Здравейте колеги. Днес сменях термостата, но се получи проблем. Един от двата винта за пластмаса, които затварят корпуса на термостата и капака му(фланеца) ,при затягане изрони резбата в корпуса. Не съм го напъвал, но може би му е дошло времето. Все пак резбата там е пластмасова. Пробвах доста варианти, но я поразширих още малко и се видях в чудо. Взех видия за дърво и сложих 2 шайби. Така с лек ъгъл на видията към корпуса затворих капака. Фланеца пасна идеално. Видията добре си затвори и дори излезе малко зад капака. Направих 2-3 кръгчета, парното е идеално и не таи за сега антифриз. Знам, че е най-добре да се смени корпуса, но времето за сега не го позволява, а колата ми трябва.
Искам да Ви попитам, какво налягане минава оттам и дали според вас ще издържи видията.
Бора 1.6 16V 105 к.с AUS 2000 г Проблем със затварянето на корпуса на термостата с капака му(фланеца)
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Бора 1.6 16V 105 к.с AUS 2000 г Проблем със затварянето на корпуса на термостата с капака му(фланеца)
Последна промяна от barutchiev на Съб 20 яну 2018 20:53, променено общо 2 пъти.
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Бора 1.6 16V 105 к.с AUS 2000 г Проблем със затварянето на корпуса на термостата с капака му(фланеца)
И аз поради тази причина на моето -AZD, ме беше шубе да го сменя.
Според мен, ако създаде проблем , първо че почне да сълзи и тече.
Не ми се вярва направо да отскубе рапидката.Карай смело !
Според мен, ако създаде проблем , първо че почне да сълзи и тече.
Не ми се вярва направо да отскубе рапидката.Карай смело !
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Бора 1.6 16V 105 к.с AUS 2000 г Проблем със затварянето на корпуса на термостата с капака му(фланеца)
Налягане около 1 бар,по спомен.
Остави я така,но следи нивото на антифриза.
Остави я така,но следи нивото на антифриза.
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Бора 1.6 16V 105 к.с AUS 2000 г Проблем със затварянето на корпуса на термостата с капака му(фланеца)
Не е много евтино иначе .Към 100 лв е
- Прикачени файлове
-
- 0183_V15-99-2031_02_TD_1_L.jpg (28.25 KиБ) Видяна 960 пъти
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Бора 1.6 16V 105 к.с AUS 2000 г Проблем със затварянето на корпуса на термостата с капака му(фланеца)
Абе ще се сменя. Ама има доста играчка. Първо трябва да го купя де. Доста пипкаво е. Защо не са му сложили вложка с метална резба???? Това си е пълна пародия. Иначе в ухото на фланеза има метален водач. Първоначално мислих да навия по-голям размер такъв винт за пластмаса, но точно заради тоя водач нямаше как. Затова и прибегнах до по-тънък но дълър за дърво.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Бора 1.6 16V 105 к.с AUS 2000 г Проблем със затварянето на корпуса на термостата с капака му(фланеца)
Аз гледах Topran за 72 лева със фланеца и с термостат, но термостат вече си имам. Незнам дали е добър тоя Топран, но все ще издържи.
https://www.autopower.bg/корпус-на-терм ... 42540.html
https://www.autopower.bg/корпус-на-терм ... 42540.html
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бора 1.6 16V 105 к.с AUS 2000 г Проблем със затварянето на корпуса на термостата с капака му(фланеца)
При мен се счупи един от шуцерите за водата.
Купих нов корпус , около 65 лв беше.
Ако сменяш термостат е хубаво и капака на термостата да смениш.
Точно заради него щях да "участвам" в голям филм.
Купих нов корпус , около 65 лв беше.
Ако сменяш термостат е хубаво и капака на термостата да смениш.
Точно заради него щях да "участвам" в голям филм.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Бора 1.6 16V 105 к.с AUS 2000 г Проблем със затварянето на корпуса на термостата с капака му(фланеца)
Аз термостата го смених. Сега обаче ще взема както корпуса, така и капака.За всеки случай ще сменя и уплътнението отново. Ама то май си върви с тях(като са комплект де).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 196 госта