Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Sstefaan84 » Вто 12 юни 2018 12:27


Не вярвам проблема да ти е в налягането, а просто ти споделям моите наблюдения от такива уреди. Единя на абс го сложих поради светеща лампа и зумер , на афн пък свръх налягане блокирал клапан на помпата,тогава прекъсваше и гаснеше мотора но правеше 15бара. Имам тема за него ,оправи се след смяна на помпа.




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Пет 22 юни 2018 18:51


Проблема е на половина решен.След като купих нов датчик за темп. на охл.течност,понеже се съмнявах в него,естествено промяна никаква.Проверих всяка жичка отиваща до компютъра за проводимост,всичко си му е здраво и по схема...
Днес си поиграхме с настройките на газовата и като увеличихме коефициента на газовите времена на 1.55 съответно свали времената на бензин и те станаха от 4.44 мс. на 3.2-3.3 на празен ход и загрял мотор.Работата на мотора се промени и заработи отлично както преди.Това само на газ.Щом пусна на бензин,времената на бензиновите дюзи пак скачат на 4.5-5 мс. и съответно мотора работи зле и придърпва.Нямам обяснение как се получава,но за сега ще я карам така :gruebel
Поне вече става за нормално каране.Пробвах да я карам и без газов компютър като се съмнявах той да не бърка нещо бензиновия,но никаква промяна нямаше...феномен :bowdown


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот radotom » Пет 22 юни 2018 19:56


radotom написа:А на топъл двигател, когато на празен ход показва 2 бара, колко показва на 2 000 оборота и евентуално, на 4 500-5000 ?

Ни щеш си признааш, мааму стара :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Пет 22 юни 2018 21:20


Утре ще ти напиша,но е някъде около 4-5 бара. :smile


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Нед 24 юни 2018 15:45


Студен мотор държи 5 бара на 1000 об.
При напълно загрял 1.3 бара на 800 об.
При 2000 об е към 4 бара
При 3000 об отива 5 бара
Над 3000 об повече от 6 бара не вдига.
2 бара на празен ход държи при не напълно загрял мотор или около 70-80 гр.на водата,това са някъде 50-60 гр. на маслото по МФА.
От както имам уреди винаги толкова са си показвали.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот radotom » Нед 24 юни 2018 18:19


Bai Sando написа:Над 3000 об повече от 6 бара не вдига.

То всъщност това беше важното
Значи няма да е от налягане на маслото мизерията :rolleyes


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Пон 25 юни 2018 5:28


Нещо по електрониката е,но кое така и не разбрах.Мерих всеки кабел пин по пин до широката букса на ЕКУ-то и нищо няма прекъснато.На бензин дави при топъл мотор и това си е,дори и с изваден датчик на темп. няма промняна в работата на мотора.
Остава проблема да е някъде по бензиновия ЕКУ.Температура си отчита,но това не влияе на работата му,все едно я игнорира.
Единствено успяхме да му намалим бензиновите времена на 3.3 мс като му увеличихме коефициента на газ.Така паднаха от 4.5 на 3.3 и естествено изглади работата на газ и сега си работи както преди.
Обаче мине ли на бензин пак си кове 4.5 мс. и се почва едно тресене и пукане в ауспуха от богата смес...


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Spas » Пон 25 юни 2018 8:51


Добре де, смени го тоя комп, дори и само за проба.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот kris11 » Пон 25 юни 2018 8:55


Bai Sando написа:Обаче мине ли на бензин пак си кове 4.5 мс. и се почва едно тресене и пукане в ауспуха от богата смес...

Не знам как ще минеш ГТП.
Преди да започне темата - какво си пипал , сменял, ремонтирал по двигателя?
Казваш, че и с друг комп го има проблема - значи периферията : дебитомер, налягане след б. помпа, дюзи :screwy

@ Спас "Мистерията се задълбочава.Сменихме преди малко компютъра от същия голф с АГГ и работи по същия начин. :no "
Това го е писал на 23.05


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Пон 25 юни 2018 13:12


И с друг пробвах и пак тресеше,но като че една идея по-малко.Но този от който пробвах,се кара с обикновена газова и на бензин не работеше и той много добре,та не съм на 100 % сигурен че и неговия комп. е ок.
Преглед минах миналата седмица на газ,като тресеше обичайно но нищо не ми казаха.Само да си регистрирам газовата,но това ми го казват всяка година.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот kris11 » Чет 28 юни 2018 8:52


Гледал ли си импулсите на л.сонда при загрял двигател и на бензин ?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Чет 28 юни 2018 9:09


На бензин на загрял мотор забива на богата смес,като мине на газ си шари нормално.Това го гледам от фобоса на газовата.
За сега си я карам така и си върви и гори нормално(на газ де).С 10 лв минах към 115 км смесено :smile


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот kris11 » Чет 28 юни 2018 19:18


Bai Sando написа:На бензин на загрял мотор забива на богата смес,като мине на газ си шари нормално.Това го гледам от фобоса на газовата.

Гледай ги с VagCom / VCDS - дали има отрицателни стойности / под нулата. Ако и падне осцилоскоп гледай времената на импулсите мсек. както е дърта сондата при теб е и ленива - дава грешни данни кък компо-та и оттам времената са големи. Фледай и дали са стърмни фронтовете на импулсите.
Нова сонда е 120 лв.
Провери дали сондата още има подгрев / не е прекъснал или кабеляка към сондата/.
Друго като идея сравни куплунзите на AGG i ADY компо -ти. И 2 те са Симос на Сименс. Почти съм сигурен ,че пиновете съвпадат. Вземи си 1 комп от ADY -от надежден автомобил - Шаран :wink , че там макс. върт. е на 2400 об
Засега идеи повече няма.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем

Мнениеот Bai Sando » Чет 28 юни 2018 23:05


И без сонда съм карал и със сонда и неще.
Преди когато си работеше нормално съм си правил експеримент без сонда,без маф сензор и пак си вървеше перфектно.Единствено имаше разлика ако му откача темп. датчик,че трудно палеше на топла.Сега с него и без него все стои богата смес.Не мисля да инвестирам повече в него,че последно му взех 4 нови 15-ки гуми и мисля с това да приключа.
Иначе който го е виждал по съборите знае за колко запазена кола става въпрос и за това не ми се разделя с него.За всекидневка е идеална :smile


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем

Мнениеот genov1 » Пет 27 юли 2018 8:28


Тва мирише на някакво зверско предварение, щом като обогатиш сместа се оправя. Гледали ли сте центровката
Виж и ангренажа да не е прескочил зъб
Пробвай с друг комутатор



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bigold и 93 госта