Здравейте, прегледах 3 страници в раздела и не видях нищо което да не съм пробвал.. малко опции останаха.
Проблема е, главно сутрин (като и на -3 и на +10 все тая) като я паля едва едва пали, върти доста накъсано (но не е като да задира стартера) прекача, тюфка, даже шоф. прозорец се сваля и 20 секудни не може да запали. Като запали мирише на бензин бая и работи накъсано.. докато нагрее даже и малко след това продължава така да работи зле и като спра на светофара не гасне веднага а само като пипна газта и се задавя яко, гасне и пука яко все едно съм изпуснал съединителя а може и не е и на скорост. После вечерта след работа 8 часа е седяла така на място и като си тръгна си пали от раз, работи, не гасне не накъсва все едно нищо няма... явно повече от 12 часа като се застои или не знам.. с газов инж. съм винаги пали на бензин не мисля да е от него, даже последната седмица на газ не съм я карал и на газ го прави даже по-зле. Пробвах от друг голф със същия мотор AFT смених бобина, свещи и кабели да не е от тях но пак същото, чистих дросела няма ефект. Къде се намира стъпковото моторче да го метна и него от другия голф да видим... Гледах и това от дясно на мотора вакуумно тяло ли е какво е не виждам нацепени маркучи или нещо, колеги ми разправят, че все едно гълта въздух от някъде, но как така се оправя от нищото пък после пак. Щом така ми се сваля джама като гасне да не е нещо по тоците, че там вече става неразгадаемо ако не се отиде на жичкаджия..
Надявам се не съм дублирал на някои тема със същия проблем..
Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....
- george.antonov
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:18
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD
- Местоположение: Свищов
Re: Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....
Колега,я си провери гумения пръстен между филтърната кутия и карбуратора да не е скъсан? И тей като чета,токове,падащи прозорци и тей нататък,провери си алтернатора да не е дал фира нещо.Запали колата,сложи на мултицета на акумулатора и виш какво показва.После накарай някой да даде газ(както е на място да качи 2500-3000 оборота) и виш качват ли се стойностите на мултицета и до колко волта скачат.
- CBETJIb0
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 22 мар 2011 12:44
- Автомобил: VW Golf MK3 GTi
- Двигател: ABF 1993
- Местоположение: Bulgaria, Sofia, Banishora
Re: Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....
Пробвах го, на работещ мотор седи на 14.5 и като я форсирам пак г/д там до 14.55 най-много.. което не знам дали е от форсирането. Иначе направих клип сега сутрин на 1во палене:
https://youtu.be/89lpezNZNaU
Със закачен мултицет и забелязвам как точно като се "запъне" при паленето пада до под 7-8 показанието, би трябвало да не е стартера понеже след като поработи 15тина мин и пали нормално пък и гасненето от празен ход като подам малко газ (докато мине това време 15тина мин) предполагам не може да е с него свързано. И пак сега като я оставя пред работата 8-9 часа и си пали после нормално без проблем... а като мине повече от 12 часа г/д тогава започва така да не иска да запали..
Иначе този гумен пръстен не го намирам, от филтърната кутия до дросела ли е някъде или е някое разклонение по-малко което явно не съм видял...
https://youtu.be/89lpezNZNaU
Със закачен мултицет и забелязвам как точно като се "запъне" при паленето пада до под 7-8 показанието, би трябвало да не е стартера понеже след като поработи 15тина мин и пали нормално пък и гасненето от празен ход като подам малко газ (докато мине това време 15тина мин) предполагам не може да е с него свързано. И пак сега като я оставя пред работата 8-9 часа и си пали после нормално без проблем... а като мине повече от 12 часа г/д тогава започва така да не иска да запали..
Иначе този гумен пръстен не го намирам, от филтърната кутия до дросела ли е някъде или е някое разклонение по-малко което явно не съм видял...
- george.antonov
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:18
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD
- Местоположение: Свищов
Re: Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....
Казваш че мирише на бензин,да не би дюзата да не ти затваря и да пуска гориво и да пълни карбуратора с бензин и да се дави на първо палене.Я пробваи като я оставиш и откачи буксата на дюзата,на другия ден като отидеш я закачи и опитай.Ако всичко е наред,значи пружината на дюзата не затваря.Дави се с паленето,Аз съм на газ,и като се удави(понеже не ми работи дюзата за бензин ,чистих я но уви),обръщам на бензин,пали,после обръщам на газ и вуала....но ако се опитам на газ,токовете откачат,чак километража скача до 20-30 км на място и само върти и върти....
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Golf MK3 1997 AFT Пали трудно, гасне, работи неравномерно....
Колега,нямаш карбуратор и стъпков мотор...Рейката с дюзите не я пипай.Не е нормално да пада напрежението до 7-8 волта...Там трябва да търсиш проблема-лоши връзки на дебелите захранващи кабели,лоша маса към двигателя,плюсовия от динамото до стартера...разглоби ги тези кабели,ги почисти хубаво и стягай добре...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта