Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13423
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот kris11 » Нед 10 юни 2018 15:43


Сандо пробвай смяна на ДКВ / вземи назаем, но оргинал , а не оргиналдъ. Него на диагностика не можеш го хвана.Ако спре да работи - недвижимо имущество.




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Нед 10 юни 2018 22:36


A защо само на топъл мотор по дяволите :banghead
Започвам да си мисля,дали може да е от маслото нещо...като загрее да става като пикня и да не отварят повдигачите адекватно.
Но си работи както преди без никакви шумове иначе.
Клапаните бяха в перфектно здраве като цяло(освен кривия,който явно не издържа на напъна от 8000 об :mhihi )
За сега няма да пипам нищо и я оставям в това и състояние.На края на месеца ще има развитие като я закарам при "баш майстора" да си каже и той мнението и ако и той не успее,викам попа да е опее :bishop
Жалко,защото в колата има много хляб още...да беше някоя изгнила кочина въобще нямаше да се занимавам...


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот batVenci » Пон 11 юни 2018 8:17


Bai Sando написа:A защо само на топъл мотор по дяволите :banghead

То и моя познат така страда години наред, в горещо време не можеше да запали когато мотора му е топъл. После ми каза, че проблема бил от лоша връзка към компютъра...


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13423
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот kris11 » Пон 11 юни 2018 8:23


Bai Sando написа:Започвам да си мисля,дали може да е от маслото нещо...като загрее да става като пикня и да не отварят повдигачите адекватно.

При рядко масло/ ниско налягане/ ще тракат повдигачите като шевна машина


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Пон 11 юни 2018 9:59


Не тракат,на уреда вътре ми показва 2 бара на празен ход и топъл двигател.
За сега я оставям така,на заплата ще я водя на друг доктор.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19117
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот stefan4o » Пон 11 юни 2018 10:01


2 бара на празен ход е ОК, според мен. Вероятно имаш проблем по електриката с някоя връзка.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Пон 11 юни 2018 10:18


И аз така мисля,но доктора ще каже.Аз поне се изчерпах и пробвах всичко за което се сетих.
Това колите са голяма гад,усеща че ще мине на заден план заради 2-ката и почва да прави чалъми.Като жените са :mhihi


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Spas » Пон 11 юни 2018 10:24


Bai Sando написа:Не тракат,на уреда вътре ми показва 2 бара на празен ход и топъл двигател.
За сега я оставям така,на заплата ще я водя на друг доктор.


По-принцип трябва да са 2 бара на 2000 оборота. Пробвай, като подадеш газ, да видиш дали няма да има някаква разлика.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Водния дух1 » Пон 11 юни 2018 17:58


Спомням си,преди 2-3месеца един колега с Г4 ,само ,че беше печка му тресеше и се оказа,нещо свързано с маслената помпа,или някакакъв масл. клапан ли беше ,или регулатор .Вдигаше много голямо налягане маслото по някое време .Сандо ,ти като мери налягането,еднократно ли беше или я кара с манометъра? Става въпрос за колега ,тук във форума,ма не мога да си спомня заглавието на темата


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Пон 11 юни 2018 22:43


Уредите са ми волтметър и налягане на маслото.Имам ги от около 3-4 години и винаги толкова си показват,разбирам да има някакво отклонение понеже са китайчета,но не е нещо фрапиращо.
Ето една снимка от архива когато ги слагах.Тука мисля е на студен мотор към 5 бара.На топъл пада около 2.
Изображение


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13423
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот kris11 » Вто 12 юни 2018 9:42


Сандо пробвай на студен двигател да стоплиш ДКВ с пистолет за горещ въздух / малко гъзурчене в предвид местоположението му, но пък бърза проверка дали ще излезе от датчика при стопляне./ Друг вариант е , ако имаш осцилограф да сравниш импулсите от датчика при студен и при топъл двигател.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот radotom » Вто 12 юни 2018 10:50


Bai Sando написа:Уредите са ми волтметър и налягане на маслото.
Тука мисля е на студен мотор към 5 бара.На топъл пада около 2.

А на топъл двигател, когато на празен ход показва 2 бара, колко показва на 2 000 оборота и евентуално, на 4 500-5000 ?


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Spas » Вто 12 юни 2018 11:31


Моята лична препоръка за теб е да премериш налягането на маслото с професионален манометър, закрепен директно на мястото на датчика. Тоя китаец ама никаква вяра му нямам. Ако няма 2 бара на 2000 оборота на загряла кола, проблема е ясен.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Sstefaan84 » Вто 12 юни 2018 12:09


2бара на празен ход е доста. Тези китайчета не са от наи-точните. Имам две коли с манометри(механични), и на загрял мотор, говора загрял освен 90°С на антифриза,а и на маслото. И на двете ми коли (АБС,АФН)при каране по магистрала с по високи обороти после на пх.налягането е под 1бар.
При студен мотор (абс) с мотул 15в50 отиваше към 8бар, афн с 5в40 6бар.
Слагах същото китаиче и не ме кефи ,при мен имаше значение дори от каде дърпам тока , дали пускам форове мигачи, всичко влиаеше на уреда, и затова го махнах и сложих механичен.
Погледни в аутодатата , колко налягане искат при теб, при мен на абс искат мин. 2бар-2000об-80°Смасло.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Вто 12 юни 2018 12:22


Ще погледна после на какви обороти колко показва,но винаги си е отчитало толкова дори и когато мотора си работеше нормално.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: lubomir911 и 67 госта