Понеже има спукана мембрана на вакуумрегулатора на делкото и след смяна на хол датчик ,така я е взел човека,имам съмнение че аванса не е настроен правилно.Пали някак трудно с повече въртене и някак трудно се изфорсирва,като претрисане се получава.
Всичко по запалителната система е сменено.
Мембраната ще се смени,но колко точно трябва да е аванса за този двигател и някакви особености има ли при процедурата откачане на вакуми или температурни датчици?
1.3 NZ инжекцион.
Предварение запалване голф2 1.3digijet
- stefan4o
- Мнения: 19153
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Предварение запалване голф2 1.3digijet
5-6 градуса преди ГМТ мисля беше тоя мотор. Но дали с изваден вакуум или с включен регулатор трябва да видя в аутодата.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Предварение запалване голф2 1.3digijet
Много благодаря!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта