Здравейте колеги ,имам един голям проблем и той се изразява в това ,че биелата на 2ри цилиндър се чупи и и "пръска" блока. Това ми се случва вече за втори път. След основен ремонт със качествени части- Хонконг ,шлаиф,сегменти ,лагери биеелни и основни ,клапани паснати с нови водачи ,гумички и разработен двигател и на точно 5000 км пак се счупи
Ако някои има представа защо нека да каже за да не се налага да го правя 3 ти път ....
Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
Хонконг ? С хонконгски части ли ?
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
Младеж, разкажи малко по-подробно какво се случва, кой го прави?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
stefan4o написа:Хонконг ? С хонконгски части ли ?
Хонинг.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
инвестирай в биели!
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
Zdravko Zankov написа:stefan4o написа:Хонконг ? С хонконгски части ли ?
Хонинг.
Да за хонинг става въпрос ,редактора го е поправили на Хонконг ,не съм го видял .....
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
Spas написа:Младеж, разкажи малко по-подробно какво се случва, кой го прави?
Какво имаш в предвид ,кои го прави?
Колата е настроивана от "Тони Келеша" лека му пръст
След година каране нямах никакви грижи -самолет,но почна да прекъсва един ден на пълна газ на плавно подаване - не ,изчетох всичко в нета ,закачахме я на ваг Ком ,майстори я гледаха и никои нищо, смених някои от частите които бяха като възможен вариант за придърпването и нищооо, след което се случи това да излезе биелата и като го направихме работеше по същия начин пак предърпваше и пак се счупи ....
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
Не кой я е настройвал, а кой я е сглобявал?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
Болтовете на биелата ли бяха скъсани?
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
Spas написа:Не кой я е настройвал, а кой я е сглобявал?
колата беше направена когато я купих просто нямаше настроика ( сет ъп от ауди с3 с 4елен кулер и генерация на ф70 ) писах кой я настроива и каза, че всичко е добре направено
след счупването аз съм я правил с изключение на шлайфането и пасването на клапаниете ..
всичко е правено по учебник както се казва.... но не ми става ясно с какво точно това кои я е правил ще помогне за решаване на проблема
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
muns61 написа:Болтовете на биелата ли бяха скъсани?
не колега и двата пъти се къса през средата биелата,да вметна ,че онзи ден като го отворих само на 2ри цилиндър беше нагоряло буталото
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
banevskiq написа:Spas написа:Не кой я е настройвал, а кой я е сглобявал?
колата беше направена когато я купих просто нямаше настроика ( сет ъп от ауди с3 с 4елен кулер и генерация на ф70 ) писах кой я настроива и каза, че всичко е добре направено
след счупването аз съм я правил с изключение на шлайфането и пасването на клапаниете ..
всичко е правено по учебник както се казва.... но не ми става ясно с какво точно това кои я е правил ще помогне за решаване на проблема
Елементарно, след като два пъти е умряла, обясни ми как ти не виждаш къде е проблема? Добре, че не взимаме пари за консултации, защото направо, ако взимахме, щях да ти ги върна.
Сега, научно, след като си я правил ти, по учебник, или пращаш линк към КОЙ точно учебник си се придържал, или ни обясняваш мега подробно какво точно си правил, за да разберем откъде иде грешката и какво не правиш както трябва. Защото има стотици 1,8Т, които са правени и не гърмят, като твоята!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
НА тоя втори цилиндър инжектора дали си проверявал.
Re: Голф МК4 1.8тAGU пробит блок
Сега мотора е нов (купих цял от работеща кола) и е монтиран със моя сет ъп от ауди с3 и т.н, но след настъпване на педала до край проблема със забиването си е останал...
Моля за съвети...
Моля за съвети...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта