Re: Джета 2, 1.8 моно. 90 к.с. спря часовника
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Джета 2, 1.8 моно. 90 к.с. спря часовника
Здравейте. В една голяма жега изчезна показанието на часовника. Незнам дали има връзка с високата температура. Появява се и изчезва периодично, започвайки пак от 00.00. Някой имал ли е такъв проблем. Разчитах от време на време на него, затова питам. Най вероятно таблото трябва да се смени предполагам. Ако има някакви по-лесни способи бих се радвал да ги науча. Приятна вечер и успешна седмица.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Re: Джета 2, 1.8 моно. 90 к.с. спря часовника
Вътре има един стабилизатор. Сигурно трябва да се препои.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Джета 2, 1.8 моно. 90 к.с. спря часовника
Забравил си да го навиеш, за това е спрял!
А иначе пляктора е прав, но освен часовника, през стабилизатора минават и уредите за температурата и за горивото.
С тях някакви аномалии?
А иначе пляктора е прав, но освен часовника, през стабилизатора минават и уредите за температурата и за горивото.
С тях някакви аномалии?
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Re: Джета 2, 1.8 моно. 90 к.с. спря часовника
Часовникът се захранва от акумулатора, няма връзка със стабилизатора.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Джета 2, 1.8 моно. 90 к.с. спря часовника
Щом почва от 00:00...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Re: Джета 2, 1.8 моно. 90 к.с. спря часовника
anrus написа:Часовникът се захранва от акумулатора...
Искаш да кажеш, че се взема захранване преди стабилизатора?
Може и да си прав.
Не съм си играл да дърпам стабилизатора, за да видя кое ще остане да работи, но поне при В3/В4 е до горивото и водата и винаги съм си мислел, че захранването му идва след стабилизатора:
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Re: Джета 2, 1.8 моно. 90 к.с. спря часовника
Няма аномалии свързани с визуализацията на температура и гориво, а иначе ще пробвам да го навия (:
А този стабилизатор на платката на таблото ли е, тази като найлон дето е?
А този стабилизатор на платката на таблото ли е, тази като найлон дето е?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Джета 2, 1.8 моно. 90 к.с. спря часовника
Това е Пассатското ми табло, от В3-то.
Стбилизтора е в горния десен ъгъл на снимката. Онова в изрязаното правоъгълниче, с трите крачета.
Долу в ляво е часовника, просто си играх да обръщам поляризатора на обратно и показваше светли цифри на черен фон
п.п. Висящата жица е подсветка с 2 червени светодиода, защото при това инвертиране на цветовете на часовника се вижда трудно, ако няма постоянна подсветка.
Преди пассата имах Г2.
Там платката не беше текстолитова, а поликарбонатна гъвкава плака с нанесени вакуумно писти иии... нямаше пипане с поялник!
Е, аз 'пипвах', де, ама не е работа за хора, дето от скоро са си купили поялник за 5лв от пазара...
Не знам при теб каква ще е платката
Стбилизтора е в горния десен ъгъл на снимката. Онова в изрязаното правоъгълниче, с трите крачета.
Долу в ляво е часовника, просто си играх да обръщам поляризатора на обратно и показваше светли цифри на черен фон
п.п. Висящата жица е подсветка с 2 червени светодиода, защото при това инвертиране на цветовете на часовника се вижда трудно, ако няма постоянна подсветка.
Преди пассата имах Г2.
Там платката не беше текстолитова, а поликарбонатна гъвкава плака с нанесени вакуумно писти иии... нямаше пипане с поялник!
Е, аз 'пипвах', де, ама не е работа за хора, дето от скоро са си купили поялник за 5лв от пазара...
Не знам при теб каква ще е платката
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Re: Джета 2, 1.8 моно. 90 к.с. спря часовника
От мекото издание е. Не ми се пипа там с поялника.
Последна промяна от petarkolev на Сря 18 юли 2018 12:02, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Re: Джета 2, 1.8 моно. 90 к.с. спря часовника
При МК2 са с мека плака.