Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Здравейте проблема е следния при студен двигател при потегляне колата буквално забива и оборотите падат рязко след отпускане на педала на газта оборотите се нормализират . Това го прави само на студен двигател след като загрее проблема го няма . Колата е с газов инжекцион но проблема го прави само на бензин . Колата се кара предимно на газ ,но проблема го има преди да сложа газовата . Сменил съм свещите , кабелите , О- пръстените , филтрите с нов акумулатор е , но не мога да разбера от какво е проблема на диагностика не излизат никакви грешки .
- Dimitrov_123
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 12:25
- Автомобил: MK IV
- Двигател: APF
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Колега търси проблема в бензиновата с-ма, бензиновия филтър сменен ли е?
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Няма и да излезнат грешки, ако се окажа прав, според мен проблема е в дросела, трябва да се почисти или смени. Откъде си, да препоръчаме клубен сервиз?
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Ламбда сонда.Ако можеш пробвай с друга 100%работеща.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Ламбда сонда и студен двигател... Освен ако не й работи подгревът.
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
от Дупница съм ще отида до сервиза на бош да тестват ламбда сондата и да изчистат дросела
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
А пробвал ли си да смениш бензина или да заредиш уж по-хубав и да я понастъпиш малко? Като най-евтин вариант. Ама гледай да си посвършил стария. Или ако зареждаш рядко може просто бензина да е позагубил свойствата.
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Често зареждам, струва ми се също че и бая голям разход имам на бензин . Защото при налични ~15 литра за 1 седмица ми светне лампата на бензина . При всяко запалване нивомера показва по-малко а работи най-много 1- 2 км на бензин
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
За съжаление в Дупница трудно ще намериш някой който да ти каже какво му е на автомобила, дори и в Бош.
Ако проблема е в дросела би трябвало да прави мизерии и на топло и на студено.
Темп датчик или ламбда сонда.
ПС: срещу Купандолски има два сервиза, единия е жичкаджия, а другия се занимава с двигатели. Пробвай при него. Има и що-годе добра диагностика.
Само дано не се е махнал вече.
Ако проблема е в дросела би трябвало да прави мизерии и на топло и на студено.
Темп датчик или ламбда сонда.
ПС: срещу Купандолски има два сервиза, единия е жичкаджия, а другия се занимава с двигатели. Пробвай при него. Има и що-годе добра диагностика.
Само дано не се е махнал вече.
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Здравейте вчера откачих буксата на ламбда сондата и днес колата на студен двигател не забиваше като преди а и ми се струва че върви повече . Проблем ли е да я карам с откачена букса на ламбдата , на какво може да повлияе това ?
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
По висок разход може би?
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Днес сутринта пак забиваше на студен двигател явно вчера е било моментно явление ... поне отписвам че проблема може да е от ламбдата . Отписах също и температурния датчик , защото вечерта го разкачих и сутринта пак се давеше по същия начин .Погледнах също и всички маркучи и вакууми,гофрираната тръба към дросела има няколко пукнатини но залепени със силикон и вакуума на сервото е с цепнатина , но и тя е залепена . Възможно ли е от там да е проблема ?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
Разбира се, че ако имаш пробелм с вакуума ще се държи точно така, тръбичката на сервото се пука към тенджерата ни аз я лепих, но пак си смучеше, купи си втора употреба, сменя се маркуча с възвратното клапанче. Ако имаш проблем с вакуумите, като помпаш на място педала на спирачката ще падат оборотите и ще иска да гасне, защото сместа обеднява.
Re: Golf 4 1.6 AKL 1998 , Проблем при студен двигател
При помпане на спирачката оборотите си стоят стабилни .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 242 госта