Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Ако имаш проблем с вакума на сервото, може да забележиш, че ако оставиш колата да не работи около ден, при натискане на педала на спирачката, още веднага е твърд.
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Странно и аз имам същия проблем но с 3ка 1.6 АБУ по байр с муцуната нагоре ксто постой 30 мин - 1 час като запаля ако не държа газ обороти падат и гасне.Пускам бензин и потеглям и още с излизането от байра ксто настъпвам газта забива нос щом върна газта е ок.Имам и някакви проблеми с играещи обороти.А волана при завой става твърд дали пък и при мен няма нещо такова?Дросела като го погледна отвън има нещо кафяво стекло се по него.
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
При мен проблема е само при студен двигател и само на бензин на газ проблема го няма . Загрее ли колата и на бензин и на газ си върви идеално .
- larri
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 15 окт 2008 22:49
- Автомобил: VW Golf 4 1999г
- Двигател: AKL 1600КБ
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Колега,какво стана с проблема,има ли развитие? И при мен го има на същия двигател.След смяна на съединителя с нов ,нещата при мен се подобриха но вероятно има и връзка с оборотите на празен ход които при мен са 700 след като загрее. Мисля да ги променя на 800 но трябва да се ходи на диагностик.
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Няма развитие за сега. При мен оборотите на празен ход са стабилни. Но не го прави всеки път , една сутрин гасне при подаване на газ , на другата си тръгва нормално ... Ходих пак на диагностика и пак никакви грешки не излизат.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Пробвай с друга дросел клапа, ако имаш възможност не я плащай, но мисля, че е от там проблема. Аз имам две, чистя едната и я слагам, докато изчистя другата и с едната ми прави този номер много рядко. Ако вакуумите са ти наред обърни внимание на дросела, не дава грешки, но самият дросел, който е с вграденото моторче в корпуса не работи коректно.
Пистите не подават точното напрежение, моторчето може и да е с разбита втулка, пластинките да не контактуват за момент, или някоя от тях. Не мога да ти кажа с точност, но си мисля, че от там идва този проблем, защото, като подадеш газ се отваря клапата.
Друг вариант е да пикае някой инжектор или датчика за температурата да не показва точно.
Най-вероятно имаш проблемен участък по пистите на потенциометъра, за това, ако намериш друг дросел, работещ, ще е най-добре.
Не го прави всеки път, защото при различна температура, дросела се отваря различно, пали в друг режим. Предполагам, че като е много студено и я запалиш нямаш проблеми? Обаче, ако е по-топло или е стояла малко, след като си я карал и е позистинала пак го прави, така ли е?
Друго, което може да пробваш е да покараш само на бензин, въпреки, че и преди газовата си имал проблем, те тия стари коли имат обикновено повече от един проблем, може да си оправил проблема на бензин, но сега с газовата да си прави кофти адаптации и сутрин сместа да и идва бедна, пробвай и това, за да си по-сигурен, даже преди пробата с дросела.
Пистите не подават точното напрежение, моторчето може и да е с разбита втулка, пластинките да не контактуват за момент, или някоя от тях. Не мога да ти кажа с точност, но си мисля, че от там идва този проблем, защото, като подадеш газ се отваря клапата.
Друг вариант е да пикае някой инжектор или датчика за температурата да не показва точно.
Най-вероятно имаш проблемен участък по пистите на потенциометъра, за това, ако намериш друг дросел, работещ, ще е най-добре.
Не го прави всеки път, защото при различна температура, дросела се отваря различно, пали в друг режим. Предполагам, че като е много студено и я запалиш нямаш проблеми? Обаче, ако е по-топло или е стояла малко, след като си я карал и е позистинала пак го прави, така ли е?
Друго, което може да пробваш е да покараш само на бензин, въпреки, че и преди газовата си имал проблем, те тия стари коли имат обикновено повече от един проблем, може да си оправил проблема на бензин, но сега с газовата да си прави кофти адаптации и сутрин сместа да и идва бедна, пробвай и това, за да си по-сигурен, даже преди пробата с дросела.
