Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Когато свалях дросел за почистване (и добре че го свалих защото иначе нямаше да видя скъсаното маркучле за което писах по нагоре ) дросела докато не го адаптирах после прекъсваше яко като смачкам газта. Компа е давал ту бедна ту богата смес и грешка сонда не ми е давало само грешка дросел
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Довечера ще проверя параметрите и ще постна снимка
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
106 лв дадох за две маркучета, нови и едно на старо 10 лв, след 17 години всички гуми си заминават, О пръстени на колектора, на дросела, вакууми, всичко изгаря и прогаря, от картерните газове, немеца едва ли е предполагал, че тия коли ще живеят толкова.
У нас, направо стават безсмъртни, но да не разводнявам темата на колегата.
У нас, направо стават безсмъртни, но да не разводнявам темата на колегата.
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Ето снимките. На втората снимка ме притеснява че на първи цилиндър е различна стойноста и се променяше осезаемо от 1.900V до 0.700V и си мисля дали може да прекъсва от това.
П.П. Колата работеше 10мин преди да снимам стойностите и не беше напълно загряла.
П.П. Колата работеше 10мин преди да снимам стойностите и не беше напълно загряла.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
В блок 030 са трите 1-ци (не блок 031, моя грешка) за които ти говорих, иначе 032 и 033 са за адаптациите и там всичко е ок, като гледам. Това, за което споменаваш, за промяната на волтажа е инфото от сензора за детонации, да не би да имаш детонации в 4-ти цилиндър и от там компа да бара аванса, нямам идея. Гледал ли си бобината на цилиндъра, свещ, нещо по ел. частта?
Мисля, че сондата си работи и всичко ти е в норми, но все пак погледни пак блок 030-ти, трябва да има 111 единици, първата е за подгрева.
Ако искаш разгледай и моите теми, проблема ми беше едно вакуум клапанче, на системата за каретрна вентилация (PCV-клапан).
viewtopic.php?t=451083
viewtopic.php?f=7&t=449137&start=15
Мисля, че сондата си работи и всичко ти е в норми, но все пак погледни пак блок 030-ти, трябва да има 111 единици, първата е за подгрева.
Ако искаш разгледай и моите теми, проблема ми беше едно вакуум клапанче, на системата за каретрна вентилация (PCV-клапан).
viewtopic.php?t=451083
viewtopic.php?f=7&t=449137&start=15
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
За тези сонди е писано много. В почти всяка тема съветват да се пробва с изключена сонда, няма ли вариант и за този мотор ?
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: RE: Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Сега направих диагностика и на живите данни на канал 030 даде това като единиците се сменяха постоянно с нули.freelancer написа:В блок 030 са трите 1-ци (не блок 031, моя грешка) за които ти говорих, иначе 032 и 033 са за адаптациите и там всичко е ок, като гледам. Това, за което споменаваш, за промяната на волтажа е инфото от сензора за детонации, да не би да имаш детонации в 4-ти цилиндър и от там компа да бара аванса, нямам идея. Гледал ли си бобината на цилиндъра, свещ, нещо по ел. частта?
Мисля, че сондата си работи и всичко ти е в норми, но все пак погледни пак блок 030-ти, трябва да има 111 единици, първата е за подгрева.
Ако искаш разгледай и моите теми, проблема ми беше едно вакуум клапанче, на системата за каретрна вентилация (PCV-клапан).
viewtopic.php?t=451083
viewtopic.php?f=7&t=449137&start=15
И след това отворих Fault Codes и ми излезе тази грешка. Не мога да рязбера какво е това.
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
успява ли да се адаптирпа дросела с ваг ком https://www.youtube.com/watch?v=2zrmhDw_v7Y
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Ако не си свалял буксата на дросела значи си за смяна на дросел.! Износени зъбни колела вътре в механиката.
