Здравейте,
Моето 1.8Т тип на мотора AGU има неоткриваем проблем....
Забива муцуната в движение и губи мощност,няма конкретни моменти,в които да го прави,не е свързано с конкретна ситуация,скорост,обороти.....
понякога го преодолява и продължава да се движи,в други моменти при гасене и стартиране на мотора работи без проблем.
Сутрин стартира,както трябва,но често се случва при първите 2-3 завъртания мотора да работи неравномерно и да няма мощност.
Обичайно дава грешка за дебитомер,но вече е подменен с нов оригинален БОШ с абсолютно същия номер и въпреки това номерата продължават.
Колата е закачана на диагностика много пъти и всеки път дава грешка в дебитомера,включително и преди ден.
Сменен е целия дросел на сляпо,правена е проба със смяна на ламбда.
"Проверени" са уж всички неща по колата от не един сервиз.
Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
Това че е нов дебитомера не е сигурно че е читав(имал съм такъв случай).Вземи от някой колега за пробата.Ако проблема остане проверете кабелите от дебитомера до компютъра и самия компютър.Какъв е точния код на грешката?
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 07 ное 2013 16:04
- Автомобил: Skoda Superb 1.8T
- Двигател: AWT 2003
Re: Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
Имах такъв проблем-прекъснат кабел на дебитомер към компютъра на колата. Колегата pavel1828 вероятно е прав.
Re: Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
pavel1828 написа:Това че е нов дебитомера не е сигурно че е читав(имал съм такъв случай).Вземи от някой колега за пробата.Ако проблема остане проверете кабелите от дебитомера до компютъра и самия компютър.Какъв е точния код на грешката?
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Thursday, 26 April 2018, 19:04:26:0
Control Module Part Number: 06A 906 018 CJ
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D01
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00001
4 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
Виждам че има грешка и за кислородния сензор.Всички грешки за прекъсващи не постоянни.Трябва ти добър майстор.Прегледайте инсталацията и компютъра.
Re: Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
Проблема не е постоянен, а се проявява през някакви неточни интервали от време,от седмица не е правила никакви номера.
Това ме навежда на мисълта,че не е маркуч или въздуховод,защото,ако има сцепен такъв проблема ще е постоянен и съответно по-лесен за откриване...
Кръгът се затваря около електрически проблем или компютър....
Това ме навежда на мисълта,че не е маркуч или въздуховод,защото,ако има сцепен такъв проблема ще е постоянен и съответно по-лесен за откриване...
Кръгът се затваря около електрически проблем или компютър....
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
това чудо на техниката нали има клапи в смук. колектор ??
- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
viking написа:Здравейте,
Моето 1.8Т тип на мотора AGU има неоткриваем проблем....
Забива муцуната в движение и губи мощност,няма конкретни моменти,в които да го прави,не е свързано с конкретна ситуация,скорост,обороти.....
понякога го преодолява и продължава да се движи,в други моменти при гасене и стартиране на мотора работи без проблем.
Сутрин стартира,както трябва,но често се случва при първите 2-3 завъртания мотора да работи неравномерно и да няма мощност.
Обичайно дава грешка за дебитомер,но вече е подменен с нов оригинален БОШ с абсолютно същия номер и въпреки това номерата продължават.
Колата е закачана на диагностика много пъти и всеки път дава грешка в дебитомера,включително и преди ден.
Сменен е целия дросел на сляпо,правена е проба със смяна на ламбда.
"Проверени" са уж всички неща по колата от не един сервиз.
и аз съм с подобни оплаквания и не съм открил решението още.а и днес ми излязоха странни грешки
2 Faults Found:
01257 - Idling Speed Stabilization Valve (N71) -- (работещ)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent--
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer --( няма такъв )
P1570 - 35-10 - - Intermittent
ще следя развитието.ако има такова пиши...
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
Провери си захранващите напрежения на дебитомера, 12 волта и 5 волта, ако знаеш типа на дебитомера търси в гугъл схемата на свързване, там Бош дават на кое краче какво е свързано и колко са стойностите.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 29 яну 2012 9:35
- Автомобил: golf 3 GL
- Двигател: aam 1.8
- Местоположение: г делчев
Re: Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
имах подобен проблем заради температурен датчик.
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
Според мен имаш неотчетен въздух....
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
Според мен имаш неотчетен въздух....
- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: Неоткриваем проблем с 1.8Т - AGU мотор
Здравейте отново.при мен има малко развитие.след като шунтирах буксата на снопа пред двигателя тоците се оправиха.ще наблюдавам да няма и някъде другаде проблем със слаби връзки...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772, tdi fen, Zdravkov94 и 211 госта