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Мерси много за изчерпателния отговор!
И това го пробвах карах я само на бензин , сутринта беше по-зле ...
И това го пробвах карах я само на бензин , сутринта беше по-зле ...
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Здравейте водих колата на майстор и след чистене на дросела и нови настройки на газовата проблема поне за сега изчезна .Явно лоши настройки на газовата са бъркали еку-то и от там лошата работа на студен двигател .
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Здравейте, малко в страни от темата въпреки ,че и аз го имам на моменти това ,но по-често имам придръпване при отпускане на газта. Примерно от 3000 оборота ако пусна рязко педала придръпва едно такова един или два пъти. Но го дължа на това ,че може би като отпусна педала клапата под натиска на пружината се затваря доста рязко. Не знам дали така трябва. Дросела е почистван със спрей до блясък и самия механизъм беше чист. И адаптиран както пише в сайта на рос тек. Въпреки ,че доста хора казват ,че не бил този метод точния ама никой и не казва как трябва.
Искам да попитам нормално ли е преди да запаля ако съм натиснал 2 3 пъти спирачката, колата да пали на по-високи обороти и по-лесно?
Искам да попитам нормално ли е преди да запаля ако съм натиснал 2 3 пъти спирачката, колата да пали на по-високи обороти и по-лесно?
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Защо да не е точния метод? Точно така си се прави, има различия само със Simos компютрите. При мен също се наблюдава подобна картинка с придърпване при рязко пускане на газта
Предполагам, че оставяш двигателя да загрее на 80+ градуса и чакаш 30 сек след адаптацията преди да затвориш?
Ето начина за Simos написан от колегата @rudoni.
Предполагам, че оставяш двигателя да загрее на 80+ градуса и чакаш 30 сек след адаптацията преди да затвориш?
Ето начина за Simos написан от колегата @rudoni.
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Аз по принцип съм с 1.6 16v като адаптирам както е описано в сайта им,но не на загрял двигател, защото обикновено докато я сваля и изчистя тя си поизстива. А и то на загрял двигател малко зор ще е да я сваля. Всичко е горещо. Адаптирвам я веднага след като я сложа. Не знам дали е по-правилно на загрял двигател да е. Мисля ,че и в сайта им не пише.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Пише, че трябва да е между 5 и 95 градуса, но със самия кабел ми дойде упътване и на БГ, в което пише, че най добре е да е над 80 градуса. Разбира се, че не я чистя гореща. След като е изчистя, я оставям да поработи малко на място и тогава я адаптирам.
Също съм с 1.6 16V.
Също съм с 1.6 16V.
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
1. Провери много внимателно всички тънки тръбички на вакума около смукателния колектор.
2. Провери гофрираните пластмасови тръби преди дроселната клапа (особено отклонението към капака на двигателя за маслените пари)
3. Смени О-пръстените на смукателния колектор.
4. Провери вакуумния регулатор за херметичност и движението на клапата в смукателния колектор.
След като си смених мембраната на вакуумния регулатор, двигателя престана да забива и колата стана по-пъргава.
Този двигател AKL е много капризен от към смукателната страна за херметичност.
2. Провери гофрираните пластмасови тръби преди дроселната клапа (особено отклонението към капака на двигателя за маслените пари)
3. Смени О-пръстените на смукателния колектор.
4. Провери вакуумния регулатор за херметичност и движението на клапата в смукателния колектор.
След като си смених мембраната на вакуумния регулатор, двигателя престана да забива и колата стана по-пъргава.
Този двигател AKL е много капризен от към смукателната страна за херметичност.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
barutchiev написа:Пише, че трябва да е между 5 и 95 градуса, но със самия кабел ми дойде упътване и на БГ, в което пише, че най добре е да е над 80 градуса.
Рос тех си пишат адаптация при над 80 гр.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 259 госта