трябва. Защото има стотици 1,8Т, които са правени и не гърмят, като твоята! :love.vwclub

Колега давай сега щом казваш че ги разбираш...
Сега мотора е нов( свален от работеща кола) със моя си сет ъп от ауди с3 и проблема си остана със забиването на пълна газ.. Аз мисля че не е проблема в това как съм го сглобил по книга или от коя съм чел... Ти какво ще кажеш..




banevskiq
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 06 авг 2013 12:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок

Мнениеот banevskiq » Съб 10 фев 2018 17:11


leonardo_vd написа:НА тоя втори цилиндър инжектора дали си проверявал.

Проверени са на стенд - идеална работа


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок

Мнениеот Spas » Пон 12 фев 2018 10:08


banevskiq написа:
Spas написа:
banevskiq написа:
Spas написа:Не кой я е настройвал, а кой я е сглобявал?

колата беше направена когато я купих просто нямаше настроика ( сет ъп от ауди с3 с 4елен кулер и генерация на ф70 ) писах кой я настроива и каза, че всичко е добре направено
след счупването аз съм я правил с изключение на шлайфането и пасването на клапаниете ..
всичко е правено по учебник както се казва.... но не ми става ясно с какво точно това кои я е правил ще помогне за решаване на проблема


Елементарно, след като два пъти е умряла, обясни ми как ти не виждаш къде е проблема? :mhihi :mhihi :mhihi Добре, че не взимаме пари за консултации, защото направо, ако взимахме, щях да ти ги върна. :mhihi

Сега, научно, след като си я правил ти, по учебник, или пращаш линк към КОЙ точно учебник си се придържал, или ни обясняваш мега подробно какво точно си правил, за да разберем откъде иде грешката и какво не правиш както трябва. Защото има стотици 1,8Т, които са правени и не гърмят, като твоята! :love.vwclub

Колега давай сега щом казваш че ги разбираш...
Сега мотора е нов( свален от работеща кола) със моя си сет ъп от ауди с3 и проблема си остана със забиването на пълна газ.. Аз мисля че не е проблема в това как съм го сглобил по книга или от коя съм чел... Ти какво ще кажеш..


Аз ще ти кажа, че проблемът ти е комплексен.... Ти си сменил мотора, от работеща кола, но периферията си е твоята, незнайно какъв софтуер, дебитомер, помпи и пр. Имаш нужда от специалист, не от писане във форумите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта