Уважаеми колеги,
От многото коментарии във форума става ясно, че О-пръстените на смукателния колектор са слабо място на този AKL двигател. Това проличава при сваляне и повторно монтиране на колектора по различни причини (най често при слагане на газово устройство, смяна на свещи и т.н.).
При това, смяната на старите О-пръстени с нови, дава временно добри резултати. Възможно е това да се дължи на качеството на новите пръстени или на деформации на контактните повърхности на главата или пластмасовия смукателен колектор или други причини.
В тази връзка бихте ли коментирали или споделете опит за следното:
1. Възможно ли е при слагането на О-пръстените, същите да се намажат с някакъв силикон или друг уплътнител с цел запазване за по-дълго време на херметичността..
Споделете опит или дайте мнение. Посочете марката на силикона или уплътнителя.
2. Възможно ли е вместо О-пръстените да се използва някаква допълнителна гарнитура между главата и пластмасовия колектор, изрязана по формата на колектора.
Споделете опит за дебелината и материала на гарнитурата.
Благодаря Ви за мненията предварително.
Голф 4, 1998г. 1.6 AKL смяна или замяна на О-пръстени
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4, 1998г. 1.6 AKL смяна или замяна на О-пръстени
Аз ползвах О-пръстените на Виктор Рейнц (Victor Reinz), имат и силикон, издържа на 300 градуса, мисля, че и без силикон ще стане работата. Силикона е черен и залепва добре, доволен съм и от двете. Според мен това е най-доброто на пазара. Който има дурги впечатления, може да ги сподели.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4, 1998г. 1.6 AKL смяна или замяна на О-пръстени
Въпрос 1 ;нема файда от комбинацията гума и силикон, въпрос 2; другата ми кола е с няква смешна пластмасова гарнитура и и сложих за секи случай и силикон от магазин По 1 лев, Предишните ми коли; 2 жигулита, 1 самара и една капка също не бяха с гуми но те са с метални колектори въпреки това Да може и с гарнитура гоуфа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dontaskdontsay и 168 госта