Возия на голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Monkata123
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 25 авг 2017 23:32
Автомобил:
Двигател:

Возия на голф 4

Мнениеот Monkata123 » Чет 08 фев 2018 17:46


Колеги, на мен ли ми се струва или наистина като карам на мокър път и съответно окачването се мокри, колата вози много по-приятно.Някой забелязал ли е нещо подобно?




Потребителски аватар
Enigma07
Мнения: 134
Регистриран на: Сря 26 фев 2014 21:07
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI 110 hp
Двигател: AHF

Re: Возия на голф 4

Мнениеот Enigma07 » Чет 08 фев 2018 18:44


Да, и аз съм забелязал, но си мислех, че само на мен ми се струва така :D


Monkata123
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 25 авг 2017 23:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Возия на голф 4

Мнениеот Monkata123 » Чет 08 фев 2018 23:37


Ако е от тампоните, дали не може да се напръскат с нещо?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6531
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: Возия на голф 4

Мнениеот vanesto » Пет 09 фев 2018 6:41


За мен логиката е в по-топлото време да омекват тампоните, ама не и от дъжда.


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 337
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Возия на голф 4

Мнениеот Voluminer » Пет 09 фев 2018 7:13


Съгласен съм с ванесто,аз го усещам по тампоните на мотора сега в студените месеци.Като запаля колата студена рано сутрин се усещат вибрации от двигателя при работа на място и при потегляне,като покарам обаче 15-20 минути градско да се стоплят тампоните от генерацията (задните тампони на мотора) и няма проблеми. Със тампоните по окачването е същото,лятото би трябвало да вози по-лигаво и меко.


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 643
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: ALH++ 01
Местоположение: Варна

Re: Возия на голф 4

Мнениеот nikolay_ss » Пет 09 фев 2018 7:39


И при мен вози по-меко като вали. Аз си мислех, че е защото се намокрят амортесьорите :mhihi Честно казано не виждам каква е логиката, но със сигурност има разлика при сухо и мокро.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 276
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw Sharan 1_8 Т ______Vw Polo 1_4
Двигател: 2004 AWC _______2000 AKK
Местоположение: Pernik

Re: Возия на голф 4

Мнениеот ivuchev » Пет 09 фев 2018 8:55


nikolay_ss написа:И при мен вози по-меко като вали. Аз си мислех, че е защото се намокрят амортесьорите :mhihi Честно казано не виждам каква е логиката, но със сигурност има разлика при сухо и мокро.


Блаженни са веруещите.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 276
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw Sharan 1_8 Т ______Vw Polo 1_4
Двигател: 2004 AWC _______2000 AKK
Местоположение: Pernik

Re: Возия на голф 4

Мнениеот ivuchev » Пет 09 фев 2018 13:40


ivuchev написа:
nikolay_ss написа:И при мен вози по-меко като вали. Аз си мислех, че е защото се намокрят амортесьорите :mhihi Честно казано не виждам каква е логиката, но със сигурност има разлика при сухо и мокро.


Блаженни са веруещите.



Този уикент май ще се радвате на хубава возия
:h020


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1759
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Возия на голф 4

Мнениеот polovera_9n3 » Пет 09 фев 2018 15:37


:h020 Гоуфовете на мокро стават S-класи...... :beer Аз пък разлика не усещам. Единствено ако е под минус 2 3 градуса ми скърцунтят прахоуловителите на предните амортисьори и това е.


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 643
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: ALH++ 01
Местоположение: Варна

Re: Возия на голф 4

Мнениеот nikolay_ss » Пет 09 фев 2018 15:49


Вие тука майтап си мислите :no :no


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 347
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Возия на голф 4

Мнениеот Snuupy » Съб 10 фев 2018 22:04


Те като цяло вагените си возят твърдо. За нашите пътища не е много яко като цяло, но пък са доста устойчиви при високи скорости за черупките, които са. Аз лично карах 2 години и 20 000км с регулируемо спортно окачване, разтракаха ми се корите и пластмасите и стабилност не получих, понеже нямаме равнинка, нито по магистрали, нито където и да било и колата постоянно подскача и губи сцепление и удря, и блъска, и е нещо страшно. Сега съм с газови аморти чисто нови + Eibach pro kit пружини 30/30 и честно казано има стегната возия колата, близо до твърда и е доста стабилна. Говоря за Polo 6N2 TDI, но е доста сходно като возия до Голф 4 и Ауди А3, карал съм ги и двете. За мокрото, не съм съгласен, но лятото като че ли е по-мека колата, може би точно, защото тампоните не са се вкученили, а и самият газ се разширява при топло време, а иначе се свива. Това важи и за маслените, зимата са по-твърди, докато маслото се загрее в тях...



Върни се в “Golf”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikname и 14 госта