Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
- РадославРадев
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 10 апр 2018 0:53
- Автомобил:
- Двигател:
Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
Здравейте , нов съм във форума от известно време карам 2-ка 1.6 75 коня върви само на газ в момента. Като вървеж ми идва слабичък и мисля да му взема двигател от 1.8 или 107 или 112 коня . Мисля да търся оборудван двигател с скоростна кутия запалване компютър и каквото още е нужно да запали ако намеря всичко комплект ще е супер. Питането ми е като го купя ще трябва ли да сменям карета полуоски и нещо друго за да се движи и какво по точно се сменя. Извинявам се предварително ако темата не е за тук , но съм нов в форума.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
и кой ще ти смени талона ? Не се вкарвай в драми и разходи.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
Според мен се насочи към друг двигател.Тия двата не са лоши,но масово се карат на газ,а доколкото знам тя прецаква механичната инжекция и колата не може да заработи читаво отново,а и майстори за тях доколкото ми е известно почти няма.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
И двата споменати от колегата мотори са електронен инжекцион, но за съжаление предупреждението за газта си остава в сила - дебитомера е с клапа. Едно гръмване на газовата (а те си гърмят - няма 6-5 ) и дебитомера е пътник!
От там нататък мотора е все едно моно 75 коня ...
От там нататък мотора е все едно моно 75 коня ...
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
Просто от 1,6, двигателя ще стане 1,8, или при каране на газ не очаквай кой знай каква по-голяма мощност. Но ако твоя двигател е сдухан, т.е. загубил е компресията, тогава читав, като посочените от теб варианти с добра компресия ще реши нещата. Освен това може да ползваш твоята глава, ако е добра, както скоростната кутия и т.н. Просто избягваш сложната инжекция, компютри и т.н., като ползваш твоята надеждна газова уредба...
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
112-ката на това купе не е като да не върви Ако намериш такъв каран на бензин си направо патрон.
До колкото съм запознат скоростите са същите,само сменяваш двигателя и окабеляването по двигателя.
Но ако искаш да го караш и на бензин,ще ти трябва и резервоар с помпа,за целта слагаш такъв от голф 3 вместо да се занимаваш с разни външни.
До колкото съм запознат скоростите са същите,само сменяваш двигателя и окабеляването по двигателя.
Но ако искаш да го караш и на бензин,ще ти трябва и резервоар с помпа,за целта слагаш такъв от голф 3 вместо да се занимаваш с разни външни.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
Забрави и съединителя. При 1.6 е 190мм, а при 112-коньовите мисля 210мм.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
batVenci написа: Просто избягваш сложната инжекция, компютри и т.н., като ползваш твоята надеждна газова уредба...
Този отговор беше адекватен преди около 10 години когато газовите инжекциони бяха достъпни за малцина.
Някъде по това време си закупих кола 2.0 с газов инжекцион и паралелно с това продължих да карам 1,3 с "надеждна газова".
Само ще кажа че 1,3 харчеше повече и извънргадско и градско а не вървеше изобщо, ако човек седне с калкуалторче за 5 мин ще сметне че тази евтина надеждна газова излзиа в пъти по скъпо ...
По темата - ако автора има носталгии към това купе нека просто си вземе един цял донор abf (преди месец имаше оферта за блъснат такъв за 600 лв) и да пресади всичко.
Ако носталгия по купето липсва или физически не е в кондиция темата си е за коша.
При мен се очертава споменатата интервенция защото ми се намира един Mk2 1.6 с регистрация в талона: "без номер на двигател" за съжаление е 4 врат.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
Такъв тунинг оже да се направи на няколко етапа/според резултата/ без да се сменя цял мотор и най-важното талон..Но е хубаво моята информация да се провери все пак,да не лъжа.
1.Блоковете на 1,8 и 1,6 са еднакви.Сиреч може да остане 1,6,да се смени само глава.
2.Може да стане 1,8-сменят се колянов вал и бутала,блока си остава същия
3.Може да остане карбуратор,може и моно да стане.Двата варианта ги предпочитам пред инжекциите/лично мнение/.За карбуратор ще смени само жигльори
4.Глава и разпр.вал от 1,8 мех.инжекция/не знам защо е електронен според Радо/,понеже е с по-големи клапани.Вал може и от 2Е.
Изпускателен колектор също от споменатите мотори или 2Е.
Всичко това може поетапно,,до харесване на резултат.
1.Блоковете на 1,8 и 1,6 са еднакви.Сиреч може да остане 1,6,да се смени само глава.
2.Може да стане 1,8-сменят се колянов вал и бутала,блока си остава същия
3.Може да остане карбуратор,може и моно да стане.Двата варианта ги предпочитам пред инжекциите/лично мнение/.За карбуратор ще смени само жигльори
4.Глава и разпр.вал от 1,8 мех.инжекция/не знам защо е електронен според Радо/,понеже е с по-големи клапани.Вал може и от 2Е.
Изпускателен колектор също от споменатите мотори или 2Е.
Всичко това може поетапно,,до харесване на резултат.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
Iezekil написа:4.Глава и разпр.вал от 1,8 мех.инжекция/не знам защо е електронен според Радо/,.
1.8 с код PF - 107 к.с.
1.8 с код PB - 112 к.с.
И двата са електрическа инжекция (както навремето беше казал Tyan - моноинжекцион, страдащ от разчетворение на личността )
- РадославРадев
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 10 апр 2018 0:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
Носталгия към купето има да . Намерих един двигател оборудван с всичко човека каза , че може и полуоските с каретата да ми даде цената е 350 лева пообявите го гледах тия дни мога да дам линк
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
А как ще минаваш преглед с друг мотор?
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
Колегата Iezekil е прав.Прочети и тази тема.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
Работата не опира само до полуоските и мотора, за съжаление.
Re: Mk 2 1.6 75 ez - смяна на двигател
Имах такъв голф с глава от ГТИ 115 , динамиката беше повече от задоволителна в сравнение с стоковия двигател правил съм му 190 на втора правеше 120. По добре смени само главата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 195 госта