Привет на всички, скоро се сдобих с един боец 1,8Т До тук всичко е 6 с колата, но вчера ми направи следният проблем. Карах я напълно нормално и изведнъж температурата скочи до 120-130 градуса. Пуснах я по инерция, пуснах парното(въпреки, че се изпотих след като видях стрелката) и след няма и 10 секунди си се върна на 90. Огледах отвсякъде всичко и нищо не останових, дори и перките не се бяха включили. Днес я покарах със закачен Вагком и температурата варираше между 100 и 115 градуса на стъпка по показания на компа, а стрелката си стоеше на 90... Карах я половин час, докато в един момент пак не се случи същото, стрелката удари 130, на компа също и след няма и 10 секунди пак се върна на 90.
От какво може да се получава подобно нещо? Възможно ли е температурния датчик да се побърква? На място работи сумати време и стои на 90 без да мръдне. Има ли шанс термостата чат пат да не отговаря навреме и изобщо възможно ли е толкова рязко да загрее/охлади? Термостата го смених преди 2 седмици.
По принцип какви са нормалните стойности на температурата при нормално каране и при побой?
Четох много оплаквания от въпросния датчик, но всеки казва, че показва ниски стойности.
Благодаря предварително, поздрави :)
Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем
Работят ли перките въобще?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 29 апр 2018 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем
Да, по-принцип си включват. Когато я прибирам в гаража, редовно работят.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем
За 10 сек няма как да загрее/охлади. Сменяй темп. датчик. Провери му първо буксата и кабела.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 29 апр 2018 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем
По буксата и кабела всичко изглежда наред. С какъв датчик предлагате да го сменя? Предлагат ми BERU и Delfi-Bilstein.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем
Провери бушоните над Акумулатора за разстопяване!
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем
Ако се окаже че е от датчика си купи оригинален - около 50 лева е.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем
Колега, имах същия проблем, само че двигателя ми е без турбо. Проблема се оказа темп. датчик на водата (тройника). Смених го (марка не помня) и всичко заспа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта