Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
CBETJIb0
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 22 мар 2011 12:44
Автомобил: VW Golf MK3 GTi
Двигател: ABF 1993
Местоположение: Bulgaria, Sofia, Banishora

Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....

Мнениеот CBETJIb0 » Сря 21 мар 2018 13:14


Здравейте, прегледах 3 страници в раздела и не видях нищо което да не съм пробвал.. малко опции останаха.
Проблема е, главно сутрин (като и на -3 и на +10 все тая) като я паля едва едва пали, върти доста накъсано (но не е като да задира стартера) прекача, тюфка, даже шоф. прозорец се сваля и 20 секудни не може да запали. Като запали мирише на бензин бая и работи накъсано.. докато нагрее даже и малко след това продължава така да работи зле и като спра на светофара не гасне веднага а само като пипна газта и се задавя яко, гасне и пука яко все едно съм изпуснал съединителя а може и не е и на скорост. После вечерта след работа 8 часа е седяла така на място и като си тръгна си пали от раз, работи, не гасне не накъсва все едно нищо няма... явно повече от 12 часа като се застои или не знам.. с газов инж. съм винаги пали на бензин не мисля да е от него, даже последната седмица на газ не съм я карал и на газ го прави даже по-зле. Пробвах от друг голф със същия мотор AFT смених бобина, свещи и кабели да не е от тях но пак същото, чистих дросела няма ефект. Къде се намира стъпковото моторче да го метна и него от другия голф да видим... Гледах и това от дясно на мотора вакуумно тяло ли е какво е не виждам нацепени маркучи или нещо, колеги ми разправят, че все едно гълта въздух от някъде, но как така се оправя от нищото пък после пак. Щом така ми се сваля джама като гасне да не е нещо по тоците, че там вече става неразгадаемо ако не се отиде на жичкаджия.. :scare3
Надявам се не съм дублирал на някои тема със същия проблем.. :rolleyes




Потребителски аватар
george.antonov
Мнения: 126
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:18
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD
Местоположение: Свищов

Re: Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....

Мнениеот george.antonov » Сря 21 мар 2018 20:31


Колега,я си провери гумения пръстен между филтърната кутия и карбуратора да не е скъсан? И тей като чета,токове,падащи прозорци и тей нататък,провери си алтернатора да не е дал фира нещо.Запали колата,сложи на мултицета на акумулатора и виш какво показва.После накарай някой да даде газ(както е на място да качи 2500-3000 оборота) и виш качват ли се стойностите на мултицета и до колко волта скачат.


Потребителски аватар
CBETJIb0
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 22 мар 2011 12:44
Автомобил: VW Golf MK3 GTi
Двигател: ABF 1993
Местоположение: Bulgaria, Sofia, Banishora

Re: Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....

Мнениеот CBETJIb0 » Пет 23 мар 2018 11:10


Пробвах го, на работещ мотор седи на 14.5 и като я форсирам пак г/д там до 14.55 най-много.. което не знам дали е от форсирането. Иначе направих клип сега сутрин на 1во палене:

https://youtu.be/89lpezNZNaU
Със закачен мултицет и забелязвам как точно като се "запъне" при паленето пада до под 7-8 показанието, би трябвало да не е стартера понеже след като поработи 15тина мин и пали нормално пък и гасненето от празен ход като подам малко газ (докато мине това време 15тина мин) предполагам не може да е с него свързано. И пак сега като я оставя пред работата 8-9 часа и си пали после нормално без проблем... а като мине повече от 12 часа г/д тогава започва така да не иска да запали..
Иначе този гумен пръстен не го намирам, от филтърната кутия до дросела ли е някъде или е някое разклонение по-малко което явно не съм видял...


Потребителски аватар
george.antonov
Мнения: 126
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:18
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD
Местоположение: Свищов

Re: Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....

Мнениеот george.antonov » Пет 23 мар 2018 16:54


Казваш че мирише на бензин,да не би дюзата да не ти затваря и да пуска гориво и да пълни карбуратора с бензин и да се дави на първо палене.Я пробваи като я оставиш и откачи буксата на дюзата,на другия ден като отидеш я закачи и опитай.Ако всичко е наред,значи пружината на дюзата не затваря.Дави се с паленето,Аз съм на газ,и като се удави(понеже не ми работи дюзата за бензин ,чистих я но уви),обръщам на бензин,пали,после обръщам на газ и вуала....но ако се опитам на газ,токовете откачат,чак километража скача до 20-30 км на място и само върти и върти....


Потребителски аватар
CBETJIb0
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 22 мар 2011 12:44
Автомобил: VW Golf MK3 GTi
Двигател: ABF 1993
Местоположение: Bulgaria, Sofia, Banishora

Re: Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....

Мнениеот CBETJIb0 » Нед 25 мар 2018 10:57


Хм.. не разбирам много и не мога да се ориентирам къде е тази дюза.. AFT мотора е пълна инжекция и като цяло с карбуратора нещо не те разбирам D: Имам инжектори тях ли да откачам или.. :?
Така изглежда мотора:
Изображение
Тези 4те ли имаш в предвид:
Изображение


Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2120
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: AFN 96g
Местоположение: Montana

Re: Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....

Мнениеот slaveiko67 » Нед 25 мар 2018 11:08


Колега,нямаш карбуратор и стъпков мотор...Рейката с дюзите не я пипай.Не е нормално да пада напрежението до 7-8 волта...Там трябва да търсиш проблема-лоши връзки на дебелите захранващи кабели,лоша маса към двигателя,плюсовия от динамото до стартера...разглоби ги тези кабели,ги почисти хубаво и стягай добре... :th_up



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 172 госта