Здравейте.
Притежател съм на голфче 1.6, 75 к.с., моноинжкцион.
От едно известно време, сутрин - при първоначално палене двигателят върти около 10 сек. И тогава пали. Преди палеше от четвърт. След това няма никакъв проблем с паленето. Преди около година съм сменил дистрибутор, палец, свещи...... колата палеше без проблем. Възможно ли е проблема да идва от температурния датчик / жълт опръстен/.
При студен двигател замерих крачета 1 и 3. Показанието е 1200 ома. При включена перка е 100-115 ома. Може ли от тук да идва проблема с паленето и къде да търся проблема?
Благодаря на отговорилите предварително.
голф 1.6, 75 к.с. Проблем при първоначално палене.
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: голф 1.6, 75 к.с. Проблем при първоначално палене.
При 0гр : 5000-6500 ома
10гр: 3400-4400
20гр: 2250-3000
30гр: 1500-2100
40гр: 950-1400
50гр: 680-925
60гр: 530-665
70гр: 390-500
80гр: 275-375
90гр: 200-285
100гр: 150-225
10гр: 3400-4400
20гр: 2250-3000
30гр: 1500-2100
40гр: 950-1400
50гр: 680-925
60гр: 530-665
70гр: 390-500
80гр: 275-375
90гр: 200-285
100гр: 150-225
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 1.6, 75 к.с. Проблем при първоначално палене.
Тези омове килоомове са за нормална работа на двигателя, може да се връща обратния бензин и да се върти повече за да качи гориво.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 1.6, 75 к.с. Проблем при първоначално палене.
Колата е и на газ. Пробвал съм и на двете горива. Симптомите са идентични.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: голф 1.6, 75 к.с. Проблем при първоначално палене.
На мен ми го правеше от не качествена газ. Само от тази бензиностанция палех от третия път сутрин.
Обаче на бензин нямаше проблем а и почти не я паля на бензин.
Обаче на бензин нямаше проблем а и почти не я паля на бензин.
- bahyr
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: голф 1.6, 75 к.с. Проблем при първоначално палене.
Това само сутрин ли го прави или просто при по продължителен престой?
Ако газта ти е свършила (бутилката празна) пак същото ли прави?
Ако газта ти е свършила (бутилката празна) пак същото ли прави?
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 1.6, 75 к.с. Проблем при първоначално палене.
Да само при по продължителен престой го прави. Ако предполагате изпускане на газ и смесване на горивата.... проверено е. Няма такова.
- bahyr
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: голф 1.6, 75 к.с. Проблем при първоначално палене.
Да това си помислих, че клапаните ти не затварят плътно, изпускат леко газ и при палене се дави леко.
Как го проверихте това впрочем.
Как го проверихте това впрочем.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 1.6, 75 к.с. Проблем при първоначално палене.
Просто спрях притока на газ. Проблема си остана. Като махна буксата на температурния датчик колата пали добре. Явно е от него.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 1.6, 75 к.с. Проблем при първоначално палене.
То с него се започва, междувпрочем.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 1.6, 75 к.с. Проблем при първоначално палене.
А ако може да ме насочите към марка/производител на температурен датчик?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 202 госта