Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zhoro25
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 13 мар 2018 14:29
Автомобил:
Двигател:

Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот zhoro25 » Сря 11 апр 2018 20:31


Здравейте, не знам как да опиша проблема в заглавието, затова пиша тук:

Значи, като включа фаровете, радиото (4х45w пише на него) и вентилатора на макс и спра на светофар, колата започна да тресе. Като подам само малко газ и се оправя или като изключа фаровете.

Също, днес забелязах, че колата взе да загрява и се оказа, че ако всичко ми е включено, радио, фарове и вентолатор - перката отпред спира да работи и не охлажда. Като спрях фаровете тръгна да работи. Това е при загряла кола. Говорих с майстора да ми вдигне малко оборотите ама той вика "това е пълна инжекция".

Единственото, което бърникаха по колата преди това бе да направят фаровете да се включват автоматично като запаля колата и да се изключват като я изгася.

Жичкажиите ми казаха, че динамото не зареждало като хората, било на 13.5. Ама аз нищо не разбрах - акумулатора не ми пада, та не обърнах внимание.

Има ли начин това неудобство да се премахне, или винаги да внимавам, какво, колко включвам, или има проблем някъде?

Колата ми е голф 2, 1.3i, 55k.c. 1990-91г.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 14525
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот stefan4o » Сря 11 апр 2018 20:35


Някой много лошо ти бърника по колата май... 13.5В е ниско напрежение, определено е добре да си погледнеш всички връзки - и плюс и минус в двигателния отсек. Премери директно на генератора и към минуса на акумулатора какво тръгва от него. Това ще те ориентира.
Относно перката - ако преди да ти чоплят и да ти правят ДРЛ е работила нормално се върни за рекламация. Не е нормално да гасиш фаровете, за да тръгне перката.


zhoro25
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 13 мар 2018 14:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот zhoro25 » Сря 11 апр 2018 20:41


То не е само фаровете, при всичко включено (радио, вентилатор на макс и фарове) осъзнах, че фаровете най-много консумират и затова само тях изключвах.

Също, при тресене на всичко включено, като пусна само габарити - се оправя тресенето.

Жичкажиите се опитали да инсталират реле за фаровете, но се оказало, че динамото ми не зареждало достатъчно


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6484
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот vanesto » Сря 11 апр 2018 20:46


Алтернаторът ти плаче за ремонт, не знам какво се чудиш.


zhoro25
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 13 мар 2018 14:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот zhoro25 » Сря 11 апр 2018 20:48


Алтернатор - това динамо ли е?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 14525
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот stefan4o » Сря 11 апр 2018 20:50


Динамо е при жигулите и москвичите. При ФВ е генератор/алтернатор.


zhoro25
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 13 мар 2018 14:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот zhoro25 » Сря 11 апр 2018 20:52


Благодаря ви


zhoro25
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 13 мар 2018 14:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот zhoro25 » Сря 11 апр 2018 22:56


Да попитам, може ли да ми препоръчате майтори по моят проблем с алтернатора за Казанлък и/или Стара Загора?


Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11741
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот kris11 » Чет 12 апр 2018 9:13


stefan4o написа:Динамо е при жигулите и москвичите. При ФВ е генератор/алтернатор.

Грешен пост Стефане . Ладите са с алтернатор 3 фазен сх. Ларионов /първите с механичен реле регулатор,0т 2104/5 нагоре с електронен. /
Москвичите и те са с алтернатор /от 2140 иДнагоре. Москвич 1360 и надолу бяха с динамо


zhoro25
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 13 мар 2018 14:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот zhoro25 » Вто 12 юни 2018 22:07


Значи, пак се появиха глупостите.

Колата има проблем с притрисване. Понякога става на момента, друг път като е на празен ход.

Тази вечер останах и на празен ход установих, че както си "мърка" изведнъж започва да притрисва (падат оборотите). Стоя така с време и не се оправя.
Започах да изключвам системите - фаровете, без промяна, радиото и то, изключих духалката на парното и колата и се вдигнаха оборотите. После включих пак духалката на най-висока степен и нямаше проблем - стоях така 8мин (по часовник) и пак почна да притрисва. Пак направих целият тест, и само при изключването на парно-духалката се вдигаха оборотите (т.е. Тресенето спря).

Да не би да има някъде оттечка покрай парното?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6484
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот vanesto » Сря 13 юни 2018 5:05


Най-вероятно ти се губи вакуум от някой маркуч. Виж всички маркучи за въздух, и най-вече тези по картерната вентилация. Имах пробив в един маркуч по картерната вентилация, и по същия начин тресеше, като спра. Като сложих пръст на дупката, оборотите веднага се вдигаха. И кажи на майстора си, че на този мотор могат да се регулират оборотите механично, нищо че е инжекция, макар, че в случая няма да ти помогне, щото ако е от това, което съм ти писал, продължава да тресе, пробвал съм.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2231
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот Vasseto » Сря 13 юни 2018 5:50


zhoro25 написа:...Единственото, което бърникаха по колата преди това бе да направят фаровете да се включват автоматично като запаля колата и да се изключват като я изгася...


Здравей колега,
пробвай да го разкараш от колата и пак направи тестовете. Според мен не са го свързали както трябва.


zhoro25
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 13 мар 2018 14:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот zhoro25 » Сря 13 юни 2018 9:14


Колега, какво означава "да го разкараш от колата" не те разбрах?


Странното е, че днес съм с колата от 8:00 и вече съм навъртял над 140км, и нямам никакъв проблем. Даже в момента чакам един клиент вече 12 мин и колата не е претресла изобщо. Нагърчил съм ВСИЧКО - фарове, вентилатор на макс, перката на радиатора се включи преди малко и ЦД плеъра на висок звук - колата мърка.

Ще кажеш, че е обладана от демони :)

Няма смисъл да ходя при майстора, като сега всичко е наред нали?


Потребителски аватар
roly
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 18 окт 2011 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот roly » Сря 13 юни 2018 10:07


zhoro25 написа:Странното е, че днес нямам никакъв проблем.
Ще кажеш, че е обладана от демони :)


ФорумОт е известен със способностите на Екзорсист!
Демонот се е уплашил, че е разкрит и е отлетял да мъчи някой ръждясал опел. :mrgreen


zhoro25
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 13 мар 2018 14:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока

Мнениеот zhoro25 » Сря 13 юни 2018 12:52


Спрях колата за два часа и сега пак тръгнах с нея - пак започна да притрисва.

Ще се ходи на майстор май :(



Върни се в “Golf”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта