Голф 3 AEE "тунинг"
Голф 3 AEE "тунинг"
Здравейте ! Нов съм във форума не намерих подобна тема затова пиша нова.От 4-5 месеца карам голф 3 1.6 75hp пълна инжекция или по друг начин казано AEE.Наистина за този двигател поне моят голф си върви доста добре на газ и на бензин , но въпросът ми е мога ли да сменя нещо от по-големите двигатели примерно от 1.6 101hp,1.8 90hp или евентуално от GTI моторите-2.0 8v 115hp,2.0 16v 150hp за да се вдигне с още малко мощността.Знам, че евентуално няма да вдигне много конски сили, но ако може дори и малко да се вдигнат и ако ми кажете как, ще съм ви много благодарен
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 AEE "тунинг"
За съжаление твоя мотор е от типа наклонен на пред,а изброените от теб 1.6/1.8/2.0 са от другия тип наклонени на зад.
При тях няма абсолютно нищо съвместимо с твоя (освен скоростите) което да ползваш.
Имал съм АЕЕ преди 10 години и наистина това чудо тегли много добре в ниските.Аз поне от моя бях много доволен като вървеж спрямо конете си.
При тях няма абсолютно нищо съвместимо с твоя (освен скоростите) което да ползваш.
Имал съм АЕЕ преди 10 години и наистина това чудо тегли много добре в ниските.Аз поне от моя бях много доволен като вървеж спрямо конете си.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 AEE "тунинг"
продай го и си купи с друг двигател докато не са започнали драмите с др. клапа. За градски услоия е добре, къси скорости издърпва добре , но разхода не е добър.
Извън града има заигравка със скоростите при изпреварване. Поне не е масларник.
Тунинга у е с махнат катализатор и права тръба - след 3000-3500 об проревава
Извън града има заигравка със скоростите при изпреварване. Поне не е масларник.
Тунинга у е с махнат катализатор и права тръба - след 3000-3500 об проревава
Re: Голф 3 AEE "тунинг"
Bai Sando написа:За съжаление твоя мотор е от типа наклонен на пред,а изброените от теб 1.6/1.8/2.0 са от другия тип наклонени на зад.
При тях няма абсолютно нищо съвместимо с твоя (освен скоростите) което да ползваш.
Имал съм АЕЕ преди 10 години и наистина това чудо тегли много добре в ниските.Аз поне от моя бях много доволен като вървеж спрямо конете си.
Мерси за бързия отговор ! Все пак ако някой знае нещо което може да се "пипне", ще съм много благодарен да каже
kris11 написа:продай го и си купи с друг двигател докато не са започнали драмите с др. клапа. За градски услоия е добре, къси скорости издърпва добре , но разхода не е добър.
Извън града има заигравка със скоростите при изпреварване. Поне не е масларник.
Тунинга у е с махнат катализатор и права тръба - след 3000-3500 об проревава
И това съм мислел но реших ако случайно блокира тогава да го сменя с по-голям двигател.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 AEE "тунинг"
venkoto21 написа:И това съм мислел но реших ако случайно блокира тогава да го сменя с по-голям двигател.
А и скоростната кутия е читава и няма драми с нея. Огледай си десен стоп за теч в кутията с компресорчето и за отпушени отвори долу ниско м/у корите на предните колела и ламарината, а и ако има шибидах редовно чистене на дренажите.
Ако започне да се разлепя плата над сенниците до стъклото - С 200/300