Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
Здравейте колеги , ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен.Проблема е следния - Голф 3 1.6 моно (75коня) свалях алтернатора да сменявам лагери и след това на първото каране стрелката на температурата отиде на 100 градуса. Спирам и пипам долния маркуч на радиатора (студен), свалих термостата и се прибрах. Смених го с нов и пак същия проблем. А на горния маркуч на радиатора има някакъв датчик(май) за климатика , който е вързан с перката по някакъв начин и маркуча е топъл преди него, а след него е студен.Паля колата много бързо вдига 90 , а всъщност още е студена , после започва да качва и сваля градусите както си иска , но не отваря термостата.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
Хвърля ли вода или просто стрелката не показва реално?
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
Според мен стрелката не показва вярно , защото на пипане колата изобщо не е толкова топла.Слаган и е допълнително климатик и мисля че е от него проблема.До сега я мъчих и отвори термостата , но не включва перката.Уреда показва към 100 градуса и като пусна парното отново заковава на 90.Проверих бушона на перката не е изгорял. До преди тва никога не съм имал такива проблеми - караш си , стрелката закована на 90 градуса влкючва си перката по светофарите и така.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
Преди кое,климатика е слеген скоро или преди да свалиш алтернатора?
Тук за да сме точни първо трябва да замериш температурата с термометър и да я сравним със стрелката.На база вече точната инфомация ще търсим по 2 направления
1.Най-важното,ако загрява колата проверяваме маркучи за запушване,проверяваме дебита на тънкото маркуче към казанчето,за да диягностицираме водната помпа.Задължително проверяваме перката дали работи със замостяване на клемата,проверяваме и снадките към нея,ако сме сигурни че не тръгва.
2.Проблема може да е в стрелката/таблото/,окабеляването към него и в самия температурен датчик.Той се замерва лесно,с мултицет,има бая теми за това.
Просто първо трябва да разберем загрява ли,номално ли,прегрява ли или не.
С климатиците не см в час,но мисля перката трябва да въти щом се включи климатика.Това е също тест един вид.
Тук за да сме точни първо трябва да замериш температурата с термометър и да я сравним със стрелката.На база вече точната инфомация ще търсим по 2 направления
1.Най-важното,ако загрява колата проверяваме маркучи за запушване,проверяваме дебита на тънкото маркуче към казанчето,за да диягностицираме водната помпа.Задължително проверяваме перката дали работи със замостяване на клемата,проверяваме и снадките към нея,ако сме сигурни че не тръгва.
2.Проблема може да е в стрелката/таблото/,окабеляването към него и в самия температурен датчик.Той се замерва лесно,с мултицет,има бая теми за това.
Просто първо трябва да разберем загрява ли,номално ли,прегрява ли или не.
С климатиците не см в час,но мисля перката трябва да въти щом се включи климатика.Това е също тест един вид.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
@ " А на горния маркуч на радиатора има някакъв датчик(май) за климатика , който е вързан с перката по някакъв начин и маркуча е топъл преди него, а след него е студен".
Това е невъзможно.Датчика е като Т тройник и е проходен.
Явно в. помпа няма дебит
Това е невъзможно.Датчика е като Т тройник и е проходен.
Явно в. помпа няма дебит
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
беше студен маркуча , разкачах клеми и си играх и вече водата тръгна и натам. А проблема стана след като свалях алтернатора.И мисля че инсталацията на климатика е проблема.На място без да работи колата натиснах копчето на климатика и часовника се нулира ;д
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
Като сложи алтернатора, след това премери ли колко волта зарежда, с и без консуматори?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
Калоян98 написа:беше студен маркуча , разкачах клеми и си играх и вече водата тръгна и натам.
няма как да е запушено там.Вс едно 11 водопроводна тедка на кръста част е забоден датчика , но не стига дъното на тръбата. Или водна помпа няма дебит или си има въздух в системата
Последна промяна от kris11 на Чет 07 дек 2017 10:12, променено общо 1 път.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
Обезвъздушихте ли системата
Тая Диавия климатика ако е допълнитено насаждан много ядове.
Сложете перката на радиятора да върти на 2 ра степен само.
Проверка на маркучите дали отваря термостата коректно,обезвъздушаване,проверка на таблото дали показва вярно
Тая Диавия климатика ако е допълнитено насаждан много ядове.
Сложете перката на радиятора да върти на 2 ра степен само.
Проверка на маркучите дали отваря термостата коректно,обезвъздушаване,проверка на таблото дали показва вярно
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
не съм го мерил алтернатора как зарежда след това.А относно за маркуча най-вероятно е имало въздух, но откачах маркучи да обезвъздуша и сега водата тръгна навсякъде.Сега остана проблема с показанията за температурата на таблото , който 100% не са вярни.Паля колата , работи 2 мин и стрелката вече скача на 70 градуса и от там бързо на 90 , а колата още е студена(всички маркучи са студени и парното духа студено) след още малко време почва да вдига към 100 , което пак според мен няма как да е вярно.Перката не се включва а не смея да държа колата запалена да не стане белята нещо.Но и на пипане не е 100градуса. Ще пробвам да замеря датчика да не се е прецакал , но като цяло нещо в електрониката с тоя климатик много ме съмнява и вече мисля да я карам на жичкаджия и да си олесня живота.(за 100% сигурност може да сложа допълнителен универсален датчик за температурата и едни светодиод да ми показва кога работи перката)
Re: Голф 3, 1.6 моно, 75 коня -проблеми с температурата?
колега като 1 смени датчика на троиника той отговаря за температурата и подава сигнал в компа за дросела на карбуратора 2 отвори разшерителния съд и запали колата да работи докато отвори термостата като си слагаш и антифрис естесвено
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 256 госта