Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем

Мнениеот Bai Sando » Чет 17 май 2018 18:10


Колеги от 1-2 седмици голфчето взе да прави проблеми.
Сутрин паля,минава си на газ няма ядове.След 5 минути като загрее се почва.Тресе,мирише на неизгоряло гориво,няма тяга.
Това и на газ и на бензин.
Какво смених аз от голф със същия мотор за проба..дебитомер,капачка с кабели,темп.датчик,бобина.Ефект нула.
На диагностика показва повишени времена на бензиновите инжектори на 6 м.с вместо на 3.Всичко друго си работи и отчита правилно.
Закарах я на един познат майстор който прави диагностики и установи,че имам повишено налягане в колекторите,преди това пръска целия мотор със спрей за съмнение да не смуче въздух от някъде,но няма.
Оставаше ни само да замерим компресията и се оказа,че на 1-4 е 12 а на 2-3 около 10.Това на загрял мотор.
Каза ми че е възможно да има проблем със клапани и от там да се побърква компютъра :rolleyes
Остана само на студен мотор да замеря компресията.Възможно ли е от това да прави проблемите? :gruebel
От щеката не духа грам,но като отвия капачката на маслото е повечко от преди и мотора леко променя работата си.




batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот batVenci » Чет 17 май 2018 18:25


Може термодатчика да лъже компютъра, че двигателя е студен, при загрят двигател, и тогава компютъра да подава богата смес, като при студен двигател. Не е лошо да се провери термодатчика за коректни показания при загрят двигател. Възможно е, и някое кабелче във веригата на термодатчика да прави проблеми...


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 17 май 2018 18:27


Я вижте ламбда сондата.
Почти съм сигурен,че увеличението на времето е от нея.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот kris11 » Чет 17 май 2018 19:12


Zdravko Zankov написа:Я вижте ламбда сондата.
Почти съм сигурен,че увеличението на времето е от нея.

Бат Сандо имам нова новеничка Бош сонда :wink
немонтирана в ориг. опаковка LS 3548 , 0 258 003 548 -760

Последна промяна от kris11 на Пет 18 май 2018 11:03, променено общо 1 път.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 17 май 2018 19:14


На колата,или в склада?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Чет 17 май 2018 19:24


Датчика показва вярно.И аз първо в него се усъмних.
Сондата почва да работи като стигне към 70 гр.И си шари нормално.
Когато почна да прави мизериите,я откачих,но промяна нямаше.
Правил съм си експерименти да карам с откачена сонда и дебитомер и колата си работеше нормално,това преди когато колата си работеше добре.Сега нищо не помага.
Днес при другия майстор който я закачи на ваг-ком му показваше нормални времена на бензина,но въпреки това двигателя не работи равномерно и припуква по ауспусите :icon_sad
Като опитам да задържа на 2000-3000 об. се усеща едно лашкане,като когато караш на 4-та с 20 км/ч.Това предполагам е от богатата смес,иначе във високите си върви нормално,докато не закротя с постоянна скорост.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот bobocamaro » Чет 17 май 2018 19:35


Друго делко имаш ли да сложиш.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот pe6kata » Чет 17 май 2018 19:54


В момента, в който мотора почва да работи по сонда, и се прецаква работата на мотора. Много вероятно е да си с погрешна сонда :exclaim

Имал съм доста ядове с подобен проблем, задължително прави ресет на компютъра, махайки клемата на акумулатора за известно време, с ваг-кома не става...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Чет 17 май 2018 20:09


Вчера когато зачестиха проблемите,колата беше поизстинала и като я паркирах да я закачим на лаптопа,тя вече работеше зле.А сондата още не отчиташе.По едно време като стигна към 70 гр. тя почна да шари,но промяна в работата нямаше.От ауспуха миришеше на куче.
На газ я обогатихме нарочно,та да може да поуспокои работата,но на бензин си остана зле.Така я закарах пред нас и тая сутрин паля и все едно нищо не е било.Мотора работи екстра.Реших да ида до село и след точно 5км каране проблема се завърна с пълни сили :banghead
Пробвах да откача клемата,но промяна няма.
Единствено не съм пробвал да сменя бензиновия компютър и ако и с него не иска вече не знам и аз.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Водния дух1 » Чет 17 май 2018 20:14


Проблема ти е в клапаните. Как се наричаше-пропаднали клапани -или вкопани - в резултат на карането на газ.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Bai Sando » Чет 17 май 2018 20:20


И майстора в това се съмнява,но не трябва ли да са пропаднали изпускателните клапани :rolleyes
При мен има повишено налягене във всмукателния колектор според него,което ще рече,че не държат всмукателните или бъркам аз някъде.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот stefan4o » Чет 17 май 2018 20:21


Според мен са изпускателните. Вие как точно сте мерили налягане във всмукателния? Там има вакуум.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 17 май 2018 20:25


И колко км има на газ тая кола?


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Курт Деликуртев » Чет 17 май 2018 20:29


Сандо, 2 бара разлика между цилиндрите не е добре! В моята книжка към манометъра дават граница от 1,5 бара.

Ако майсторът се е съмнявал за клапаните сипа ли малко масло във всеки цилиндър и после пак да премери? Щото ако няма промени в показанията е сигурно от клапаните, ако се вдигне компресията е от бутала или сигменти.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 17 май 2018 20:31


Ей,стига спами бре.
С това масло какво прави?
Знаеш ли?
Два бара разлика не е сериозен проблем.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта