голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот Iezekil » Съб 30 дек 2017 20:58


Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (1.61 KиБ) Видяна 2072 пъти

Screenshot_3.png
Screenshot_3.png (20.24 KиБ) Видяна 2072 пъти

Screenshot_2.png
Screenshot_2.png (1.67 KиБ) Видяна 2072 пъти




Потребителски аватар
vankata09
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот vankata09 » Нед 31 дек 2017 8:59


благодаря за схемките )
баси...сега ми излиза на 1и15 - 1 ом, а на 15 и центр. извод - 3,3 кома ...значи тая пущина е здрава ....
ама голфу не пали...(


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот Iezekil » Нед 31 дек 2017 10:29


Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (9.13 KиБ) Видяна 2035 пъти

Screenshot_2.png
Screenshot_2.png (17.1 KиБ) Видяна 2035 пъти

Screenshot_3.png
Screenshot_3.png (5.93 KиБ) Видяна 2035 пъти

Screenshot_4.png
Screenshot_4.png (2.72 KиБ) Видяна 2035 пъти

Screenshot_5.png
Screenshot_5.png (21.78 KиБ) Видяна 2035 пъти


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 826
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот 4i4o-dido » Нед 31 дек 2017 10:37


Я провери датчика на Хол със светодиод/ изпробвано от мен многократно/.
На обикновен светодиод запояваш съпротивление 1ком. Пробваш за светене на акумулатора. Ако не свети разменяш + и -.
И си ги бележиш.
Откачваш буксата с 3 пина от бобината. Слагаш минусовия кабел от светодиода на средния пин. Той е импулс от Хол.
Плюсовия на + на акумулатора. Даваш на контакт и въртиш на стартер. Диода трябва да мига ако Хол е изправен.
Дано съм го обяснил разбираемо.
Може + да е на 3 пин на буксата, но са доста близо 2 и 3 и може да стане късо/ снимката в горния пост/.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот Iezekil » Нед 31 дек 2017 10:44


Проверката на бобина/комутатор беше най-лесно да се направи с метода на vovo6808,обърни внимание на мнението му...после вече с друга.....Ако с този метод дава искра,но при въртене няма искра,то тогава се насочваме към Хол.
За всеки случай ти качвам и следващия заподозрян.

Screenshot_13.png
Screenshot_13.png (17.99 KиБ) Видяна 2034 пъти

Screenshot_14.png
Screenshot_14.png (8.69 KиБ) Видяна 2034 пъти

Screenshot_15.png
Screenshot_15.png (11.32 KиБ) Видяна 2034 пъти

Screenshot_16.png
Screenshot_16.png (5.74 KиБ) Видяна 2034 пъти

Screenshot_17.png
Screenshot_17.png (6.98 KиБ) Видяна 2034 пъти


Потребителски аватар
vankata09
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот vankata09 » Нед 31 дек 2017 19:13


благодаря колеги )
явно ще си пишем и през новата година ...)
пожелавам ви весело посрещане на Новата Година ! Наздраве !)


Потребителски аватар
vankata09
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот vankata09 » Вто 30 яну 2018 18:18


здравейте колеги ,
известно време нямах възможност да се занимавам с колата и затова не писах....
какво установих ...
захранването на бензиновата помпа сработва от време на време....когато сработи при включване на контакт, колата запалва макар и малко трудно, а когато не се включи при контакт- идва(захранването ) при завъртане на стартера , но тогава не пали...
проверих релето на горивната помпа- работи перфектно, бушон също.....някакво друго слабо място в тази верига ???
почистих клемите на релето и самата помпа...


lubo_Y10
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
Автомобил: lancia y10 golf 3
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот lubo_Y10 » Вто 30 яну 2018 22:45


На другата ми кола /ланчия/ помпата така почна да прави мизерии и като я свалих се оказа че вала и блокирва от износени четки.На гоуфа мин. година му сменяха помпата и на нея това май и беше проблема .


Потребителски аватар
vankata09
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот vankata09 » Нед 11 фев 2018 14:14


Здравейте, имам нов въпрос относно същия голф....но да не пускам нова тема ...
ходих на диагностика- майстора каза следното:
1. смяна на кабели и свещи.
( бяха нови, но кабелите предния майстор ги беше подменил с лули 22 вместо с 16-ка размер...купих и сложих с този размер..свещите засега ги оставям, но ще сменя и тях-сегашните са Бош,руски, нови).
2. смяна на ламбда сонда....
3. замасен кабел на комбинирания датчик за температурата...(показващ темп. към таблото и компа...)
най вероятно тези за към компа...защото на диагностиката показва 99 градуса при студена кола)

по точка 3 днес разгледах малко кабелите и извадих и замерих буксата на датчика....показваше следното:
м/у кафево-зелен кабел и " - " на акум.- показва връзка 0 ома.
м/у кафево-зелен кабел и "+" - 12 волта

м/у кафево-син кабел и " - " на акум.- показва връзка 0 ома.
м/у кафево-син кабел и "+" - 12 волта

м/у син кабел и " - " на акум.- не показва връзка .
м/у син кабел и "+" - 12 волта

м/у жълто-червен кабел и " - " на акум.- показва връзка с 230 ома.
м/у жълто-червен кабел и "+" - 12 волта

въпросът ми е : тези стойности нормални ли са ? и как са пиновете на буксата към компа на колата....за да премеря стига ли и какъв сигнал до компа от датчика ....

благодаря на всички отзовали се досега!)


Потребителски аватар
vankata09
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот vankata09 » Нед 11 фев 2018 14:40


и още ..прикачам снимка на едно блокче в дясната част на коша на двигателя ..има място за два бушона , а е само един ..за какво е това блокче и нужен ли е десния, липсващ бушон...?
Прикачени файлове
IMG_20180211_1226181.jpg


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот Iezekil » Нед 11 фев 2018 14:44


Screenshot_6.png
Screenshot_6.png (17.63 KиБ) Видяна 1681 пъти
Прикачени файлове
Screenshot_3.png
Screenshot_3.png (38.39 KиБ) Видяна 1681 пъти


Потребителски аватар
vankata09
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот vankata09 » Нед 11 фев 2018 17:17


благодаря за схемките...)
мерих..какво се получи...
при околна температура около 0 градуса ...на показаните изводи на датчика 15 килоома..а там пише 7-8...
на другите - 2и 4 беше 3,6 килоома....(може би грешката е моя или има обръщане на снимката, така ще на 1 и 3 да е 3,6 ком...)
на буксата на компютъра мерих :
при липса на контакт..на 14 и на 33 нищо.
при контакт и на двете около 12.5 в
при запалване също но показва падането на напрежението на около 10.5-11 в на двата пина.
мерих за връзка между указаните 1 и 3 извода на буксата за термодатчика и 14 и 33 пин на буксата на компа - нямат връзка ...но 2 и 4 имат връзка с 33 пин съответно 530 ома и 310 ома...


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот Iezekil » Пон 12 фев 2018 13:49


1 и 3 са за таблото явно,но както го описваш значи стрелката ти показва твърде нереално на таблото?Ако е така направо го сменяй този датчик.
Това с пиновете на компа също е съмнително спрямо схемата.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2541
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: голф 3 1600 ксм 101 кс 1996г. проблем в запалването

Мнениеот vit_autosofia » Пон 26 фев 2018 16:36


Има реле за ЕКУ



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy, Stivi и 214 госта