Здравейте колеги. Преди 2 дни взех Golf 3 1.6 101 кс с обикновенна газ
Движеше се перфектно, днес се прибрах изгасих я, след 40 мин я паля на газ минах 2 метра и загасна.
На газ едвам държи празен ход, а на бензин се форсира и работи но при движение, от време на време прекъсва, глъхне и гасне.
От какво може да е
VW Golf 1.6 AEK 101 кс - гасне
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем VW Golf 1.6 101 кс
Виж да не смуче въздух от някъде.
- silas1
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 22 апр 2012 16:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Проблем VW Golf 1.6 101 кс
Кода на мотора е АЕК ако има значение. Е ако смуче въздух, нямаше ли да го има и проблема 30 мин преди това като я угасих.
- silas1
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 22 апр 2012 16:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: VW Golf 1.6 AEK 101 кс - гасне
Готов е голфа, излезе датчик за темп на въздуха и кабела на бобината.
Но един друг проблем остана. Рано сутрин като я запаля на бензин и и подам газ и на 2к започва да прекъсва и така няколко пъти след това няма проблем.
Но един друг проблем остана. Рано сутрин като я запаля на бензин и и подам газ и на 2к започва да прекъсва и така няколко пъти след това няма проблем.
- silas1
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 22 апр 2012 16:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: VW Golf 1.6 AEK 101 кс - гасне
Тук явно само аз си пиша :D
Мислех, че проблемът е решен ама не. 2 дни след това пак направи номера и загасна на газ.
Вдигам капака между кабела и бобината хвърчат изскри... Този път обаче бях далеч от вкъщи.... видях че дава на късо между кабела и корпуса на бобината.
За да се прибера взех изолир банд и омотах и бобината и кабела и о чудо, толкова добре не е работила...
Казаха ми, че след като бобината работи добре, а само е нарушено покритието и, да я зашкуря и боядисам със спрей лак-боя там където прави проблемът.
Някой правил ли го е и за сега може ли да карам така тъй като е супер гадно времето навън.
Мислех, че проблемът е решен ама не. 2 дни след това пак направи номера и загасна на газ.
Вдигам капака между кабела и бобината хвърчат изскри... Този път обаче бях далеч от вкъщи.... видях че дава на късо между кабела и корпуса на бобината.
За да се прибера взех изолир банд и омотах и бобината и кабела и о чудо, толкова добре не е работила...
Казаха ми, че след като бобината работи добре, а само е нарушено покритието и, да я зашкуря и боядисам със спрей лак-боя там където прави проблемът.
Някой правил ли го е и за сега може ли да карам така тъй като е супер гадно времето навън.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Golf 1.6 AEK 101 кс - гасне
за да пляска от бобината не е само леко нарушено покритието , а е нацепено /микро и макропукнатини. При влага проблеми.
Питай ги тия дето са ти казали за лак как с няма и 0,5 мм слой ще изолираш високото напрежение ?
Питай ги тия дето са ти казали за лак как с няма и 0,5 мм слой ще изолираш високото напрежение ?
- silas1
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 22 апр 2012 16:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: VW Golf 1.6 AEK 101 кс - гасне
Тъй като за нова бобина ми искаха към 140 лв взех за 40 оригинална на Telefunken доста по - голяма е от старата която май е някаква китайска.
Старата като я свалих беше сцепена на 2 места. Но като беше навита с изолирбанда работеше прекрасно, мисля да си я запазя в багажника ако тази някъде ме изненада. Казаха ми че този телефункен макар и стар бил доста здрав.
Напръсках му буксата с контактен спрей, покарах я при първото даване на газ прекъсна за момент и после се оправи. Покарах я 10-15 км и нямаше драми.
Старата като я свалих беше сцепена на 2 места. Но като беше навита с изолирбанда работеше прекрасно, мисля да си я запазя в багажника ако тази някъде ме изненада. Казаха ми че този телефункен макар и стар бил доста здрав.
Напръсках му буксата с контактен спрей, покарах я при първото даване на газ прекъсна за момент и после се оправи. Покарах я 10-15 км и нямаше драми.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: VW Golf 1.6 AEK 101 кс - гасне
silas1 написа:Тъй като за нова бобина ми искаха към 140 лв взех за 40 оригинална на Telefunken доста по - голяма е от старата която май е някаква китайска.
Старата като я свалих беше сцепена на 2 места. Но като беше навита с изолирбанда работеше прекрасно, мисля да си я запазя в багажника ако тази някъде ме изненада. Казаха ми че този телефункен макар и стар бил доста здрав.
Напръсках му буксата с контактен спрей, покарах я при първото даване на газ прекъсна за момент и после се оправи. Покарах я 10-15 км и нямаше драми.
Пази си я защото в момента имаш 2 стари боклука ако ме разбираш
- silas1
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 22 апр 2012 16:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: VW Golf 1.6 AEK 101 кс - гасне
Eми реших, че е по разумният вариянт отколкот за 40 лв да взема китайска
Re: VW Golf 1.6 AEK 101 кс - гасне
Пиши ми на лично да ти кажа от къде да си купиш с отстъпка на добра цена беру
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: VW Golf 1.6 AEK 101 кс - гасне
silas1 написа:Eми реших, че е по разумният вариянт отколкот за 40 лв да взема китайска
Без проблем китайските си изкарват 2-3 години, докато тази още утре може да спре.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта