Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Курт Деликуртев » Чет 17 май 2018 20:37


Масълцето уплътнява временно сегментите и така се постига повишаване на компресията, това е знак, че проблема е отдолу, анадъмо?

Ако обаче няма промени проблем са клапаните!




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Чет 17 май 2018 21:09


На тоя мотор съм му направил макс 50 000 км на газ.Преди това нямаше.
Виждал съм коли с по 3 бара разлика и пак работят.
50 000 км са нищо пробег.А мотора си е ок,не пуши не гори масло не щрака....


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 17 май 2018 21:10


Не са клапаните.


Потребителски аватар
tomata
Мнения: 483
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
Двигател: AWT AWC
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот tomata » Чет 17 май 2018 21:13


На съседа голфа аек мотор. Подобни симтоми.. Смени кабели, свещи, капачка, палец, лан сонда, дебитомер, датчик за температурата, ком от морга и мре неще. На компа даваше грешки за дебитомер и лан сонда. После изчезваха, пак се появяваха, майстори му казваха издухан клапан от газта...гарнитура...
Накрая откри 6 изядени жици от плъх към компа на колата. Настави ги... колата мърка. Това е голф не е ситроен да издухва клапани за закуска
Някои в пазарджик плюят "васко да го еба", но аз съм много доволен от него. Защо неотидеш при него


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот pe6kata » Чет 17 май 2018 22:00


Bai Sando написа:Вчера когато зачестиха проблемите,колата беше поизстинала и като я паркирах да я закачим на лаптопа,тя вече работеше зле.А сондата още не отчиташе.По едно време като стигна към 70 гр. тя почна да шари,но промяна в работата нямаше.От ауспуха миришеше на куче.
На газ я обогатихме нарочно,та да може да поуспокои работата,но на бензин си остана зле.Така я закарах пред нас и тая сутрин паля и все едно нищо не е било.Мотора работи екстра.Реших да ида до село и след точно 5км каране проблема се завърна с пълни сили :banghead
Пробвах да откача клемата,но промяна няма.
Единствено не съм пробвал да сменя бензиновия компютър и ако и с него не иска вече не знам и аз.


Идеята ми беше да откачиш за известно време клемата, заедно с ламбда сондата. И след това да пробваш да покараш без сонда.
Компресията е в граници, 2 бара разлика не са никакъв проблем.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Пет 18 май 2018 5:51


Ще пробвам да сменя компютъра на колата със същия от АГГ.Преди малко се прибрах от нощна и минах към 15 км без никакви ядове.Работи часовник и на двете горива,макар,че на газ я завишихме изкуствено онзи ден.
Направих и 2 старта на правата към Драгор както аз си знам :mhihi Върви си екстра.
Ще прегледам всички кабели покрай мотора и чистачките за следи от гризачи,понеже цяла зима стоя на село в гаража,но според мен има нещо в компа.Не може един ден да върви,един да работи като трактор.
Ще пробвам и с откачен акумулатор за цяла нощ. :th_up


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот stefan4o » Пет 18 май 2018 6:06


Санде, ако имате плъхове няма да е лошо да видиш и за ядени кабели.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот kris11 » Пет 18 май 2018 11:10


@ "Сондата почва да работи като стигне към 70 гр.И си шари нормално."
Сандо премери дали не е прекъснат подгрева на сондата / белите/. А и дали има напрежение там при студен двигател .Поне стават лесно и 2 те измервания.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Пет 18 май 2018 17:09


Прегледах кабелните снопове и няма никъде следи от гризано.На работещ мотор не променя работата при баране на букси и и кабели.Остава проблема да е в бензиновия компютър.Днес цял ден колата работи идеално.
Преди малко закачих фобоса на лаптопа и гледам налягане в колекторите е 0.39/0.40 според неговия мап.
Нормални ли са тия стойности за мотор с "проблемни клапани" което се опитват да ме убедят :rolleyes


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот stefan4o » Пет 18 май 2018 17:12


По спомен на ПХ подналягането е със стойности около -0.6-0.8 бара.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 18 май 2018 17:44


Бай Сандо,некой те къпе с ладка вОда за тия клапани.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Пет 18 май 2018 17:59


Опитват се,но няма как да стане.Представям си как на някой неразбиращ човечец ще му отворят мотора за няма нищо :neutral
Той проблема ще се появи пак,но до тогава няма да барам нищо,направо слагам другия компютър да съм на 101% че проблема е в него.То вече не остана какво да проверявам.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот kris11 » Пет 18 май 2018 18:39


Сандо стига глупости с клапани. Не си с кашкавалените на следващото поколение.
Измери това за което писах по-горе. Компа се шашка от грешни данни. Миналата година и аз се шашках ту сонда , ту дебитомер по грешки. Купих нова сонда. Триене , чистене и спи града.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 18 май 2018 18:55


Крис 11,за клапани говорим.
Не сегменти.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Курт Деликуртев » Пет 18 май 2018 19:05


Никой не го къпе за клапани, става въпрос с едно повторно мерене на компресия с добавка на малко масълце във всеки цилиндър да се направи правилна дефектация, щото без нея се въртите с вързани очи и само се изказват догадки.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bigold и 76 госта