Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
не е от дросела
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Проблема стана вече БИГ проблем,онзи ден както си карах и той си се лашкаше ми писна и му заварих газта
Оказа се,че прекъсвач пак няма и подмина 7500 об. и хоп 4-ти цилиндър изчезна и си продължих на 3.
Още на същия ден я закарах да видим какво се случва вътре и се оказа близка среща изп.клапан-бутало .В следствие на което клапана беше крив.Беше се счупила тарелката или там както и казват и клапана не е успял да се затвори на време.
За всички които сега ще кажат това е защото я караш на газ...главата и клапаните бяха като нови,вътре всичко бяло и няма грам нагар по тях.Клапаните не са се вкопали и въобще всичко изглеждаше много добре.
Предполагаме,че повдигача не е работил коректно или тарелката е била тръгнала и от там е правила проблемите с лашкането,но докато не покарам не мога да кажа на 100%
Сега другия проблем на AGG е намирането на части за него,не че ги няма но трябва да се сравняват със старите.
Клапаните са му различни от 2Е и повдигачите също.Предполагам и буталата,но до там не сме стигали.
Оказа се,че прекъсвач пак няма и подмина 7500 об. и хоп 4-ти цилиндър изчезна и си продължих на 3.
Още на същия ден я закарах да видим какво се случва вътре и се оказа близка среща изп.клапан-бутало .В следствие на което клапана беше крив.Беше се счупила тарелката или там както и казват и клапана не е успял да се затвори на време.
За всички които сега ще кажат това е защото я караш на газ...главата и клапаните бяха като нови,вътре всичко бяло и няма грам нагар по тях.Клапаните не са се вкопали и въобще всичко изглеждаше много добре.
Предполагаме,че повдигача не е работил коректно или тарелката е била тръгнала и от там е правила проблемите с лашкането,но докато не покарам не мога да кажа на 100%
Сега другия проблем на AGG е намирането на части за него,не че ги няма но трябва да се сравняват със старите.
Клапаните са му различни от 2Е и повдигачите също.Предполагам и буталата,но до там не сме стигали.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Е,не са вкопани клапани,ама пак е там проблема....
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Буталата са различни.
Виж в моята тема.
Ваското 1 е качил снимки.
На 2Е и АГГ.
Виж в моята тема.
Ваското 1 е качил снимки.
На 2Е и АГГ.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Zdravko Zankov написа:Буталата са различни.
Виж в моята тема.
Ваското 1 е качил снимки.
На 2Е и АГГ.
На АГГ са различни и от АДУ по-къси/. Не помня но някъде 96/97 сменят и диаметъра на стержените на клапаните.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Да диаметъра е 7 мм на 2Е е 8мм
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Zdravko Zankov написа:Ей,стига спами бре.
С това масло какво прави?
Знаеш ли?
Два бара разлика не е сериозен проблем.
Точно с масло, налято през свещите се диагностицират сегментите.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
@ "Предполагаме,че повдигача не е работил коректно или тарелката е била тръгнала "
А нямаше ли на загрял двигател при ПХ характерно тракане ?
Абе Сандо - мани го тоя Гол и си купи Ван като хората ADY - не се лакоми за АТМ
А нямаше ли на загрял двигател при ПХ характерно тракане ?
Абе Сандо - мани го тоя Гол и си купи Ван като хората ADY - не се лакоми за АТМ
Последна промяна от kris11 на Пет 08 юни 2018 18:37, променено общо 1 път.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Изкривен/ударен/ и т.н. клапан се хваща по компресията.Но пък да няма гърмежи,да няма и прекъсвач...не ми е ясно каква е връзката.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
До последно мотора си работеше перфектно(освен на празен ход топъл).Никога не е тропал,дори и в най-големите студове.
Вървеше си идеално като изключим лашкането когато се опитвам да поддържам определена скорост.Вътре и аз се изненадах,но всичко беше чисто и без нагар.Никакви признаци до последно за недобре работещ клапан.
Така му се шашкаше компютъра,че предполагам от това не е имала прекъсвач.
Просто ми писна и си рекох,че ако се чупи да се чупи сега и натиснах газта до дупка и наистина се счупи
Днес си взех колата и си работи и върви по същия начин както преди,но вече го няма прекъсването на място(за сега )
По главата е правено:Шлайф,нов клапан,нов повдигач,нова тарелка,напасване на капани,нови гарнитури където има,нови гумички.
Извода поне за мен е,че тоя мотор има адски чувствителна електроника и от най-малката промяна се побърква компютъра,иначе като качество и изработка си е топ и поне за мен е идеален за всекидневка.
Последната простотия която върших една сутрин е как един "батка" ц-класа 220 CDI се опта да ме изпревари от дясно,но не му се получи нещо.Гоуфо го наказа,но вече не правя такива простотии,понеже камери дебнат от всеки храст.
Вървеше си идеално като изключим лашкането когато се опитвам да поддържам определена скорост.Вътре и аз се изненадах,но всичко беше чисто и без нагар.Никакви признаци до последно за недобре работещ клапан.
Така му се шашкаше компютъра,че предполагам от това не е имала прекъсвач.
Просто ми писна и си рекох,че ако се чупи да се чупи сега и натиснах газта до дупка и наистина се счупи
Днес си взех колата и си работи и върви по същия начин както преди,но вече го няма прекъсването на място(за сега )
По главата е правено:Шлайф,нов клапан,нов повдигач,нова тарелка,напасване на капани,нови гарнитури където има,нови гумички.
Извода поне за мен е,че тоя мотор има адски чувствителна електроника и от най-малката промяна се побърква компютъра,иначе като качество и изработка си е топ и поне за мен е идеален за всекидневка.
Последната простотия която върших една сутрин е как един "батка" ц-класа 220 CDI се опта да ме изпревари от дясно,но не му се получи нещо.Гоуфо го наказа,но вече не правя такива простотии,понеже камери дебнат от всеки храст.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Що се инати до последно и не отворихте клапаните-даже и майстора ти ,ти го каза ,че имал съмнения за клапани.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Всъщност не е било от клапаните,по скоро от повдигач Аз си го обяснявам,че като загрее маслото и стане по-рядко е имало аномалия с повдигача на изпускателния клапан?Първия майстор се съмняваше във всмукателните клапани,понеже според него имало повишено налягане в колектора,а се удари изпускателен,който при теста преди да се счупи показа 12 бара налягане Шантава работа
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Стария проблем се завърна с нови сили.Лека полека пак започна да тресе на празен ход и съответно пак опитва да придърпва в движение Естествено на топъл мотор.След пълна ревизия на главата,остава проблема да е по електрониката.
Понеже вече съм фалит,ще я закарам другия месец на най-големия майстор в региона да видим той какво ще каже по въпроса с тресящото чудо.
Понеже вече съм фалит,ще я закарам другия месец на най-големия майстор в региона да видим той какво ще каже по въпроса с тресящото чудо.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Водния дух1 написа:Що се инати до последно и не отворихте клапаните-даже и майстора ти ,ти го каза ,че имал съмнения за клапани.
Bai Sando написа:След пълна ревизия на главата,остава проблема да е по електрониката.
Айде сега всички нарочили клапаните да кажат нещо по въпроса.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Предавам се,ама не напълно...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 180 госта