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Имали ли някакъв начин по който да се уверя че е за смяна понеже тази грешка никога не ми я е давало и си мисля че може да се е бъгнало нещо защото аз разглеждах каналите и форсирах колата.Като ми я изписа колата работеше и след като я изтрих не се появи повече.
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
SlaviGavrilov написа:Имали ли някакъв начин по който да се уверя че е за смяна понеже тази грешка никога не ми я е давало и си мисля че може да се е бъгнало нещо защото аз разглеждах каналите и форсирах колата.Като ми я изписа колата работеше и след като я изтрих не се появи повече.
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
Сваляш дросела и разглобяваш внимателно черното капаче че вътре има з. Колела , платка и потенциометър . Ако има износване на зъбните колела а те са пластмасови ( ше видиш) значи от там идва проблема с прекъсването с натиснат до край педала. Ако няма износвание сглобявай и адаптация после.
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
ако не се адаптира е за смяна мой познат имаше същия проблем от дросела му гаснеше купува 2-3 втора употреба,докато уцели читав който се адаптира сам
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Най-добре нов дросел, ти с жило ли си или с електронна газ?
Сваляш черното капаче и с контактен спрей почистваш внимателно пътечките, аз го правя с клечки за уши спрей на Вюрт, той e най-добрия. Колелцата едва ли са счупени, досега не съм виждал подобен проблем. Моторчето, ако е към дросела се вади, виж за изтрити четки и дали хлопа оста на втулката, накрая на моторчето, има два магнита захванати с едни скоби, свалял се само роторчето, ако има нужда.
Първо пробвай да пуснеш адаптация на клапата с ваг-ком, ако е електронна газ е на 060 блок, measuring blocks и после basic settings, чакаш 20 секунди и си готов, трябва температурата на антифриза да е над 5 градуса и акумулатора да е над 11 волта.
Загрей колата и пробвай първо с адаптация на дросела, ако не се адаптира, чистене или най добре нов, зависи, колко е скъп твоя дросел, има и по 300 лв нови.
Ламбда сондата ти е ок, явно клапата ти прави проблема и за това дава грешка за ламбда сондата.
Дросела чист ли ти е, там където се движи "пеперудата"? Свали го и го почисти, от вътрешната страна, после пусни една адаптация, всички вакууми трябва да са ок.
Мисля, че дроселът ти е с жило, виж в Рос-Тех на кой блок беше, че не помня.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... nment_(TBA)
Сваляш черното капаче и с контактен спрей почистваш внимателно пътечките, аз го правя с клечки за уши спрей на Вюрт, той e най-добрия. Колелцата едва ли са счупени, досега не съм виждал подобен проблем. Моторчето, ако е към дросела се вади, виж за изтрити четки и дали хлопа оста на втулката, накрая на моторчето, има два магнита захванати с едни скоби, свалял се само роторчето, ако има нужда.
Първо пробвай да пуснеш адаптация на клапата с ваг-ком, ако е електронна газ е на 060 блок, measuring blocks и после basic settings, чакаш 20 секунди и си готов, трябва температурата на антифриза да е над 5 градуса и акумулатора да е над 11 волта.
Загрей колата и пробвай първо с адаптация на дросела, ако не се адаптира, чистене или най добре нов, зависи, колко е скъп твоя дросел, има и по 300 лв нови.
Ламбда сондата ти е ок, явно клапата ти прави проблема и за това дава грешка за ламбда сондата.
Дросела чист ли ти е, там където се движи "пеперудата"? Свали го и го почисти, от вътрешната страна, после пусни една адаптация, всички вакууми трябва да са ок.
Мисля, че дроселът ти е с жило, виж в Рос-Тех на кой блок беше, че не помня.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... nment_(TBA)
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
С електронна газ е можете ли да ми обясни малко по подробно за обучаването и дали ще стане с моята програма китайска е 15.7 взел съм я за 50лв.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Колега свали го , ревизирай го (почисти го), адаптацията става за 10 мин. Ако има проблеем или е много замърсен адаптацията е безсмислена
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov и 212 госта