Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Hboyadzhiev
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 29 апр 2018 22:14
Автомобил:
Двигател:

Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем

Мнениеот Hboyadzhiev » Нед 29 апр 2018 22:53


Привет на всички, скоро се сдобих с един боец 1,8Т :c020 До тук всичко е 6 с колата, но вчера ми направи следният проблем. Карах я напълно нормално и изведнъж температурата скочи до 120-130 градуса. Пуснах я по инерция, пуснах парното(въпреки, че се изпотих след като видях стрелката) и след няма и 10 секунди си се върна на 90. Огледах отвсякъде всичко и нищо не останових, дори и перките не се бяха включили. Днес я покарах със закачен Вагком и температурата варираше между 100 и 115 градуса на стъпка по показания на компа, а стрелката си стоеше на 90... Карах я половин час, докато в един момент пак не се случи същото, стрелката удари 130, на компа също и след няма и 10 секунди пак се върна на 90.
От какво може да се получава подобно нещо? Възможно ли е температурния датчик да се побърква? На място работи сумати време и стои на 90 без да мръдне. Има ли шанс термостата чат пат да не отговаря навреме и изобщо възможно ли е толкова рязко да загрее/охлади? Термостата го смених преди 2 седмици.
По принцип какви са нормалните стойности на температурата при нормално каране и при побой?

Четох много оплаквания от въпросния датчик, но всеки казва, че показва ниски стойности.
Благодаря предварително, поздрави :)




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем

Мнениеот goppa » Пон 30 апр 2018 5:47


Работят ли перките въобще?


Hboyadzhiev
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 29 апр 2018 22:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем

Мнениеот Hboyadzhiev » Пон 30 апр 2018 15:35


Да, по-принцип си включват. Когато я прибирам в гаража, редовно работят.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем

Мнениеот vanesto » Пон 30 апр 2018 15:56


За 10 сек няма как да загрее/охлади. Сменяй темп. датчик. Провери му първо буксата и кабела.


Hboyadzhiev
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 29 апр 2018 22:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем

Мнениеот Hboyadzhiev » Пон 30 апр 2018 20:57


По буксата и кабела всичко изглежда наред. С какъв датчик предлагате да го сменя? Предлагат ми BERU и Delfi-Bilstein.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем

Мнениеот pas1.8mi » Сря 02 май 2018 15:47


Провери бушоните над Акумулатора за разстопяване! icon_idea


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем

Мнениеот KBK » Сря 02 май 2018 18:37


Ако се окаже че е от датчика си купи оригинален - около 50 лева е.


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф МК4 2000г. 1,8Т - температурен проблем

Мнениеот dushanov » Съб 05 май 2018 16:16


Колега, имах същия проблем, само че двигателя ми е без турбо. Проблема се оказа темп. датчик на водата (тройника). Смених го (марка не помня) и всичко заспа.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта