благодаря за схемките ) баси...сега ми излиза на 1и15 - 1 ом, а на 15 и центр. извод - 3,3 кома ...значи тая пущина е здрава .... ама голфу не пали...(
Я провери датчика на Хол със светодиод/ изпробвано от мен многократно/. На обикновен светодиод запояваш съпротивление 1ком. Пробваш за светене на акумулатора. Ако не свети разменяш + и -. И си ги бележиш. Откачваш буксата с 3 пина от бобината. Слагаш минусовия кабел от светодиода на средния пин. Той е импулс от Хол. Плюсовия на + на акумулатора. Даваш на контакт и въртиш на стартер. Диода трябва да мига ако Хол е изправен. Дано съм го обяснил разбираемо. Може + да е на 3 пин на буксата, но са доста близо 2 и 3 и може да стане късо/ снимката в горния пост/.
Проверката на бобина/комутатор беше най-лесно да се направи с метода на vovo6808,обърни внимание на мнението му...после вече с друга.....Ако с този метод дава искра,но при въртене няма искра,то тогава се насочваме към Хол. За всеки случай ти качвам и следващия заподозрян.
здравейте колеги , известно време нямах възможност да се занимавам с колата и затова не писах.... какво установих ... захранването на бензиновата помпа сработва от време на време....когато сработи при включване на контакт, колата запалва макар и малко трудно, а когато не се включи при контакт- идва(захранването ) при завъртане на стартера , но тогава не пали... проверих релето на горивната помпа- работи перфектно, бушон също.....някакво друго слабо място в тази верига ??? почистих клемите на релето и самата помпа...
На другата ми кола /ланчия/ помпата така почна да прави мизерии и като я свалих се оказа че вала и блокирва от износени четки.На гоуфа мин. година му сменяха помпата и на нея това май и беше проблема .
Здравейте, имам нов въпрос относно същия голф....но да не пускам нова тема ... ходих на диагностика- майстора каза следното: 1. смяна на кабели и свещи. ( бяха нови, но кабелите предния майстор ги беше подменил с лули 22 вместо с 16-ка размер...купих и сложих с този размер..свещите засега ги оставям, но ще сменя и тях-сегашните са Бош,руски, нови). 2. смяна на ламбда сонда.... 3. замасен кабел на комбинирания датчик за температурата...(показващ темп. към таблото и компа...) най вероятно тези за към компа...защото на диагностиката показва 99 градуса при студена кола)
по точка 3 днес разгледах малко кабелите и извадих и замерих буксата на датчика....показваше следното: м/у кафево-зелен кабел и " - " на акум.- показва връзка 0 ома. м/у кафево-зелен кабел и "+" - 12 волта
м/у кафево-син кабел и " - " на акум.- показва връзка 0 ома. м/у кафево-син кабел и "+" - 12 волта
м/у син кабел и " - " на акум.- не показва връзка . м/у син кабел и "+" - 12 волта
м/у жълто-червен кабел и " - " на акум.- показва връзка с 230 ома. м/у жълто-червен кабел и "+" - 12 волта
въпросът ми е : тези стойности нормални ли са ? и как са пиновете на буксата към компа на колата....за да премеря стига ли и какъв сигнал до компа от датчика ....
и още ..прикачам снимка на едно блокче в дясната част на коша на двигателя ..има място за два бушона , а е само един ..за какво е това блокче и нужен ли е десния, липсващ бушон...?
благодаря за схемките...) мерих..какво се получи... при околна температура около 0 градуса ...на показаните изводи на датчика 15 килоома..а там пише 7-8... на другите - 2и 4 беше 3,6 килоома....(може би грешката е моя или има обръщане на снимката, така ще на 1 и 3 да е 3,6 ком...) на буксата на компютъра мерих : при липса на контакт..на 14 и на 33 нищо. при контакт и на двете около 12.5 в при запалване също но показва падането на напрежението на около 10.5-11 в на двата пина. мерих за връзка между указаните 1 и 3 извода на буксата за термодатчика и 14 и 33 пин на буксата на компа - нямат връзка ...но 2 и 4 имат връзка с 33 пин съответно 530 ома и 310 ома...
1 и 3 са за таблото явно,но както го описваш значи стрелката ти показва твърде нереално на таблото?Ако е така направо го сменяй този датчик. Това с пиновете на компа също е съмнително спрямо схемата.