VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот kirobg » Нед 04 мар 2018 16:22


Здравейте колеги не ми работи 1-ва степен на перката,която е след 90 градуса. А се включва 2-рата степен която върти по бързо перката близо до 110градуса.Смених термошалтера и температурния д-к, нов воден радиатор,нов антифриз,горещо парно и пак същата работа.
Колата се кара само на бензин не губи антифриз,не губи масло,обороти 800,кара се постоянно в градски условия по рядко извънградско.
Сутрин като запаля за 3км загрява до 90 градуса в сегашните студове това нормално ли е ?
Мога ли така да я карам има ли опасност да прегрея двигателя с тази перка или водната помпа е за смяна тя е на 50 000км ?
Предварително благодаря на всички,моля помагайте поздрави Кирил!




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6119
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот ktamen » Нед 04 мар 2018 16:31


Първо измери температурата с термометър.
После ще разсъждаваме.
Ама отсега да ти кажа, че 99% новия температурен датчик е за боклука.


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот kirobg » Нед 04 мар 2018 16:53


Благодаря колега ще измеря температурата на водата и ще върна оригиналния температурен д-к с него колата загрява по бавно и оборотите са 950-1000 а перката се включва на 70 градуса и не подминава 70 градско или извънградско


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот beuchat » Нед 04 мар 2018 19:28


Същата ситуация като при мене.С нов датчик от магазина колата прегряваше по данни на таблото,а дефакто и няма нищо.Слагай си стария датчик,макар и показващ по-малко,поне няма да те стресира,или си търси друг,но задължително 2ра употреба!
И слушай колегата ktamen,на мен ми го каза същото миналата година,ама аз понеже не го послушах смених половината компоненти по охладителната система :mhihi .


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот kirobg » Нед 04 мар 2018 20:09


Благодарности на колегите от Ямбол 5-та година я карам с оригиналния д-к който не подминава 70 градуса но в сегашните студове разхода на бензин се вдигна проверени са горивния и въздушния филтър всичко е наред затова го смених и установих,че 1-ва степен на перката не работи.
Как да разбера водната помпа,която се задвижва от ангренажа функционира ли правилно?


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот beuchat » Нед 04 мар 2018 20:25


Отвиваш капачката на казанчето и гледаш от тънкия маркуч,който влиза в казанчето има ли постоянна и хубава струйка вода.С покачване на оборотите и струята трябва да става по-силна.
А за разхода е много субективно.Изминалите дни беше студено и разходът е нормално да се покачи,а може и просто да си заредил кофти гориво.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6119
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот ktamen » Нед 04 мар 2018 20:26


Погледни в разширителния съд колко силна е струйката от тънкия маркуч и как се променя при промяна на оборотите.
Високият разход е нормален за студено време и къси разстояния.
Изпревариха ме :th_up


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот vlado_tonev » Нед 04 мар 2018 20:39


Бушона е проверен,предполагам... :rolleyes


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот kirobg » Нед 04 мар 2018 22:02


Колеги това го проверявам от няколко дена на празен ход струята е по слаба,като подам газ струята става по силна.
Забелязах на ниски обороти сваля бавно температурата,както си карах с менталивия д-к по магистралата на 5-та предавка и държи постоянно 100градуса по един наклон надолу върнах от 5-та на 3-та и стрелката слезе на 90 градуса и после пак с 100км в час 100 градуса и на влизане в града на по ниски предавки сме на 110 градуса.


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот kirobg » Нед 04 мар 2018 22:04


vlado_tonev написа:Бушона е проверен,предполагам... :rolleyes

Здр кой бушон трябва да проверя ?


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот vlado_tonev » Пон 05 мар 2018 10:03


Четвъртия от дясно на ляво-номер 19.Но това е по спомен и дано не те подвеждам :confused


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот kirobg » Пон 05 мар 2018 15:16


Здравейте днес върнах стария температурен д-к и оставих колата да работи на отворено казанче за да се обезвъздуши системата,взех от познат електронен термометър,когато отвори термостата вкарах термометъра в казанчето на дисплея показа 87-88градуса но перката не включи с леко подаване на газ около 5мин. нивото на антифриза стигна до гърлото на казанчето и перката тръгна и антифриза слезе по средата между мин-макс.Веднага вкарах термометъра а той показа 100-102 градуса,повторих процедурата да пусне перка 2-ри път. Сега перката се пуска малко след 70градуса.
Изкарах я на магистралата за 60км стрелката стоеше преди 70градуса и не пусна перката на влизане в София се отбих на една бензиностанция вдигнах капака колата работеше на пх 4-5мин. и перката тръгна.
Проверен е бушона №19/30А здрав е водната помпа върти доволно,няма гейзери и фонтани.
Остава проблема с 1-вата степен на перката.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3096
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот georgebonev » Пон 05 мар 2018 15:23


Имал си въздух в системата, затова ти е показвало по-висока температура.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6119
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот ktamen » Пон 05 мар 2018 16:53


Вероятно е прецакан датчика на радиатора, но проблемът може да е и от моторчето на вентилатора или от резистора за първата степен, ако изобщо има такъв резистор.
В датчика трябва да влизат 3 жици, една е захранване, а другите отиват към вентилатора. Издърпай буксата от датчика и свържи
захранването първо с една от другите жици, а после с другата. После напиши тук какво се случва.
Аз залагам на прецакан резистор.


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: VW Голф 3 1.4 АБД включва перка преди 110 градуса

Мнениеот kirobg » Пон 05 мар 2018 19:33


Перката няма резистор,около моторчето няма нищо,стария термошалтер е на Beer.Преди две седмици купих 2 д-ка на Топран за температура с жълт пръстен 8лв и за радиатора 15лв за проба.С температурния д-к от 8лв който показва 110грасуса разбрах,че не работи 1-ва степен.
Кабелите на буксата за д-ка са 3 кафяв,червено- бял,червено-черен и на буксата за перката са същите.
Преди 2г.както си карах из София изведнъж перката почна да издава много странен шум,цялата кола се разтресе слязох напръсках я с вд40 и до ден днешен не е бръмчала 1-ва трябва да върти бавно а 2-ра по бързо както е сега.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Kassy и 60 госта